Puttonyt kap a Jaguar XF

Kombifronton támad a Jaguar

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az Audi A6 Avant és BMW 5 Touring ellenfelének szánják a nagymacskás újdonságot.

Angliában néhány napja rendelhető az XF-hez a tavasszal bemutatott új alapmotor, és a márka vezetői a piacra lépéssel egy időben megerősítették, hogy hamarosan kiadják az autó család- és csomagbarát kombiváltozatát. Ezzel a lépéssel a cég a főként német konkurensei, az Audi, a BMW, illetve a Mercedes-Benz által uralt középkategóriás kombitortából szeretne egy szeletet kihasítani.
Utolsó kombikarosszériával is készülő típusuk az X-Type volt, és bár azzal nem arattak hatalmas sikereket, bíznak abban, hogy a nagyobb népszerűségnek örvendő XF alapjaira épülő puttonyossal már tényleg szembeszállhatnának az A6 Avant, az 5-ös Touring, illetve a "T-betűs" E-osztály modellekkel. Egyelőre nem tudni pontosan, hogy állnak az XF kombi fejlesztésével, de egy illetékes úgy nyilatkozott, hogy Ian Callum (a Jaguar főtervezője) ezúttal valami különlegesre készül, így karakteres, magabiztos kiállású formát várhatunk.
A mostantól kapható 2,2 literes négyhengeres turbódízel teljesítménye 190 lóerő, maximális nyomatéka 450 Nm, és nyolcfokozatú automata, ZF váltóművön keresztül hajtja az XF hátsó kerekeit. Az autó 8,5 másodperces 0-100 km/h-s ideje különösen jónak mondható, hatótávja pedig start-stop rendszerének és 5,4 l/100 km-es kombinált fogyasztásának köszönhetően ezer kilométer körül alakul.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?