0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja...

A Renault kétütemű kéthengeres dízelmotorral rukkolt elő

A Renault technikai konferenciáján egy sor olyan új technológiát mutattak be, amely a jövő szempontjából...

Ismét teszteltük a Michelin és a Continental téli abroncsait

Hova lett a két prémium abroncs előnye a műgyantán? Erre kerestük a választ, miután lezajlott...

Villámpróba: Porsche 911 Carrera 4, 1990

Egy Porsche 911 mindig érdekes, egzotikus, vonzó. Főként az, ha Carrera 4. A próbált példány...

Féktávolság a gyakorlatban: ki mennyivel üti el a gyalogost?

Háromrészes cikksorozatunk utolsó részében több autóvezetői modellt vizsgálunk és megnézzük...

Országszerte félpályás forgalomlassító demonstrációk lesznek hétfőn

December 15-én az egész országban torlódásokra és jelentős menetidő-növekedésre számíthatnak...

Hazudik a gyár: svédek mázsálták az új Ford Mondeót

Igen tekintélyes, 279 kilogrammos többletsúlyt mért a svéd Teknikens Värld magazin a Ford Mondeo...

BMW X4 xDrive 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal...

Íme az Év Autója 2015 díj döntősei

Szűkítette listáját az Év Autója díj zsűrije. Mostantól már csak az kérdés, hogy a döntőbe jutott...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Lexus NX 300h F Sport Top teszt

Sláger lesz! Lexus NX 300h teszt Videó

Sajátos úton jár a Lexus. A Toyota hibrid hajtásláncával ad összkerékhajtást, erőt és akár emissziómentes üzemet, valamint dögös megjelenést.


BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

Dizájnból jeles, a többi meg úgysem számít - Citroën DS5 teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja, úgyis a formáiért fogja megkedvelni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

BMW sztorik: Paul Bracq egykori fődizájner mesél

Ő az a francia bácsi, aki minden idők legszebb BMW-it rajzolta Videó

7 órája – Sztori

Paul Bracq neve már évtizedes legenda, ahogy a keze munkáját dicsérő autók is azok. Bracq fődizánerként fontos nyomott hagyott a BMW-n is.


Visszapillantó: 30 éves a Saab 9000

Szentségtörő kocka: 30 éves a Saab 9000 Videó

16 órája – Sztori

Nem gengszterautó, de mivel nem is német, az értékvesztése hatalmas. Legenda a csereszabatos Croma ajtókról és a svédek elamerikásodásáról.


Sirályszárnyas Mercedes egy kubai erdő széléről az új Degler Kuba naptárban

Ez talán 2015 legmenőbb autós naptára Videó

Tegnap – Sztori

Kuba elszigeteltsége okán évekig nem érkezett új autó az országba. A Degler naptár képei közt azonban van, ami túlmutat ezen a sablonon.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

2,2 literes fogyasztással jön a Toyota Prius Plug-in Hybrid

Toyota Prius Plug-in: 2,2 l/100 km

3 éve – Autósvilág hírei

Mindennél takarékosabb lesz a konnektorból tölthető lítium-ion akkumulátorral kiegészített Toyota Prius Plug-in Hybrid.


Itthon a majnem hibrid új Toyota Aygo

Mi az, hogy J-Playful? És ki az az Astro Boy?

6 hónapja – Újdonság

Eddig talán fogalmad sem volt arról, hogy nem a Yaris a Toyota egyetlen kisautója, na de most majd kapkodod a fejed. Megjött az új Aygo.


Továbbra sem kímélik a lángok a Ferrarikat

Ferrari FF gyulladt ki Hong Kongban

8 hónapja – Autósvilág hírei

Talán már soha nem fogja tudni levakarni magáról a Ferrari, hogy autói kigyulladásra hajlamosak, igaz, ehhez a média is hozzájárul. Mi is.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN

PORSCHE CAYMAN

Ár: 7.000.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S Tiptronic

PORSCHE CAYMAN S Tiptr...

Ár: 6.899.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN

PORSCHE CAYMAN

Ár: 7.900.000 Ft

Évjárat: 2008 / 11

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó