0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Ezeket fontos szem előtt tartani, mielőtt új autót veszünk

Az elmúlt egy-két évtizedben jelentősen átalakult az autópiac. Lássuk, mire érdemes odafigyelni...

Ilyen volt a II. Concours d'Elegance autó szépségverseny Balatonfüreden

A Balatonfüred Concours d'Elegance kapcsán nem is a kiállított kocsik értéke, vagy ritkasága...

Kilencedszerre is WSR a Hungaroringen - jegy mindenkinek van, akad élménykör is

Június közepén a Renault kilencedszerre hozza hazánkba versenysorozatát. F1 bemutató, gyerekprogram...

Lakossági bejelentésre foglalt le a rendőrség három Audit

Egy telken három Audi a disznóól mellett? Ez bizony itthon, pláne Kelet-Magyarországon nem megszokott...

Alapesetben is 660 literes lesz a Superb Combi csomagtartója

Elődjéhez képest 27 literrel nő a Skoda Superb kombi változatának a csomagtere. A hivatalos bemutató...

Piramisjáték, dominóelv - valami ilyesmi a common-rail dízelek meghibásodása

Motorhiba esetén nem csak a bajt, annak okozóját is meg kell találni, meg kell szüntetni.

Kipróbáltuk a legújabb fejlesztésű GPS nyomkövetőt

Mérete alig, megjelenése, funkciói és működési ideje viszont jelentősen változott a GPS/GSM Smart...

Piaci körkép: 15 év alatti Fordok 500 000 forintig

Van autó félmillió forintért, még akkor is, ha egy márkához és néhány józan elváráshoz ragaszkodunk...

A fékpad hevedere is kettészakadt a Tesla erejétől

Újabb területen mutatta meg a Tesla, hogy az eddig megszokotthoz képest eltérő dolgokra képes...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Mercedes Vito Tourer 119 BlueTEC teszt

Miénk itt a tér - Mercedes Vito Tourer

A Mercedes Vito ismét mércét állít a munkásbuszok és a nagycsaládos csapatszállítók között. Csak egyre vigyázzunk, hogy ne extrázzuk túl.


Mazda CX-5 G-192 Revolution Top SD Automata teszt

Ez sem eszi le a fejed! Teszten a csúcs Mazda CX-5

Erősebbik benzinmotorjával, a lehető legjobb kivitelben, minden extrájával járt nálunk a frissített Mazda CX-5. Így is józan választás.


SEAT Leon X-Perience 1.8 TFSI DSG 4Drive teszt

Sportos terepfutó - SEAT Leon X-Perience teszt

Idén érkezett a hazai piacra a SEAT Leon kombi változatának crossoveresített kivitele. A csúcs benzines, 1.8 TFSI motorral, összkerékhajtással és hétgangos DSG-vel tettük próbára.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Videó: a magassarkú aszfalttündér meghánytatja utasát

Anya úgy húzta a Nordschleifén, hogy apa alig bírta Videó

7 órája – Sztori

Láttunk már csomó autós videót, amiben a nemek harcoltak, de most ez helyreállítja a feminista világrendet. A hölgy csapat, az úr rókázik.


Július közepén 17. Nemzetközi Kocsitoló Fesztivál

Ha ló nincs, jó az ember is. Kocsitoló verseny Kocson

13 órája – Sztori

A kocsi szó és fogalom Kocs községből, a középkorból, hazánkból származik. Ott lesz júliusban a 17. Nemzetközi Kocsitoló Fesztivál, versenyekkel.


Elsőként vezettük: SsangYong Tivoli

Itt a legújabb, legolcsóbb SsangYong, a Tivoli

19 órája – Újdonság

Tivoliban jártam, Tivolit láttam. A SsangYong Tivoli a kompakt crossoverek nyüzsgő piacára érkezett, harcba száll a Suzuki Vitarával is.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Érintésérzékeny textil forradalmasíthatja a vezérlést

A BMW is élénken érdeklődik a szupertextil iránt

3 éve – Autósvilág hírei

A montreali fejlesztőcsapat tulajdonképpen textilvékonyságú kondenzátorszálat alakított ki, ezt szövik a hagyományos kárpit belsejébe.


Dízel tanulmányautókkal a versenypályán – TDI ünnep az Audinál

Downsizing helyett rightsizing a 25 éves Audi TDI-vel

11 hónapja – Sztori

Negyedszázados az Audi TDI-történelme. Az évfordulót extrán spórolós modellekkel és még csak tanulmány izomgépekkel ünnepli a márka.


Övé lehet a 100 ezer eurós kamion

Megvan a legjobb magyar gépkocsivezető

2 éve – Autósvilág hírei

Szeptemberben akár egy honfitársunk is megnyerheti a Scania R-szériás nyerges vontatót.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN PDK 275 LE

PORSCHE CAYMAN PDK 275 LE

Ár: 18.490.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S PASM 19 Turbo 2010/11/12 es

PORSCHE CAYMAN S PASM...

Ár: 10.750.000 Ft

Évjárat: 2009 / 7

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S

PORSCHE CAYMAN S

Ár: 7.900.000 Ft

Évjárat: 2006 / 11

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó