0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Még mindig dívik az óratekerés! Vagy csak sok számláló hibásodik meg?

Volt nekem egyszer egy viszonylag új autóm, alig használtam, majd eladtam. Aztán állítólag még...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

Féltve őrzött veteránautókat rejtő garázs gyulladt ki

Sokszor nem lehet tudni, hogy az utcán vagy a garázsban van-e nagyobb biztonságban az autó. Most...

Jó 40 éve áttervezte a Porsche a Lada 2103-ast, így jött létre a VAZ-Porsche 2103

A '70-es években a Porsche átdolgozta a dupla kereklámpás 1500-as Ladát az akkor menő biztonsági...

Piaci körkép: tíz évnél fiatalabb klímás kompaktok 1 millió forintig

Egymillió forint sok pénz autóra, vagy kevés? Nézőpont kérdése, ennyiért viszont lehet kapni...

Elstartolt a webes gépjárműadat-lekérdezés - értékké válhat a hazai múlt

Internetről, okostelefonról is működik a KEKKH új gépjárműadat-lekérdezése. A külföldi adatok...

Használtteszt: Opel Astra Classic II 1.4 16V Optima 2, 2007

Egymillió forint alatt vannak az egytulajos, nem sokat futott klímások, és nem drága az alkatrész...

Használtteszt: BMW 550i Touring Steptronic, 2007

Ezüst kombi, kis keréken, előzékeny sofőrrel. Aztán, ha meg úgy kell, akkor a 367 lovas V8-assal...

Először látható a SEAT első szabadidő-autója, az Aran

Lehet, direkt történt így, lehet, nem éppen ez volt a leleplezés kitervelt módja. Végül a SEAT...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.


Kia cee'd 1.0 T-GDI GT Line teszt

Maradnék inkább a réginél - Kia cee'd GT Line teszt

Igazából nem sportos, háromhengeres és két kipufogóval kábít, de nem is ez a baj. A cee'd amúgy jó, de ez a verzió az ára miatt elvérzik.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

Egy korszak végén a testét adta másokért: a Porsche 959

8 órája – Sztori

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek óta ritka egzotikumnak számít, most 30 éves.


Cikkünkből kiderül, hogy mivel járnak ma a rendőrök

Van még fényhidas Lada? Megkérdeztük az ORFK-t

Tegnap – Sztori

A rövid válasz: nincs, de mégis van. Itt a lista, hogy mivel üldözi a rendőrség a bűnt és a gyorshajtókat. Éllovas az Octavia és az Astra.


Egy újabb legenda, a Land Rover Defender búcsúzik a gyártósortól

Elkészült az utolsó Land Rover Defender

5 napja – Sztori

Búcsúzik a britek büszkesége, megannyi James Bond és sok egyéb film sztárja, az ikon, a státuszszimbólum, a legyőzhetetlen terepjáró.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Csakis automata váltóval jön az új Renault Clio RS

A Clio kombi vagányabb, az RS ötajtósabb lett

3 éve – Autósvilág hírei

A Párizsi Autószalonon bemutatkozott a negyedik generációs Renault Clio, lerántották a leplet a kombi és a sportos változatról is.


Jégre vitték az Alfa Giuliettát

Tud egy autó hokizni? Videó

4 éve – Autósvilág hírei

Tud egy autó hokizni? - erre a nem túl fontos kérdésre ad választ az Alfa videója.


Miért és hogyan üljünk rendesen az autóban?

Kényelmesen ülsz? Jobb lenne rendesen...

4 éve – Tippek, tanácsadók

Leginkább két szempontból éri meg normálisan ülni az autóban: egyik a hatékonyabb vezetési képesség, a másik, hogy a passzív biztonsági rendszereket is jól körülhatárolt üléshelyzetre kalibrálták.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN S PDK Navigáció/Sport kipufogó/20col

PORSCHE CAYMAN S PDK N...

Ár: 21.000.000 Ft

Évjárat: 2014 / 2

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S Sport Chrono. PSM

PORSCHE CAYMAN S Sport...

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S PDK Navigáció/Luxor Bézs/20col Car

PORSCHE CAYMAN S PDK N...

Ár: 22.600.000 Ft

Évjárat: 2014 / 9

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!