0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Mercedes-Benz E 270 CDI Automata Avantgarde, 2004 - használtteszt

Ha a 10 éves E-osztályos Mercedesek között nézzük a próbált példányt, akkor drága. Jellemzőihez...

Automata váltó: kell-e félni tőle?

Nem is olyan rég még sokan idegenkedtek tőle, mára mind jobb barátunk az automata váltó. De mire...

Mennyit spórolhatunk a lassabb tempóval? Mennyi időt nyerhetünk a gyorsabbal?

Alapigazság, hogy az idő pénz, mi viszont ki is számoltuk, hogy autózás közben milyen áron nyerhetünk...

Dacia Duster húzta ki a tesztúton elakadat Porsche Macant

Alap, hogy a terepezéshez elsősorban ész, másodsorban terepjáró szükséges, az elakadt Porsche...

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével...

Piaci körkép: automata váltós kisméretű családi autók 1,5 millió forintig

Konkrét vevői igény alapján kerestünk átlagárú és átlagos életkorú, ám automata váltós autókat...

Az USA közlekedési hatósága durva kisfilmekkel szoktat le a vezetés közbeni telefonnyomkodásról

Az NHTSA videókampánya hatásos elrettentés, hogy senki ne nyomogassa a telefonját vezetés közben...

Pimasz reklám a Jaguartól

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább...

Úgy tűnik, kevesen spórolnak a megengedettnél lassabb tempóval

Végeztünk egy kis felmérést, és kiderült, hogy kevesek sportja a megengedettnél alacsonyabb tempóval...
 

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

5 órája – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Bemutatták a Windows autókba szánt legújabb változatát

Itt a Microsoft válasza az Apple CarPlay-re Videó

Tegnap – Sztori

Az autós Windows befogadja a legtöbb szoftver alatt futó kütyüt, szemben az Apple szebb, de zárt rendszerével.


Pimasz reklám a Jaguartól

Késs el az F-Type kupéval!

2 napja – Sztori

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább nyelvezetű is, némi burkolt trágársággal.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Már Európában is szerelik a Tesla Model S-t

Hollandiába költözött a Tesla

8 hónapja – Autósvilág hírei

Megkezdődött a hollandiai Tilburgban az amerikai családi villanyautó, a Tesla Model S összeszerelése. Az ünnepélyes avatáson egyúttal elindult a modell európai értékesítése is, az első ügyfelek át is vették a kocsikat.


Megújul a Honda Civic. Egy nagyon picit

Besötétedik a Honda Civic

6 hónapja – Autósvilág hírei

Alig észrevehetően, de frissül a 2014-es modellévre a Honda Civic, a ferdehátú.


Saab 9-3 Viggen, 1999 - használtteszt

Ki nevet a Viggen? - Saab 9-3 2.3 TS Viggen, 1999

Tavaly – Használtautó

Az első generációs 9-3-as sorozat csúcsmodellje igazi ritkaság, mindösszesen 4600 darabot készítettek a 230 lóerős, szétextrázott Viggenből.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN S

PORSCHE CAYMAN S

Ár: 6.890.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S Tiptronic

PORSCHE CAYMAN S Tiptr...

Ár: 7.290.000 Ft

Évjárat: 2005 / 12

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S PDK

PORSCHE CAYMAN S PDK

Ár: 16.840.000 Ft

Évjárat: 2011 / 10

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó