0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Piaci körkép: prémium kompaktok 2,5 millió forintig

Te mit vennél egy új alap kisautó árából? Van, aki csakis valami használt prémiumot. Mit tud...

X-Tomi elkészítette az Alfa Romeo Giulia eddig nem látott változatait

Az Alfa Romeo kupét és kombit nagy valószínűséggel fog készíteni az Giuliából, de a kabrió és...

Közel 700 lóerőre húzták fel az RS6 Avant teljesítményét

A legtöbb tunercég általában azt gondolja, hogy erőből sohasem elég. Így voltak az Audi RS6 Avant...

Ritka madár: Volvo C70 2.0 HPT, 1998

A Volvo a C70-essel zárta le kocka korszakát. Az olaszos stílusú kupét alig ismerik, pedig nem...

Remek reklám: a szlovák Coop tudja, mitől döglik a légy

Hátsó ablakot törlő kutya, tolatóradar kiscsibe és riasztóként játszó kakas a szlovák Coop reklámjában...

A Mazda6 alapjain jöhet a japánok új Wankel motoros modellje, az RX-9

Az RX-8-ban kínált utoljára Wankel motort a Mazda. Első ilyen sportkocsijuk 50. szülinapja 2017-ben...

A Dodge nem győz eleget gyártani a 717 lóerős Hellcat V8-asból

Amerikában csökkenő tendenciát mutatnak az üzemanyagárak, így nem csoda, hogy sláger lett a világ...

Elrettentő: ezért nem jó ötlet festéket szállítani az utastérben

Emberünk csak egy kis festéket akart elvinni a Maseartijával, aztán nem kifutott elé egy kutya...

Idő előtt lebukott az új Renault Talisman

Pár kép és pár adat már a hivatalos bemutató előtt megjelent a Renault Talismanról. Állítólag...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Összevetés: Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT vs. Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI

Újabb német-japán meccs: Mazda6 vs. Opel Insignia

Átfedéssel járt nálunk a frissített Mazda6 Sportkombi és az Opel Insignia Country Tourer az új, 170 lóerős dízelével. Naná, hogy összevetettük őket.


BMW M3 DKG teszt 

Öröm és boldogság - BMW M3 teszt Videó

Teszteltük a bajorok fenevadját, a 431 lóerős BMW M3-at, amely családi autóként is megállja a helyét, de akkor az igazi, amikor toljuk neki.


SsangYong Tivoli 1.6 e-XGI DLX Plus automata teszt

Mennyire távoli a Tivoli? Teszten a SsangYong Tivoli

Felveszi-e a versenyt a koreaiak új crossovere a szegmens többi szereplőjével? Elég-e az 1.6-os benzines automata váltóval? Tesztünkből kiderül.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Az első félév újautó-eladásai: enyhe növekedés, vegyes kép

Félidő: továbbra is az Opel a vevők kedvence

2 napja – Sztori

Továbbra is növekedésben van az újautó-piac, a legtöbb személyautót értékesítő Opel veszített piacrészéből. Nyakában a Skoda.


Újabb ráncfelvarrást kapott a Peugeot Partner

Partner a szállításban - megújult a Peugeot Partner

3 napja – Újdonság

A régi értékeit és előnyeit megőrizve frissült a Peugeot Partner. Az új külső mellett technikai újításokat is kapott a kishaszonjármű.


Utánajártunk, hogy miként válhat valakiből profi autóversenyző

Belőled is lehet Vettel vagy Hamilton

6 napja – Sztori

Manapság egyre nagyobb teret hódít magának a hazai autósportban az utánpótlás-nevelés. Megmutatjuk, hogyan indulhat el bárki egy sikeres autóversenyzői karrier felé.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Éjszakai Drift-verseny Kakucson

Nem lesz több drift idén Videó

4 éve – Autósvilág hírei

A profi és a feltörekvő Drift versenyzők nemzedéke az idei évben utoljára mennek kilinccsel előre, méghozzá nem is akármilyen körítéssel!


Piaci körkép: koros, de keveset futott szívódízelek félmillió forintig

Kis pénzért kis fogyasztást? Turbó nélkül érdemes nekivágni

2 éve – Használtautó

Csábítóak a dízelek fogyasztási értékei, nem úgy esetlegesen magas javítási költségei? Óvatos választással utóbbiak is elkerülhetők.


Álcázva és szabadalmi rajzon a 3-ajtós BMW 1

Ilyen lesz a 3-ajtós 1-es BMW

4 éve – Autósvilág hírei

Ötajtósként már jól ismerjük a második generációs 1-es BMW-t, a jövő nyáron érkező háromajtós pedig mostanában kezdi megmutatni magát.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN PDK EU6 275 LE

PORSCHE CAYMAN PDK EU6...

Ár: 21.620.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN PDK 275 LE

PORSCHE CAYMAN PDK 275 LE

Ár: 18.490.000 Ft

Évjárat: 2014 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN

PORSCHE CAYMAN

Ár: 12.900.000 Ft

Évjárat: 2012 / 2

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó