0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kicsontozva érkezik a Porsche Cayman R

Könnyebb és gyorsabb a Porsche Cayman R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Cayman R menetteljesítményét a karosszéria tömegének apasztásával, néhány kényelmi extra elhagyásával és a boxermotor izmosításával is fokozták.

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

A középmotoros Cayman R immár a 911-esekkel is felveheti a versenyt

Az 5 éve megjelent, s 2 éve már a megszokott ciklusközi frissítésén is átesett Cayman, azaz a Porsche belépő kupéja most versenypályára szánt változattal jelentkezik. A Cayman R tömegét az alapverzióhoz mérten 55 kilogrammal apasztották, egyebek mellett csökkentett méretű, 54 literes üzemanyagtartályt, karbonszálas műanyag vázra épített sportüléseket, alumínium panelre épített ajtókat építettek a pályagépbe. A futómű 20 milliméterrel ültetett és természetesen keményített. A 19 colos alufelnik önmagukban 5 kilós spórolást jelentenek. A 3,4 literes, 6 hengeres boxermotor teljesítményét 320-ról 330 lóerőre fokozták a Porsche fejlesztői, a kúra eredményeként az alapáras, 6 fokozatú manuális váltóval kereken 5 s alatt gyorsul 100 km/órára a Cayman R, az opciós, 7 fokozatú dupla kuplungos automata váltó további egy, míg a rajtprogramot is adó Sport Chrono csomag további két tizedmásodpercet javít a gyorsuláson, így a Cayman R akár 4,7 s alatt 100 km/órára érhet. A végsebesség manuális váltóval 282, automatával „csupán” 280 km/óra. Az eddigi Cayman csúcsgéphez, azaz az S-hez mérten mintegy 10 százalékkal adják majd drágábban a februártól kínált R-t, melyhez az önzáró hátsó difi alapáras, de a tömegcsökkentés jegyében a légkondicionálót és az audiorendszert is száműzték belőle.

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Karbonszálas műanyag a hátsó légterelő, könnyítettek a speciális 19 colos alufelnik, illetve a kagylóülések, rádió és légkondi pedig nincs

Ez is érdekes lehet:
 

Középmotoros, 660 köbcentis Honda roadster érkezik

A korábbi években bemutatott koncepcióautó mostanra vált szériaéretté. Japánban már idén piacra...

Ezeket az újdonságokat nyújtja a Tesla új szoftverfrissítése

A Tesla vezérigazgatója a hét elején jelentette be, hogy egy új szoftverrel növelik meg az autóik...

Itthon is bemutatkozott a Fiat 500X crossover

Hazánkba is megérkezett a legkisebb Fiat crossover, az 500X. Két változatban is elérhető, off-road...

Csütörtöktől mérnek az új közlekedésellenőrző kamerák

A rendőrség bejelentette: csütörtöktől már éles üzemben szolgálnak a VÉDA Közúti Intelligens...

Nem csak a 7-es, a Rolls-Royce SUV rokona is lehet a BMW X7

Már egy éve tudott, hogy a BMW elkészíti az X7 szabadidő-autót, most egy dizájnterv és számos...

A kínaiak nem csak lemásolták, ötajtósként építették meg a Volkswagen Beetle-t

Újabb kínai villanyautó-förtelem: Volkswagen Beetle "stílusú" ötajtós a Shandong EV Expóról.

Opel Astra GTC 1.7 CDTI, 2005 - használtteszt

Évi 25 ezer kilométer szerény futásnak tűnik, ám egy tízéves autó órájában mégis sokaknak visszataszító...

Kia Soul EV teszt

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó...

Használtteszt: Suzuki Swift 1.0, 2001

Kis étvágyú városi autó, amit nem kell sajnálni a napi darálóban. Igen, megint a régi Swiftről...
 

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Friss tesztek

Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Kia Soul EV teszt

Csomagpolitikában erős - teszten a Kia Soul EV

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó összességében mégis egy jó ajánlat.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wb3JzY2hl

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Horror balesetben vesztette életét egy néző a Nürburgringen

Halálos baleset a Nürburgringen Videó

4 órája – Sztori

Egy ember életét vesztette, többen pedig megsérültek miután a VLN Endurance versenyen egy Nissan GT-R Nismo GT3 a nézők közé repült.


Időspirálba kerültem: újszerű állapotú Lada 2105 és 2107 volánja mögé ülhettem

A blokk királyai voltak - kocka Ladák időkapszulából

14 órája – Sztori

Ajtócsapódás, váltóklattyanás és a karbis motorok bőgése. Újra óvodás vagyok, legalábbis úgy vigyorgok, miközben a gyönyörű Ladákat vezetem.


Kipróbáltuk a fuvarozók egyik kedvencét, a Fiat Doblò Cargót

Fuvarra fel! Fiat Doblò Cargo menetpróba

Tegnap – Újdonság

Megérkezett a Fiat Doblò Cargo legújabb kiadása. A népszerű kishaszonjárművet a hazai bemutató keretén belül mi is kipróbáltuk.


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

10 hónapja – Teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

4 napja – Teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Változhat a KGFB díjak kihirdetési ideje

Mégsem október 30-án tudjuk meg a jövő évi KGFB díjakat?

3 éve – Autósvilág hírei

Módosítaná a Kötelező Gépjármű Felelősségbiztosítás következő évi kihirdetési idejét a PSZÁF, hogy az ne eshessen vasárnapra, mint idén.


Használtautó.hu

PORSCHE CAYMAN S Sport Chrono. PSM

PORSCHE CAYMAN S Sport...

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN S Tiptronic

PORSCHE CAYMAN S Tiptr...

Ár: 6.899.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

PORSCHE CAYMAN PDK EU6 275 LE

PORSCHE CAYMAN PDK EU6...

Ár: 21.620.000 Ft

Évjárat: 2015 / 1

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

Még több autó