Olcsó kínai luxusmini a Geelytől, terepjárónak álcázva

Könnyű terepre készül a Geely GX2

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Lehetne akár a FIAT Panda 4x4 ellenfele a Geely új kisautója, de amint a GX2 jelölés is mutatja, a terepjárós külső szimplán álruha, hajtást csak az első kerekek kapnak.

Hazai környezetben, Kínában kerül bemutatásra a Geely legújabb típusa, a GX2 kisautó, amely kategóriájához mérten gazdag tartalommal és trendi, szabadidő-járműves külsővel szeretne hódítani. A műszakilag a Geely Panda városi minihez kötődő, 3,6 méter hosszú modell hasmagasságát megemelték, a tetejére csomagrögzítő rudakat szereltek, és ami igazán ütőssé teszi a megjelenést, az a hátsó ajtóra tett pótkerék. Mindezektől persze a GX2 nem lett igazi terepjáró, de sokszor az illúzió, a látszat bőven megteszi. Tévedés azt hinni, hogy kínai termékről lévén szó, a Geely bóvlit dob a piacra: a motorok például vadonatúj fejlesztések. A Global Hawk szériába tartozó erőforrások blokkja könnyűfém, a hengerfej négyszelepes, a vezérlés pedig változó. A váltó manuális, de ismerve a kínaiak igényét a luxusdolgokkal kapcsolatban, szinte borítékolható egy automata szerkezet a közeljövőben. A helyi piaci árakat már közzétette a gyártó, így ennek értelmében a belépőmodell 1.3i Comfort mintegy 5900 eurónak megfelelő jüan, azaz bő másfél millió forint. A legdrágább GX2, az 1.5i Invicible 7500 eurót kóstál átszámítva (kb. 2,1 millió Ft), és ebben már minden benne van, a bőrülésektől kezdve a navigáción át a menetstabilizálóig. Az egyetlen opció a függönylégzsák.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?