695 lóerővel támad a Schmidt Revoultion Audi RS6-osa

Közel 700 lóerőre húzták fel az RS6 Avant teljesítményét

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A legtöbb tunercég általában azt gondolja, hogy erőből sohasem elég. Így voltak az Audi RS6 Avant gyári 560 lóerejével, amelyhez további 135-öt adtak.


Az Audi RS6 4.0 literes V8-as, twin-turbós benzinese alap esetben sem kevés, 560 lóerőt szabadít az aszfaltra. A Schmidt Revoultionnél úgy gondolták, hogy nem árt ezen még húzni egy kicsit. A szoftveres módosítás után 680 lóerőt sikerült kihozni a motorból, melyhez további 15 lóerő társul, amennyiben rozsdamentes sport kipufogórendszert rakunk alá. A gyári RS6 Avant Dynamic Plus csomaggal 305 km/h végsebességre képes, a Schmidt Revoultion tovább csiszolt ezen is, akár 330 km/órára is képes a közel 700 lóerős fenevad.
Hirdetés

A gyorsulásról egyelőre nincs információ, bizonyára lényegesen jobb értékeket produkál, mint a gyári 3,9 másodperces 0-100 km/h sprintidő. Mibe kerül mindez? A szoftveres módosítás 3499 dollár (kb. 1 millió forint), a kipufogórendszer 4299 dollár (kb. 1,2 millió forint), a karosszéria dizájn 1899 dollár (kb. 530 ezer forint), az opcionális KW gátlók pedig 800 dollárt (kb. 225 ezer forint) kóstálnak. A 21 colos felniken elöl és hátul is 295/30-as Continental SportContact SP gumiabroncsok feszülnek. A teljes kerékszett ára 3999 dollárba (kb. 1,1 millió forint) kerül. A teljes csomag összesen kicsivel több, mint 4 millió forintba kerül. Ebből az árból akár egy új autót is vehetnénk, ugyanakkor az RS6 Avant 34 milliós alapárához képest már kevésbé nagy ez az összeg.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?