Álca nélkül fotózták le az új Audi A4-est

Közúton sikerült lencsevégre kapni az álcázatlan Audi A4-est

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hónapokkal a hivatalos bemutató előtt sikerült lefotózni az utolsó tesztkilométereket futó új Audi A4-et. Hivatalosan idén ősszel mutatkozik be.

Az előzetes várakozásoknak megfelelően az Audi is ledobta az álcaruhát és csupán már csak a márkajelzést takarták el az Audi A4 következő generációjánál. A kémfotósok Ingolstad környékén kapták lencsevégre az ősszel debütáló középkategóriást. Első ránézésre az új első és hátsó lámpatestek, a tükör elhelyezése és az élesebb formavilág a legszembetűnőbb változás. Az autó ezeknek köszönhetően jóval sportosabb megjelenést nyújt, mint elődje.
Hirdetés

Látszólag a hátsó ajtók mérete is megnyúlt, várhatóan hosszabb lesz a tengelytáv is, így a hátul ülőknek több lábtér áll majd rendelkezésre. A gyártó várhatóan rövidesen publikálja majd a gyári fotókat és információkat, mivel az őszi Frankfurti Autószalonon a nagyközönségnek is bemutatják a B9 kódjelű vadiúj A4-est.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    What The Fuck serácok! Ti beképzelt idegrokkant bmw-s (direkt kis betű) majmok, mi az jó Istent ugattokk itt egy Audi-s cikknél? Épp eléggé tele van a töke veletek az embereknek, mert – és úgy látszik itt is – felsőbbrendűnek képzelitek magakatokat az utakon. De ha leesik 3 cm hó, akkor meg büszkék vagytok, hogy 40-el tudtok közlekedni a hátsókerék hajtásotokkal. Szóval nem kell itt verni a csalánt a saját f@szotokkal, mert semmi értelme! Mindennek megvan az előnye és hátránya! A bmw céép, cajozós, jó időben tényleg jobb érzés hátsó kerékkel nyomatni (feltéve ha nem 1.6 szívó) és ennyi. És ha már a spórólásról van szó, akkor a facelift-ezés is ugyan az a bajoroknál, vagy nem az? Új lámpa elöl hátul, új lökös és háritó és ennyi, esetleg egy új váltókar. Húzzatok a gechibe a bmw fanatics fórumra innen!!! Ott oktassátok és szoptassátok egymást!

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Lehet ezért olyan jó nekem a Ford, mert törődve van vele. 🙂
    Sajnos magyar betegség a túlvállalás, főleg autóban.
    Lett volna pénzem nagyobbra, “jobbra”, de az ésszerűséget választottam.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Ez amúgy nem facelift volt hanem az új modell. Faceliftnél még elment volna. Hát nem csak ezért megy ebbe az irányba az autógyártás, hanem mert downsizing van meg minél olcsóbban elkészíteni mindent és nagy profittal tovább adni. Pedig a hátsó kerék hajtást nevezik klasszikusnak teljesen más érzés amikor hátul tol az autó.:) Erre felé van pár srác, aki 5 millás kocsikkal mászkál aztán otthon lakik 😀 Olyat is ismerek aki panelba lakik, de az autója többet ér, mint a lakás. Szóval itthon ez megy és akkor a fórumok tele vannak irkálva, hogy milyen szarok a német prémium autók, mert elromlanak. Persze csak azt nem írják oda, hogy már 3 éve nem látta szerviz őket.:) Ha egy autó karban van tartva a gyári előírásnak megfelelően, akkor ugyanolyan megbízható lesz mint bármelyik.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Kempelen!

    Te egy idióta vagy. Ez van sajnos. Kár, hogy nem fogod fel. Vagy, ha igen akkor ezt élvezed. Te vagy az autónavigátor “beszólója”, “megmondó embere”. Tele van az értelmetlen, kötözködő hozzászólásoddal az oldal.

    A fikázást te testesíted meg a “kotvány ford” címszóval. Pedig hát leírtam, hogy megbízható autó, és olcsón fenntartható, és azt is, hogy tisztában vagyok vele, hogy nem prémium autó. Amire kell nekem arra tökéletes.

    Ez a forma és belső nagyon tetszett nekem:

    http://kepfeltoltes.hu/150609/K_p1224_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    http://kepfeltoltes.hu/150609/K_p1216_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

    Bár voltak vele problémák 0 km-től folyamatosan……ami nekem csalódás volt. Nem ezt várja az ember egy ekkora értékű új autótól.

    Dimitri!

    Ezen meglátásoddal nem vitázok, a facelift ha így volt az már csak ilyen.
    ettől függetlenül az első kerék meghajtáshoz nem kell segédeszköz a legtöbb esetben. Én ésszerűbbnek találom, talán a mérnökök és az autógyártók is, nem hiába tér meg lassan a bmw is ebbe az irányba.
    A szervizelés ember függő. És igen igazad van, itthon az emberekkel elszalad a ló és túlvállalják magukat. Nem elégednek meg azzal amire telik nekik, hanem a kevés pénzükhöz dupla annyi hitelt felvesznek, megveszik a menő autót és aztán széthullik alattuk a nemtörődömségük miatt 🙁

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Na és ahhoz mit szólsz amit írtam, hogy ennyire spórolnak? Újabb generációkba beleteszik ugyanazt a műszerfalat. Most nem azért, de ha valakinek volt egy 2002-es A4 ese és kiadott a 2005-ös újabbért 10 millát és ugyanazt a belsőt nézi biztos örül neki 😀 Én ennyiért többet akarok, akinek ez jó az meg örüljön neki. . Sokan úgy vezetnek, hogy vezetéstechnikai tréningen nem vettek részt, ami elég baj ezt aláírom, de a mai bömbikbe olyan elektronika van, hogy nem kell félni a hátsókerék hajtástól vagy ott az XDrive, ha biztosra akarsz menni.:) Jobban megvannak csinálva ezek az autók, csak egy 200 lóerős autót máshogy használnak az emberek, mint egy 100 lóerős 1.6 ot pl. A gond pedig ott van, amikor itthon olyanok veszik meg, akik éppen kipengetik az árát, de a szervizre meg nem marad pénzük, aztán olajat se cserélnek vagy valami szart tesznek bele, akkor ne csodálkozzanak ha elromlik. Érdekes német oldalakat olvasom semmi baj velük karba vannak tartva ennyi. Egy prémium autóba sokkal több szenzor van és a nagy számok törvénye alapján nagyobb a valószínűsége, hogy az egyik elromlik, de sztem 10 évig azokkal se lehet baj. A fogyasztásról meg annyit, hogy egy mai 520d majdnem 200 lóerő és 5 litert fogyaszt szóval…

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Aha, értem Pohi. Bütyköltél néhány szar autót és levontad a következtetést. Lehet, hogy autót szerelni, szereltetni érdemes, nem bütykölni, bütykölgetni. neked fogalmad sincs mi a tartósság cimbora, s nem azért, mert az Audi vagy a BMW nem az, vagy bármi más ne lehetne az, akár egy Wartburg is.

    Szíved joga egyiket, vagy másikat kedvelni, választani, de te nem innen indítottál, hanem a fikázásból. Azt meg egy kotvány Fordból elég szánalmas dolog előadni tudod? 75 lóerőből (vagy 100-ból) ad absurdum lefikkantani 150-300 lóerős autókat enyhén szólva is nevetséges, hogy a 800 ezer Ft-os élményből a tizen-huszon milliós csúcstechnikát ekézd, az meg egyenesen oktondi.

    Tudod minek a 300 lóerő? Mert jó sok benzint tankolhatok bele. Fantasztikus érzés. :-DDD

    Értelmetlen hát. A hozzád hasonlók hülyeségét olvasni. Na az értelmetlen, Be is fejeztelek pajti.

    Az Audi remek autókat gyárt, akárcsak a BMW. A gond nem velük van, hanem veled.

    Ciao!

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Kempelen!

    Soha nem téptem be, nem is fogok. A TC amit írt abban van élettapasztalatom is. Elég sokat bütykölök egy barátommal van tapasztalat autó tartósság és autó tartósság között. Nem pénz kérdése csupán a bmw vásárlás. De ha választanom kell, hogy audi vagy bmw akkor az audit választom, mert a belső harmóniája nekem sokkal jobban tetszik, a külső formája is. Ezen túlmenően minek 300 Le a magyar utakra? Megteheted, rendben. De minek? Kamera kamera hátán, kátyú és folt folt hátán. Értelmetlen….

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Dimitri!

    Ez egy audis cikk. erre elkezdik a bmw fanok a nyáladzást.
    Nekem speciel sokkal jobban tetszik az audi belső világa, kidolgozása, anyagai mint a bmw-é, azonos kategóriát tekintve.
    És logikusabbnak találom az első kerék vagy az összkerék hajtást közútra mint a hátsó kerék hajtást ez nem olcsóság hanem biztonságos vezetés kérdése. Persze lehet mondani, hogy a mazsoláknak nem való a hátdókerék hajtás, ők a gagyik. Csak hát a közúton közlekedők több mint 80%-a mazsola. Hidd el jobb mindenkinek, hogy nem hátsó kerék hajtással közlekednek kikapcsolt elektronikával.
    Persze lehet mondani, hogy szenzor minden autóban elromolhat és, hogy a fogyasztás nem számít egy 10 millás autónál, mert az vesz ilyet aki a nagy pénz ki tudja fizetni a szervizre is. Csak pont ez az ellentmondás. Szerintem egy 10 millás autóban legyenek olyan profin megtervezett alkatrészek, melyek tovább tartanak mint egy nem prémium autó alkatrészei és igen, fogyasszon kevesebbet és a belseje, külseje mindene legyen jobb szebb, tartósabb. Hiszen ezért ad ki az ember fia érte 10-20 millió Forintot.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Hagyd őt, nem érti. Vagy napszúrás, vagy nagyobb a baj, de ne nehezítsd az életét, van elég gondja.

    Mondjuk te is elvetetted a sulykot, mint ő.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Akkor majd egyszer próbáld ki nem betépve is és megérted, hogy mitől beszélsz marhaságot?

    Ha a TC-n azt írják, hogy buzi vagy, azt is elhiszed? 😀 Mi több, be is írod ide? Mert a TC leírta?
    Gondold meg a választ. 😀

    Savanyú a szőlő Pohi koma, egyszerűen nincs pénzed. Vagyunk így ezzel még páran, de ez nem indok a hülyeség beszélésre. Volt hátsó kerekes autóm veled ellentétben, Most mindkettő első kerekes. Az egyik pl. 300 ló. Egy baja van, hogy elöl kapar. Amúgy szinte tökéletes lehetne.

    Te figyelj, vezettem annyit helikoptert, mint te BMW-t. leírjam, hogy miért jobb a repülő? :-DDD

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    A BMW belsőtere meg sem közelíti???? Te ültél már BMW-be? Ezerszer igényesebb bármelyik másik német prémium autónál. Egyszerűbb az első kerék hajtás, ebből is látszik, hogy olcsóságra mennek. Ez az új design is a spórolásról szólt kb. A karosszéria oldalról szinte teljesen olyan, mint az előző. Nehogy új sablont kelljen készíteni. A BMW-nél ilyet nem látsz, meg olyat se, hogy pl az A4-nél a B6-nak ugyanaz a belseje, mint a B7 nek. Ha ez nem spórolás, akkor semmi. Egy 10 milliós autónál kicsit mást várnék. Régebbi Seat Leonnak Audi A3 belseje van, nehogy új műszerfalat kelljen tervezni ennyit erről…
    Sensor minden autóba elromolhat, aki prémium autót vesz tudja, hogy drágább is lesz az alkatrész. A fogyasztás se hiszem, hogy érdekel bárkit is egy 10 millás autónál:)

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Kempelen!

    Te olyan agyatlan vagy, hogy az már fáj. Tele az autónavigátor összes cikke a sületlenségeiddel.

    Ha figyelmesen olvastál volna felfogtad volna, hogy vezettem ilyen autót, autókat.
    Lehet neked “kotvány” a Ford. Nekem megbízhatóság és megfizethetőség, ésszerűség.
    Nincs abban semmi káröröm, hogy tisztán látom nem éri meg megvenni egy drága autót, amire rengeteget kell költeni, mert technikailag nem kiforrott és rengeteg vele a probléma. Lehet a TC-n volt cikk a legrosszabb motor konstrukciókról, a BMW elég sokk motorblokkjával szerepelt a listán, “előkelő” helyen.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Bírom ezt a BMW-fób hozzállást…..
    Egyszer majd próbálj ki egy autót, ami hátul kapar. Addig inkább a Fordot értékeld, a többi, amit írsz nagyrészt hülyeség.

    Biztos lehetsz benne, hogy aki olyan ostoba, mint te, az pont úgy mosolyog rajtad a kotvány Fordodban, ahogy te mosolyogsz a BMW problémákon. Ez a buta, proli emberek sajátja. Káröröm, méltatlan a normális emberekhez. Még nem késő levetkőznöd.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Bírom ezt a BMW fanatikusságot. A hasonló kategóriájú és árú BMW-k belső tere meg sem közelíti az audiét. Az első kerék hajtás teljesen jó dolog. Írjátok is, olcsóbb és műszakilag sokkal egyszerűbb. És tegyük hozzá, hogy biztonságosabb is a nem versenypilóta állampolgároknak. Nekem csak egy Ford Focusom van. Ennyit enged meg a pénztárcám. De az autó megbízható és olcsón fenntartható. Valóban nem prémium autó, nem csajozós autó, de nincs is vele semmi bajom. 250.000 km van benne lassan és még a futóműhöz nem volt hozzányúlva. Egy árva szilent nem volt kicserélve, nem, hogy nagyobb dolog. 1.6 benzin eszik 6 lityit átlagban. Olajat nem eszik. Vezettem sok szép nagy új autót, sok barátomnak, kollégámnak van BMW-je, mert az menő. Csak mosolygok rajtuk mikor ilyen olyan szenzor cserékről beszélgetnek, meg futómű gondokról. 🙂

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Motorház tető kampós, mint a BMW-n, hátsó lámpa, mint a BMW-n. Maradt az első kerék hajtás, ami ebben a szegmensben alsóbbrendű, mivel olcsóbb és műszakilag sokkal egyszerűbb és kevésbé profi.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Ez meg miben lett új? Külsőre semmibe max a hátulja lett A3 sedan 😀 Én a helyükben keresnék pár új designert. Tuti, hogy a BMW 3 ból meg a Merci C ből is több fog fogyni. Azért még mindig a BMW-k a legjobbak 🙂

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Ha már itt tartunk, ez neked is meggyőződésed magad felé, holott értelmes felnőtt ember mégsem személyeskedik és próbál több, de inkább kevesebb sikerrel megalázni valakit, csak mert más a véleménye.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    [i]“…és azt hangoztatják , hogy prémium szegmens .” [/i]
    Te is azt hangoztatod, hogy értelmes felnőtt ember vagy. Aztán mégsem. Van ilyen bringa.

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Azért ez a kép elég rafkós mivel az egész autót bevonták egy fekete műanyag matricával így elég nehéz kivenni a tényleges hajlatokat … Az új C osztály az hozza a W221 kényelmét ” főleg légrugóval ” csak kompaktabb méretben . Nekem először nem tetszett az új S kisebb majmolásának tartottam . BMW nél még mindig nem jutottak el arra a tudati szintre lásd 3as facelift , hogy a bőrüléshez illik ülésszellőztetés opciót adni főleg úgy hogy egy normálisabban extrázott 3-as bőven 15 millió felett van és azt hangoztatják , hogy prémium szegmens .

  • 2017.10.28. at 17:06
    Permalink

    Bakker, a bajorok annyira betojtak az új C klassétól hogy villámtempóban megfaceliftelték a 3ert, ezek meg az amúgy sem fiatal elődhöz képest szinte formai változtaás nélkül hozzák ki az új A4est?

    Korrekt darab volt az előd, de ennyira azért nem volt jó… 🙂

Vélemény, hozzászólás?