0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lassan tényleg elfelejthetjük a skatulyákat

Renault és Infiniti sportautókat gyárthat a Lotus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Úgy hírlik, hogy a brit Lotus építheti majd a francia Renault Alpine és a japán Infiniti Emerg-e modelleket. Fő a költséghatékonyság.

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Csak azóta, hogy lehoztuk a Több ágyban az ellenséggel című, az autóipari együttműködésekről szóló cikksorozatunkat, újabb és újabb összefonódások kerülnek napvilágra, hiába, dúl a globalizáció és a költséghatékonysági nagy játszma. Most az Autocar magazin tálalta a legfrissebb sztorit, miszerint a Renault-Nissan Alliance náluk, azaz Nagy-Britanniában gyárthatja majd két új sportkocsiját, az Alpine reinkarnációját és az Emerg-e hibridet, közös nevezőjük pedig nem más, mint a Lotus Evora 414E alumínium térvázas, hatótávnövelő benzinmotoros villanyautó lehet.

Az Infiniti kapcsán Nakamura Siro dizájnfőnök említette, hogy britek gyárthatják majd az Emerg-e szupergépet, Renault-oldalról pedig egy marketingfelelős nyilatkozata ad alapot a hivatalosan még meg nem erősített értesüléseknek. Steve Norman azt mondta, hogy az Alpine-nak középen vagy hátul lesz a motorja, s ehhez külső segítséget kell igénybe venniük. A kép úgy áll össze, hogy a legendás A-110-es és a GTA is hátul hordta a motorját, az Evora feneke szintén nem csomagtartót rejt, a válságban lévő, a Nissannal már korábban is dolgozó Lotusnak meg úgy kell a munka, mint egy falat kenyér.

Ez is érdekes lehet:
 

Egy kör az új, W213-as Mercedes-Benz E-osztállyal

Ez már nem a W123-as, azaz a zöldséges Merci, hanem a tizedik generációs Mercedes nagyautó, a...

Mitsubishi Eclipse 2.4 16V MIVEC, 2007 - használtteszt

Ha ismered is a Mitsubishi Ecpise modellt, tuti nem erre gondolsz. Ez ugyanis már nem a kilencvenes...

Személyes visszaemlékezés: autós sztorik a nyolcvanas évekből - hazánkból és a líbiai kiküldetésből

Rendhagyó módon ezúttal előbb olvashattak egy autóról, most meg jöjjön pár történet a gazdájától...

Új fejlemények az emissziós mizériában, gond lehet a Fiatnál is

Míg a Volkswagen-konszern már itthon is javában korrigálja az autóit, az érintett márkák körébe...

Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát...

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta...

Nem foglal nagy helyet a kertből, nem is drága a nyitott garázs

Bármilyen garázs nagyon komoly védelmet ad a szabad ég alatt álláshoz képest, már a nyitott is...

Ilyen Golfot még nem láttál: Golf I 815 lóerővel

Egykor 112 lóerő volt a legerősebb I-es Golf, a GTI teljesítménye. A DMK Motoring legújabb alkotása...

Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3 teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Meeke: A 2017-es WRC-knek B-csoportos hangulata van

Már a B-csoporthoz hasonlítják a jövőre érkező WRC-ket Videó

6 órája – Sztori

Videón az Citroën új, 2017-es specifikációjú C3 WRC-je. Kris Meeke murván tesztelte a még álcázott raliautót.


Miskolcon folytatódik az Országos Rallye Bajnokság

Közeleg a második felvonás - HELL 22. Miskolc Rallye

15 órája – Sztori

Még keletebbre folytatódik a csata. Az ORB, az R2 és a Historic mezőnye is áthalad a Bükk-hegység legendás szakaszain.


Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

2 napja – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

Ár: 20.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: Coupe

Üzemanyag: Benzin

LOTUS Lotus Cortina 65 FIA Append

LOTUS Lotus Cortina 65...

Ár: 17.500.000 Ft

Évjárat: 1965 / 1

Kivitel: Coupe

LOTUS EXIGE SCURA STEALTH LIMITED MAGYAR

LOTUS EXIGE SCURA STEA...

Ár: 19.900.000 Ft

Évjárat: 2010 / 10

Kivitel: Sport

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!