0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Lassan tényleg elfelejthetjük a skatulyákat

Renault és Infiniti sportautókat gyárthat a Lotus

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Úgy hírlik, hogy a brit Lotus építheti majd a francia Renault Alpine és a japán Infiniti Emerg-e modelleket. Fő a költséghatékonyság.

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Az új Alpine Renault lesz, francia. Tán brit gyártással, a Lotus kezei közül, amely a japán Infinitivel kollaborál... Mindegy, lényeg, hogy jó és elérhető árú legyen

Csak azóta, hogy lehoztuk a Több ágyban az ellenséggel című, az autóipari együttműködésekről szóló cikksorozatunkat, újabb és újabb összefonódások kerülnek napvilágra, hiába, dúl a globalizáció és a költséghatékonysági nagy játszma. Most az Autocar magazin tálalta a legfrissebb sztorit, miszerint a Renault-Nissan Alliance náluk, azaz Nagy-Britanniában gyárthatja majd két új sportkocsiját, az Alpine reinkarnációját és az Emerg-e hibridet, közös nevezőjük pedig nem más, mint a Lotus Evora 414E alumínium térvázas, hatótávnövelő benzinmotoros villanyautó lehet.

Az Infiniti kapcsán Nakamura Siro dizájnfőnök említette, hogy britek gyárthatják majd az Emerg-e szupergépet, Renault-oldalról pedig egy marketingfelelős nyilatkozata ad alapot a hivatalosan még meg nem erősített értesüléseknek. Steve Norman azt mondta, hogy az Alpine-nak középen vagy hátul lesz a motorja, s ehhez külső segítséget kell igénybe venniük. A kép úgy áll össze, hogy a legendás A-110-es és a GTA is hátul hordta a motorját, az Evora feneke szintén nem csomagtartót rejt, a válságban lévő, a Nissannal már korábban is dolgozó Lotusnak meg úgy kell a munka, mint egy falat kenyér.

Ez is érdekes lehet:
 

Ford Ranger WildTrak 3.2 TDCi 200 LE 4x4 Automata teszt

A hazai piac legnépszerűbb pickupja a létező legnagyobb motorjával, legjobb felszereltségével...

35 éves egy korszak ikonja, a kocka Lada

Régen vágyott és menő volt, ma meg már pont annyira öreg, hogy érdemes lett hobbiautóként tartani...

Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel járt nálunk a...

Megérkezett a 850 lóerős Brabus Merci Coupe

Jövő héten mutatkozik be a Brabus legújabb és eddigi legerősebb Mercedes-Benz Coupéja, az S 63...

Brutális Mercedes G-osztály készült a Genfi Autószalonra

A Genfi Autószalonon portáltengelyes, akár 45 centis hasmagasságú, egyméteres gázlómélységű G-osztályt...

ADAC nyárigumi-teszt 2015: vajon melyik márka nyert?

Kihozta nyárigumi-tesztjének eredményeit az ADAC. Az egyik méretkategóriában papírforma szerinti...

A parkolás 92 éves mestere közel tíz autót tört össze néhány másodperc alatt

Nem mindennapi manővert rögzített két térfigyelő kamera egy dél-afrikai parkolóban. A 92 éves...

Gyűjtői darab: Mitsubishi 3000GT 1994-ből

A Supra nagyobb név, a 300ZX szebb, az NSX meg sportosabb nála. Egy ilyen szép Mitsubishi 3000GT...

Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo teszt

Ötajtósként, legerősebb szentgotthárdi motorjával járt teszten a vadonatúj Opel Corsa E. Mosolygós...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Friss tesztek

Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Népautó lesz? Skoda Fabia 1.2 TSI teszt

Harmadik generációjába lépett a Skoda Fabia. Kívülről fiatalos és vagány lett, belülről pedig nagyautós. A jelenlegi legerősebb motorral teszteltük.


Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel járt nálunk a megújult Ford Focus. Csoda, hogy bejött?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1sb3R1cw==

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Brutális, 1,4 millió forintos kedvezménnyel debütált itthon a SEAT Leon X-Perience

Terepen a legnépszerűbb SEAT, itthon a Leon X-Perience

Tegnap – Újdonság

Már itthon is kapható a SEAT Leon X-Perience mindenképp összkerékhajtású terepkombi. Csakis izmos, benzines és dízel turbómotorokkal kínálják.


Ezúttal nem dobták el a 330-cal száguldó Lambó Huracánt

Ismét 330 km/h-val száguldott egy Lamborghini Huracán Videó

Tegnap – Sztori

Nem itthon történt, cserébe nem is dobták el azt a Lamborghini Huracánt, amely többször is 330 km/h-val tépett a német autópályán.


Genfben tér vissza a legendás Jensen a GT modern változatával

40 év után újra autókat fog gyártani a Jensen

Tegnap – Sztori

1976 óta nem gyárt autókat a Jensen, de a márkanév új tulajdonosa nagy terveket szőtt. Jövőre, 40 év szünet után új típussal jönnek ki.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

LOTUS EVORA

LOTUS EVORA

Ár: 12.990.000 Ft

Évjárat: 2010 / 11

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

LOTUS EVORA S 2+2 IPS

Ár: 20.500.000 Ft

Évjárat: 2014 / 8

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

LOTUS EXIGE LOTUS Exige S Roadster Cabrio

LOTUS EXIGE LOTUS Exig...

Ár: 19.999.990 Ft

Évjárat: 2013 / 12

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

Még több autó