Űrhajómentes az új Civic

Láthatjuk az Európának szánt Civic variációt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az már biztos, hogy ebben a formában fog hódítani nálunk az új Honda Civic. Kevésbé űrhajós, mint amit megszoktunk, de a japánok dizájnja azért kiver néhány biztosítékot.

Nem lehet keveset foglalkozni az új Civic formatervével, az elődök különös megjelenését most simán a négyzetre emelték, átesve a ló túloldalára. Elég, ha csak az orrát nézzük, a nagy fekete hűtőmaszk megszámlálhatatlan törésétől kezdve a gyárilag morcosított lámpákon át a hatalmas kamu légbeömlőkig. Egyszerűen túl sok és akkor még a hátuljánál nem jártunk. Akár már Type R is lehetne a hatalmas dupla kipufogókkal, de elvileg ez az alapverzió. A rengeteg spoiler imitáció, a kidülledő lámpákkal borzasztóan sokkal, már csak ránézni is nehéz, persze hamisítatlan Honda, mintha minden autójukat egybe gyúrták volna.
Bent ugyanez a helyzet, mindenhol eltúlozták, persze mondhatjuk sportosnak is. Aki az előző két űrhajó Civicet imádta, annak ez is tetszeni fog, még akkor is, ha ebből a jellegéből veszített formáját tekintve. A belépő modell 1,0 literes háromhengeres turbós motort kap, tisztességes 127 lóerős teljesítménnyel, lesz dízel is, 1.6-os 118 lóerővel, de hibridet egyelőre nem terveznek, teljesen elektromos verzióhoz pedig alkalmatlan az új Civic padlólemeze.
Hirdetés
Rossz hír a praktikumot keresőknek, hogy a Honda Magic Seat nevű hátsó ülése már nem lesz elérhető hozzá, helyette hagyományosan 60/40 arányban dönthető támlájúakat kap a Civic. Csomagtartója az elődhöz képest papíron csak 1 literrel gyarapodott, így 478 literes. A hangsúlyt leginkább a szórakoztató berendezésekre helyezték. Alapból négy, de akár 11 hangszórós hifi is kérhető lesz hozzá, mindegyikhez 7 colos érintőképernyős fejegység tartozik Apple CarPlay és Android Auto szolgáltatással, a Garmin navi viszont feláras, de ha megvettük, 5 éven át ingyen frissíti a térképet rajta a Honda.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Szerintem az autók többségének úgy kell kinéznie formaséma terén, mint a Volkswagen Passatnak, vagy a Lada Granta-nak. Nem kell itt túllicitálni egymást permanens módon a gyártóknak. A végén már hogy néznek ki a kocsik? Mint 1 fektetett helyzetben levő szamovár?? Mert valamelyik agyalágyult egyén azt mondta, húúú ez izgi, ilyen még nem volt? Jaj, nemáááá˛!

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Nos, az UFO-civicet én csak Aliennek hívtam, de ez teljesen átment predátorba. Nem szép na, egyszerűen nem szép! Az enteriőr teljesen korrekt, végre nem egy távolsági busz vezetőfülkéje fogadja a sofőrt.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Ugy nez ki, mint egy SuzukiBaleno WTCC optikai csomaggal. Direkt szembol es hatulrol mutatos, de oldalrol nezve borzalmas. Az ufo-civic amugy a mai napig tetszik.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    az aljára az a toldat bizbaz nem kéne (az usáson nincs rajta [url]http://www.carscoops.com/2016/09/new-2017-honda-civic-hatch-nabbed-out.html[/url] ).
    az orra full szemből teljesen jó, a probléma a magasított farral és orral az, hogy nagy tátongó felületek maradnak, ezért csináltak ekkora kamu beömlőket, hogy ezzel majd ezen nem lesznek ilyen nagy tátongó semmilyen felületek…hát, elől még elmegy azt mondom, de hátul az a két nagy lámpafészek…hátőőőő….mindjárt át PS-elem 😀 az orra sréhen szörnyű, mivel sztem túl rövidd lett a motorháztatő…ha az normálisan kiérne tovább, nem lenne ilyen idétlen hókotró sztájl. mindenesetre, sztem sokkal jobb, mint az ufócivic.
    üdvözölendő, h 120 lovas a leggyengébb, ilyen méretű autónál a 120-130 lenne a minimum. a 2ezres motórból valóban lehetne egy 230 lovas változat.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Nem igazán értem, hogy ezek a szerencsétlenek miért erőltetik azt a digitális sebességmérőt.
    Az minden csak nem sportos.
    Az egész autó viszont valóban túl van csicsázva. A kevesebb gyakran több. Nem igazán tetszik.
    Műszakilag biztos jó az autó, de hiányzik egy 2,0 literes 220 ló körüli motor. A TCR már túl sok. Óriási a lépcső a 175 és 310 ló között. Csak egy töketlen gyártó nem veszi ezt észre.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Nem igazán értem, hogy ezek a szerencsétlenek miért erőltetik azt a digitális sebességmérőt.
    Az minden csak nem sportos.
    Az egész autó viszont valóban túl van csicsázva. A kevesebb gyakran több. Nem igazán tetszik.
    Műszakilag biztos jó az autó, de hiányzik egy 2,0 literes 220 ló körüli motor. A TCR már túl sok. Óriási a lépcső a 175 és 310 ló között. Csak egy töketlen gyártó nem veszi ezt észre.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Nem tudom, az Autónavigátor honnan veszi a forrásait, de ez már a második új Civic cikk, ami hiányos és pontatlan egyszerre. Az hondanews.hu hónapokkal ezelőtti hivatalos tájékoztatása szerint 2 féle új benzinmotorral jön a Civic, mindkettő turbo és vtec, 1.0 és 1.5-ös, előbbi 120 lóerő, utóbbi 174 lóerős lesz. A harmadik motorfajta a 9gen-ből ismert 1.6 D-itec, 120 lóerővel. A Honda tehát leváltja a korábbi 1.4 és 1.8 szívó benzineseit, a 9gen szedánban 2012-13 körül még kapható 1.6-os szívó benzinest kb 2 éve már szintén leváltották…

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Mi lehet a szerepe a hátsó ‘ködlámpa fészeknek’ a lökhárítón? Mert szépnek csúnya, nincs benne a ködlámpa sem…
    De, felárral elhagyható lenne! 🙂

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Ami nem tetszik az az, hogy nem fent van a kilóméteróra. Az egy nagyon jó ötlet volt. A másik meg, hogy nincs magic seat pedig az egy nagyon hasznos dolog. Vagy lehet az amcsik miatt van nehogy valaki hülye miatt per legyen valami hülyeség miatt.
    A formája nem rossz bár a mostani meg az azelőtti űrhajó jobban bejön. A motorokra meg kíváncsi vagyok milyenek lettek

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    Tényleg így fog kinézni az alap 1.0 verzió? Ez olyan, mint egy 300 lovas sportváltozat 🙂 Akkor az milyen lesz majd? A Hondánál tényleg kicsit elgurult a gyógyszer, de mostanában a Japánok (Lexus-Toyota) hasonló, meghökkentő formákat hoznak. Merőben más, mint a germán letisztultság, de nekem szimpatikus.

  • 2017.10.28. at 01:48
    Permalink

    “…a japánok dizájnja azért kiver néhány biztosítékot.”

    Nyilván minden ember és ízlés más és más, de nálam pl. a VW fantáziátlan, sótlan, saját ükapját idéző design-ja veri ki a biztosítékot. Mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a Golf I-ben és a VII-ben lehet találni közös külső jegyeket:)

    A Honda viszont remek, formabontó és egzotikus, már nagyon várom. Mindig meg tudnak lepni egy generációváltással, és ez az egész távol-keleti autóiparra igaz. A Type-R-t pedig már most sem nehéz vizionálni:)

Vélemény, hozzászólás?