20 lóerővel erősödött az F1-es Safety Car

Lecserélték a AMG SLS biztonsági autót: AMG SLS GT-re

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új munkaeszközt kapott Bernd Mayländer, most már a Safety Carnak használt Mercedes SLS AMG is GT-kivitelű.


Június elején jött a hír, hogy a Mercedes modellfrissítést hajtott végre az SLS AMG típuson: 20 lóerővel erősítették a motor teljesítményét, és ezzel 1 tizedmásodpercet faragtak le a korábban 3,7 másodperces 0-100 km/h-s időn, a futómű pedig új rugókat és lengéscsillapítókat kapott. Az autó egyébként már bemutatkozott versenyszituációban is, a Belga Nagydíjon történt versenybalesetet követően már pályára lépett rövid időre, a hétvégi Szingapúri Nagydíjon pedig szinte biztos, hogy találkozunk vele ismét, hiszen a 2008 óta megrendezett futamon eddig minden alkalommal ki kellett hívni a pályára a kacifántos időjárási körülmények miatt.
Hirdetés
A széria SLS AMG GT és a biztonsági autó között nincs sok jelentős különbség: hangosabb a kipufogója, megkapta a kötelező F1-matricákat és a fényhidat, kagylóüléseibe hatpontos öv szorítja Mayländert és navigátorát, két képernyőn a versenyt lehet rajta követni és van még fedélzetén egy, a pilótákat a versenyigazgatósággal összekötő rádió. A 2012-es szezonban eddig hatszor kellett futam közben pályára rendelni a biztonsági autót, és összesen 138,1 km-t tett meg a mögötte hörgő mezőny élén.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?