0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Turbómotorral várható az új Honda Civic Type-R

Lehet örülni, ismét lesz Honda Civic Type-R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tavaly ősszel debütált a kilencedik generációs Honda Civic, idén pedig a rajongókat éltető Type-R várható.

Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós

Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós

Ha hinni lehet a brit Autocar információinak, az ősszel esedékes Párizsi Autószalonon még csak bejelenti majd a Honda, hogy a kilencedik generációs, egyelőre csakis ötajtósként, meg persze török gyártású szedánként létező Civic belátható időn belül Type-R verzióban is érkezik majd. Hogy mikor, hány ajtóval, arról egyelőre nincs információ.

Eddig csakis háromajtósként létezett Civic Type-R

Eddig csakis háromajtósként létezett Civic Type-R

Állítólag a tanulmánymodell leleplezése is csak a jövő márciusi Genfi Autószalonon várható, ami után mondjuk a 2013 őszi Frankfurti seregszemlén már minden bizonnyal kész termékként pózolhatna a Type-R. Motorja állítólag ugyanúgy 2,0 literes benzines lesz, mint az előző két generációban (a hetedikben 200, a nyolcadikban 201 lóerővel), ám ezúttal turbófeltöltőt is ígérnek a Type-R-hez, ami így a pletykák szerint 235 lóerős lehet. Sokkal nem lesz dinamikusabb elődjénél, a nagyobb tömeg mellett mindössze 0,1 másodperccel ígérik jobbnak a 100 km/órára gyorsulást, 6 km/órával többnek a végsebességet, a 6,5 s, 241 km/óra sarokszámok azonban a Hondától ismert vezethetőséggel remek hot-hatch-t, azaz tüzes ferdehátút takarhatnak majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Így vezeti önmagát az új 5-ös BMW, már a kormányát is láthatjuk

Kicsit még messze az új 5-ös BMW bemutatása, de a gyártó már megkezdte az információk csepegtetését...

Ezután semmit sem lehet őszintén élvezni - BMW M2 teszt

Egy pillanatig sem fogtam vissza magam, míg nálam járt. Hogy miért? Minden vele töltött perc...

ADAC téligumiteszt 2016: a négyévszakosak sem hiányoznak

Szeptember közepén 30 fokot mértünk itthon, miközben az ADAC a legújabb téli és négyévszakos...

Gazdaságosabb a hibrid autó fejlesztése, mint a dízelé

A Toyota Priust is fejlesztő szakember szerint a szigorodó emissziós előírások oda vezetnek...

Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai...

Nem minden villanyautóhoz jár a kormány ártámogatása, ezekhez igen

Végre egészen józan támogatási rendszert vezet be a villanyautók terjesztésére a kormány. A 15...

SEAT Ateca hazai menetpróba

Megérkezett hazánkba a spanyolok első igazi SUV-ja, az Atecát a Balaton-felvidéken nyúztuk. Meggyőző...

Itt a Kia kombi középkategóriása és hibrid crossovere

Tátongó űrt tömött be palettáján a Kia a kombi Optima és a Niro bemutatásával. Az egyik hibrid...

Új szereplő a hazai villanyautó-piacon: megérkezett a Hyundai Ioniq

A villanyautók tegnap bejelentett ártámogatásával 8,5 millió forintba fog csak kerülni a vadonatúj...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro S tronic teszt

Diétázó vaddisznó - Audi Q7 e-tron teszt Videó

Döbbenetesen alacsony fogyasztást, ugyanakkor komoly menetdinamikát is ígér a dízel- és villanymotort is adó Audi Q7 e-tron. Jó, ám drága mulatság.


Fiat 500L Trekking 1.6 Mjet 16V teszt

Azonnal klasszikus? Fiat 500L Trekking teszt

Hiába nem újdonság, kevesek által ismert a Fiat 500L Trekking. Kicsit egyterű, kicsit SUV, kicsit 500-as is. Felénk mégis ritka, mint a fehér holló.


Összehasonlító teszt: Hyundai Elantra 1.6 CRDi és Toyota Corolla 1.6 VVT-i automataváltóval

Az ünnepelt és az ünnepelendő - egy újabb japán-koreai meccs

Egységesen a legmagasabb felszereltséggel és automataváltóval mérkőztettük az idén frissült Hyundai Elantrát és Toyota Corollát.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Hirdetés

HONDA tesztek

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Honda Civic teszt

Orion űrhajó

Csak négyféle külső színben, és kizárólag fekete kárpittal rendelhető az ötajtós Honda Civic 1.8 Sport Special Edition, az összhatás mégis izgalmas.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Szabadalmaztatta megoldását a Google

A mentő elől is lehúzódik a Google önvezető autója

15 órája – Sztori

Bővült a Google önvezető autójának használhatósága, így már akkor sem jön zavarba, ha megkülönböztető jelzést használó járművel találkozik.


30 év után hagyja abba a négyszeres világbajnok

Muller kiszáll a WTCC-ből

18 órája – Sztori

A Citroën kiszállásával újabb kiváló sportembert és karaktert veszít a WTCC világa. Yvan Muller 30 év után hagyja abba az autóversenyzést.


Az erzbergi látványbányában találhatók a világ legnagyobb taxijai

Dömperezni felnőttként is jó buli

Tegnap – Sztori

Ültek valaha dömper platóján? Ha gyerekkorukban oda képzelték magukat, vagy esetleg volt akkora, amin valóban tudtak utazni, az erzbergi bánya túráját garantáltan imádni fogják.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA CIVIC 1.4i S ABS+SRS+Klima JÉGHIDEG KLIMÁVAL

HONDA CIVIC 1.4i S ABS...

Ár: 260.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.4i

HONDA CIVIC 1.4i

Ár: 420.000 Ft

Évjárat: 1997 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.4i LS

HONDA CIVIC 1.4i LS

Ár: 899.990 Ft

Évjárat: 2002

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!