0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Turbómotorral várható az új Honda Civic Type-R

Lehet örülni, ismét lesz Honda Civic Type-R

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tavaly ősszel debütált a kilencedik generációs Honda Civic, idén pedig a rajongókat éltető Type-R várható.

Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós

Balra az előző Type-R, jobbra pedig a meredek háttal egyelőre csakis ötajtósként ismert aktuális Civic. Könnyen lehet, hogy ezúttal a Type-R kedvéért sem lesz háromajtós

Ha hinni lehet a brit Autocar információinak, az ősszel esedékes Párizsi Autószalonon még csak bejelenti majd a Honda, hogy a kilencedik generációs, egyelőre csakis ötajtósként, meg persze török gyártású szedánként létező Civic belátható időn belül Type-R verzióban is érkezik majd. Hogy mikor, hány ajtóval, arról egyelőre nincs információ.

Eddig csakis háromajtósként létezett Civic Type-R

Eddig csakis háromajtósként létezett Civic Type-R

Állítólag a tanulmánymodell leleplezése is csak a jövő márciusi Genfi Autószalonon várható, ami után mondjuk a 2013 őszi Frankfurti seregszemlén már minden bizonnyal kész termékként pózolhatna a Type-R. Motorja állítólag ugyanúgy 2,0 literes benzines lesz, mint az előző két generációban (a hetedikben 200, a nyolcadikban 201 lóerővel), ám ezúttal turbófeltöltőt is ígérnek a Type-R-hez, ami így a pletykák szerint 235 lóerős lehet. Sokkal nem lesz dinamikusabb elődjénél, a nagyobb tömeg mellett mindössze 0,1 másodperccel ígérik jobbnak a 100 km/órára gyorsulást, 6 km/órával többnek a végsebességet, a 6,5 s, 241 km/óra sarokszámok azonban a Hondától ismert vezethetőséggel remek hot-hatch-t, azaz tüzes ferdehátút takarhatnak majd.

Ez is érdekes lehet:
 

Magyarország 2014: egy kedves kis autós történet

Rég nem háborodtam fel ennyire, ennyire rég nem szégyelltem magam mások miatt. Ezek vagyunk mi...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...

Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember...

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most...

Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj...

Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a...

Már négymillió példányban elkelt, spórolósabb lett a Suzuki Swift

Németországban a jelenleginél 14 százalékkal kevesebbet fogyasztó alapbenzinessel bővült a Suzuki...

Budapesten is feltűnt a kecskeméti Mercedes-Benz CLA Shooting Brake

Még csak maszkolva, de már az országot járja az év végétől Kecskeméten készülő Mercedes-Benz...

Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005

Árkategóriától függetlenül ősszel is jó kabriózni. Egy 1,5 és egy 3 millió forint alatti használt...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Hirdetés

HONDA tesztek

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Honda Civic teszt

Orion űrhajó

Csak négyféle külső színben, és kizárólag fekete kárpittal rendelhető az ötajtós Honda Civic 1.8 Sport Special Edition, az összhatás mégis izgalmas.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

A Dodge Challenger SRT Hellcat: országúton elvan akár 10,7 literrel is

Még a világ legerősebb izomautója sem fogyaszt túl sokat

5 órája – Sztori

Környezetvédelem, fogyasztáscsökkentés. Részben erről is szól ma minden, ezért a valaha gyártott legerősebb izomautó sem lehet már torkos.


Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Kiák BMW vesékkel? Nem is csúnyák!

Tegnap – Sztori

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a tigrisvicsort, és meglepően jó az eredmény.


A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

Tegnap – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA CIVIC 1.6 CTDi Sport

HONDA CIVIC 1.6 CTDi S...

Ár: 5.890.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

HONDA CIVIC EX coupe

HONDA CIVIC EX coupe

Ár: 959.999 Ft

Évjárat: 1995 / 3

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

HONDA CIVIC 1.3 Hybrid (Automata)

HONDA CIVIC 1.3 Hybrid...

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Hibrid (Benzin)

Még több autó