0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mostantól 5 év garancia él a Renault autóira

Magyarország legjobban fejlődő márkája a Dacia

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autóira már 5 év/100 ezer, kishaszonjárműveire 5 év/200 ezer km garanciát ad a Renault. A Dacia dübörög, tavaly itthon nem volt nála jobban fejlődő márka.

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

2013. január 18-tól személyautókra 5 év/100 ezer km, kishaszonjárművekre pedig 5 év/ 200 ezer km garanciát vállal a Renault − ez a minőségi-jótállási vállalás volt a Renault és Dacia márkák importálásával és forgalmazásával foglalkozó Renault Hungária Kft. évzáró-évnyitó sajtótájékoztatójának fő üzenete. A Dacia modellekre ez a kiterjesztés még nem érvényes, esetükben maradt a 3 éves jótállás − pluszpénzért természetesen bővíthetően.

A 2012-es évet értékelve Maróthy Miklós ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Renault ugyan megőrizte ötödik, a kishaszonjárművek között meg az első helyét a "depressziós magyar piacon", ugyanakkor a tavalyelőtti 5179 helyett csak 4326 darab új autót értékesített, s ezzel 2,4 százalékponttal csökkenve 6,8 százalékos részesedést tudhat magáénak. Húzómodelljei a Clio (a régi és az új, negyedik széria együtt), faceliftestül a Mégane és a Fluence voltak mind 500 feletti példányszámmal. A több európai országban még előkelőbb pozíciót elérő Dacia ugyanakkor a legjobban fejlődő márkának számít, s már 11. a listán azután, hogy 2004-ben a 23. helyen debütált. Tavaly 2259 darab Daciát vettek Magyarországon, ami 87 százalékos növekedés 2011-hez viszonyítva. A legkelendőbb típus több mint 1500 darabbal magasan a saját szegmensében legnépszerűbb Duster volt.

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

Idei céljuk a Renault-val a "visszatérés", a Daciával pedig a további növekedés, de nagy bummra nem apellálhatnak egy olyan helyzetben, amikor az újautó-eladást meghaladó számú öreg használt autó áramlik be az országba... A Renault Hungária vezetője kiemelte, hogy termékeik nem csak több (német, illetve dél-európai) értékelés szerint is egyre jobb minőségűek, de egy Dacia kisautót alapul véve különösen olcsón is fenntarthatók, hiszen egy 12 havonta 12-15 ezer km-t futó Sandero átlagos évi szervizköltsége megáll 30-35 ezer forintban.

Újdonságként Renault-oldalon hamarosan itt a ráncelvarrt Fluence, tavasz közepén a Clio kombi és a Clio RS, nyáron a Clio-alapú Captur kisméretű crossover érkezik. Dacia-fronton rövidesen bemutatkozik az új Logan, amit a tavasz folyamán a Dokker személyautó- és kishaszon-kivitele követ.

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

Elektromos autó magyarországi bevezetését bezzeg − legalábbis a következő két esztendő során − nem tervezi a Renault. Akkor sem, ha nem is egy zéró emissziós modellje van, akkor sem, ha globálisan piacvezető e területen. "Jelen körülmények között a prioritás a túlélés" − fogalmazott Maróthy, s kifejtette, hogy az e-közlekedés elterjedése állami támogatás és a töltőhálózat kiépülése nélkül valószerűtlen. Az esetleges befektetés egyszerűen nem érné meg egy különben is veszteséges cégnek, amelynek 4-ből 3 márkakereskedése képtelen nyereséget termelni. Szintén gazdasági okokból a közeljövőben a Renault-érdekeltségű Lada visszatérése sem reális.

Ez is érdekes lehet:
 

Szerelem: veterán kereklámpás Ladák

A régi Lada ma már kultikus autó, főleg ha Zsiguli. Négyet próbáltunk 1971 és 1980 közöttről...

Vártuk, és megkaptuk: szerdától még olcsóbbak az üzemanyagok

Miként az várható volt, szerdán ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is. Előbbié jobban, de...

Nem csak veséket veszített, idegen emblémákat és orrokat is kapott a BMW i8

Szerinted melyik márka frontrészével mutatna legjobban a BMW i8? Megnézhetjük Aston Martinként...

Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1994 - használtteszt

Aligha van ma szebb 20 éves Golf III itthon, mint a Volkswagen-találkozó nyereményautója. Újdonsült...

Elsőként hoztuk el az új Opel Vivaro tesztautót, elsőként is szedtük szét

Nem kell mindig rosszra gondolni. A kocsi jó, csak én voltam béna. Egy műszerfalba csúszott belépőkártya...

Tartósság: 26 év alatt 890 ezer kilométeres túra egy Mercedes-Benz G-osztállyal

Günther Holtorf nem taxis, hanem egy életvidám nyugdíjas, aki 177 országot járt be 1988-as 300...

Év végén jön, de már majdnem mindent tudunk róla, íme az új Skoda Fabia

Teljes gyári képgalériájával és legfontosabb műszaki adataival is megjelent a harmadik generációs...

Tovább apad a benzin és a gázolaj ára, ismét jelentős az áresés

Folytatódik a benzin és a gázolaj árának apadása. Továbbra is a benzin esetén jelentősebb az...

Komoly kedvezményeket ígér az elektromos és hibrid autók számára a Jedlik Ányos Klaszter

A Jedlik Ányos Terv mielőbbi megvalósítása érdekében megalakult a Jedlik Ányos Klaszter. Örülhetnek...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

biker írta: 2013 január 23., szerda 21:38:02

Oszt majd kirohad alóluk, Fater 1,6 16V MPV-je, már rohad, 3 éves, már lemállott, az egyik hátsó ajtó alja, mindíg volt, olajcserélve, csak nem a márka szervízben, hiába van meg a számla, azt mondják, ezért nem garanciális! :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 január 19., szombat 21:55:45
MR.BOBI írta: tavaly

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt

következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.

















Így van, kb. erről van szó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
MR.BOBI írta: 2013 január 19., szombat 08:54:48

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt
következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.







A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 január 18., péntek 18:26:56

A listából látszik, hogy volt a Dacianal nagyobb fejlődés is, mégpedig a Suzuki 107 %-os fejlődése 2011-hez képest. Igaz a Suzuki a korábbi eladásaihoz képest erősen visszaesett. Ha a több éves tendenciát nézzük, akkor valóban a Dacia az első.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.


Hyundai Grand Santa Fe 2.2 CRDi Executive A/T teszt

Megfizethető prémium: Hyundai Grand Santa Fe teszt

Nincs sok variálási lehetőség a Hyundai Grand Santa Fe esetén, alapáron is gazdag ellátmánnyal indul a prémium szabadidő-autók ellen.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Renault Twingo 1.2 Dynamique teszt

Drága jegy a vidámparkba - Renault Twingo teszt Videó

Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.


Renault Grand Scénic 1.6 dCi Privilége teszt

Megtaláltuk a tökéletes családi autót? Renault Scénic teszt

Csendes, erős, kényelmes, tele van hasznos ötletekkel, az összeszerelési minősége korrekt, és mindezt értékarányos áron nyújtja: ez a Renault Scénic 1.6 dCi 130 Privilége.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Milyen ötajtós miniautókba, mennyiért ülhetünk ma?

17 órája – Sztori

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk praktikus városi járgányt.


Tartósság: 26 év alatt 890 ezer kilométeres túra egy Mercedes-Benz G-osztállyal

Egy öregúr háromszor megtette a Föld-Hold távot Mercijével Videó

2 napja – Sztori

Günther Holtorf nem taxis, hanem egy életvidám nyugdíjas, aki 177 országot járt be 1988-as 300 GD terepjárójával.


Szerelem: veterán kereklámpás Ladák

A kereklámpás Zsiguli, mint az ideális veteránautó

2 napja – Sztori

A régi Lada ma már kultikus autó, főleg ha Zsiguli. Négyet próbáltunk 1971 és 1980 közöttről: kombit, 1500-ast és két különleges 1200-ast.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT CLIO 1.2 RN

RENAULT CLIO 1.2 RN

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 1991

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT CLIO 1.5 dCi Expression

RENAULT CLIO 1.5 dCi E...

Ár: 1.349.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

RENAULT MEGANE Mégane 1.5 dCi Authentique

RENAULT MEGANE Mégane...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2004 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó