0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Mostantól 5 év garancia él a Renault autóira

Magyarország legjobban fejlődő márkája a Dacia

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Új autóira már 5 év/100 ezer, kishaszonjárműveire 5 év/200 ezer km garanciát ad a Renault. A Dacia dübörög, tavaly itthon nem volt nála jobban fejlődő márka.

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

Hamarosan érkezik a frissített, elődjénél sokkal pofásabb Renault Fluence

2013. január 18-tól személyautókra 5 év/100 ezer km, kishaszonjárművekre pedig 5 év/ 200 ezer km garanciát vállal a Renault − ez a minőségi-jótállási vállalás volt a Renault és Dacia márkák importálásával és forgalmazásával foglalkozó Renault Hungária Kft. évzáró-évnyitó sajtótájékoztatójának fő üzenete. A Dacia modellekre ez a kiterjesztés még nem érvényes, esetükben maradt a 3 éves jótállás − pluszpénzért természetesen bővíthetően.

A 2012-es évet értékelve Maróthy Miklós ügyvezető igazgató elmondta, hogy a Renault ugyan megőrizte ötödik, a kishaszonjárművek között meg az első helyét a "depressziós magyar piacon", ugyanakkor a tavalyelőtti 5179 helyett csak 4326 darab új autót értékesített, s ezzel 2,4 százalékponttal csökkenve 6,8 százalékos részesedést tudhat magáénak. Húzómodelljei a Clio (a régi és az új, negyedik széria együtt), faceliftestül a Mégane és a Fluence voltak mind 500 feletti példányszámmal. A több európai országban még előkelőbb pozíciót elérő Dacia ugyanakkor a legjobban fejlődő márkának számít, s már 11. a listán azután, hogy 2004-ben a 23. helyen debütált. Tavaly 2259 darab Daciát vettek Magyarországon, ami 87 százalékos növekedés 2011-hez viszonyítva. A legkelendőbb típus több mint 1500 darabbal magasan a saját szegmensében legnépszerűbb Duster volt.

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

A Renault csökkenve maradt ötödik, a Dacia nagyot javítva már majdnem Top10-es

Idei céljuk a Renault-val a "visszatérés", a Daciával pedig a további növekedés, de nagy bummra nem apellálhatnak egy olyan helyzetben, amikor az újautó-eladást meghaladó számú öreg használt autó áramlik be az országba... A Renault Hungária vezetője kiemelte, hogy termékeik nem csak több (német, illetve dél-európai) értékelés szerint is egyre jobb minőségűek, de egy Dacia kisautót alapul véve különösen olcsón is fenntarthatók, hiszen egy 12 havonta 12-15 ezer km-t futó Sandero átlagos évi szervizköltsége megáll 30-35 ezer forintban.

Újdonságként Renault-oldalon hamarosan itt a ráncelvarrt Fluence, tavasz közepén a Clio kombi és a Clio RS, nyáron a Clio-alapú Captur kisméretű crossover érkezik. Dacia-fronton rövidesen bemutatkozik az új Logan, amit a tavasz folyamán a Dokker személyautó- és kishaszon-kivitele követ.

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

A már kapható új Sandero ferdehátú kisautó után testvérmodellje, a szintén olcsónak, ár/értékben verhetetlennek ígérkező Logan szedán is tolhat a Dacia szekerén

Elektromos autó magyarországi bevezetését bezzeg − legalábbis a következő két esztendő során − nem tervezi a Renault. Akkor sem, ha nem is egy zéró emissziós modellje van, akkor sem, ha globálisan piacvezető e területen. "Jelen körülmények között a prioritás a túlélés" − fogalmazott Maróthy, s kifejtette, hogy az e-közlekedés elterjedése állami támogatás és a töltőhálózat kiépülése nélkül valószerűtlen. Az esetleges befektetés egyszerűen nem érné meg egy különben is veszteséges cégnek, amelynek 4-ből 3 márkakereskedése képtelen nyereséget termelni. Szintén gazdasági okokból a közeljövőben a Renault-érdekeltségű Lada visszatérése sem reális.

Ez is érdekes lehet:
 

BMW 316, 1986 - használtteszt

Még két év van addig, hogy veteránvizsgát kaphasson a próbált BMW 316. Addig pont fel lehet rá...

A BMW felújítja Elvis Presley 507-esét

Elvis Presley nem sokáig hajtotta BMW 507-esét. Utána viszont elhasználták, az elmúlt évtizedek...

A gázolaj ára emelkedik, a benziné csökken szerdán

Pontosan annyival drágul szerdán a gázolaj, mint amennyivel olcsóbb lesz a benzin.

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam...

Van, aki végig bírja nézni ezt a videót?

Biztos jó autó a Tesla Model S, de inkább fura. A Nordschleifén mindenképp. Videón a gyors köre...

Év Autója 2015: meglesz a BMW első címe?

Megvan a 33-as lista, ezek közül lesz valamelyik a 2015-ös Év Autója. Szokás szerint tessék kapaszkodni...

Törik minden a Peugeot 308 körül

Luc Besson legújabb filmjében ismét szerepet kapott a Peugeot. A volánnál Daniel helyett Lucy...

Piaci körkép: youngtimerek kétmillió forintig

Húsz éve az utcákban nézegette, csodálta az NSZK sorozatban, vagy a gazdag nagybácsi járt haza...

Egy hét és több mint 1500 kilométer után a vakon vett Toyota Prius

Bátor voltam. Kockáztattam, végletesen kicentizett időbeosztással hoztam el a látatlanul megvett...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (4 db)

biker írta: 2013 január 23., szerda 21:38:02

Oszt majd kirohad alóluk, Fater 1,6 16V MPV-je, már rohad, 3 éves, már lemállott, az egyik hátsó ajtó alja, mindíg volt, olajcserélve, csak nem a márka szervízben, hiába van meg a számla, azt mondják, ezért nem garanciális! :O

A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 január 19., szombat 21:55:45
MR.BOBI írta: tavaly

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt

következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.

















Így van, kb. erről van szó :)

A válaszoláshoz belépés szükséges
MR.BOBI írta: 2013 január 19., szombat 08:54:48

ez a %-os megközelités nagyon relatív képet tud alkotni,pl:hogyha egy márkából egyik évbe eladnak kettőt
következő évbe tizet, az 500% javulás,de számszerint még mindig kevés.







A válaszoláshoz belépés szükséges
nick írta: 2013 január 18., péntek 18:26:56

A listából látszik, hogy volt a Dacianal nagyobb fejlődés is, mégpedig a Suzuki 107 %-os fejlődése 2011-hez képest. Igaz a Suzuki a korábbi eladásaihoz képest erősen visszaesett. Ha a több éves tendenciát nézzük, akkor valóban a Dacia az első.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Friss tesztek

Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. teszt

Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt

Hű, mekkora kerekek! OPC meg Turbo felirat. Akkor ez most zorall sportkocsi? Nem. Inkább kényelmes, kvázi luxusautó. Igen, egy Opel Astra.


BMW 428i Cabrio teszt

Talán túl tökéletes. BMW 428i Cabrio teszt

Megint nem volt típusjelzés, de nem az a lényeg, hogy hármasból négyes lett. A lényeg, hogy a BMW 428i Cabrio egy tökéletesnek tűnő autó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1yZW5hdWx0

Hirdetés

RENAULT tesztek

Renault Scénic XMOD 1.6 dCi Privilége teszt

Felvág, de van is mire - Renault Scénic XMOD teszt

Szabadidő-autónak álcázott XMOD szériájával, annak is csúcsverziójával járt nálunk a Renault Scénic. Vagány, és még mindig remek családi autó.


Renault Captur 1.2 TCe EDC Dynamique teszt

Zabálni fogják. Renault Captur teszt

Nagy siker lesz a Captur. Amit tudnia kell, tudja, a dizájnja pedig zseniálisra sikeredett. A Clio-alapú kis crossovert 1,2 literes benzines turbómotorral és dupla kuplungos automata váltóval teszteltük.


Renault Trafic Passenger 2.0 dCi 115 teszt

A profi - Renault Trafic Passenger teszt

Még épp vezethető B kategóriás jogsival a Trafic, sofőrrel együtt kilencen utazhatnak benne, és még a csomagtérből is jut mindenkinek 172 liter. Ez lenne a tökéletes utazóautó?


Renault Twingo 1.2 Dynamique teszt

Drága jegy a vidámparkba - Renault Twingo teszt Videó

Megújult a Twingo, kicsit tán többnek is akar látszani annál, mint ami: egyszerű, remek, főleg városi használatra ideális kisautó. Kár, hogy gazdagon extrázva már igen drága.


Renault Grand Scénic 1.6 dCi Privilége teszt

Megtaláltuk a tökéletes családi autót? Renault Scénic teszt

Csendes, erős, kényelmes, tele van hasznos ötletekkel, az összeszerelési minősége korrekt, és mindezt értékarányos áron nyújtja: ez a Renault Scénic 1.6 dCi 130 Privilége.


Még több RENAULT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Nagyot nőtt, kicsit Renault a Mercedes-Benz Vito

Elöl, hátul, elöl-hátul is hajthat az új Mercedes-Benz Vito

21 órája – Haszonjármű

Míg a Vianóból V-osztály lett, a Vito maradt Vito, csak a személyszállító verziói kaptak új nevet. Nőtt és gazdagodott is a modell.


Ismét jöhet Astra Classic, de egyéb puskapor is van az Opel háza táján

Fapados márkája nem, olcsó autója viszont lesz az Opelnek

24 órája – Sztori

Árérzékeny piac a miénk, ezért aztán hívószó nálunk az olcsó autó. Ha különálló fapados márkát nem is tervez az Opel, olcsó autókat igen.


F1 Hungaroring: 169 ezer néző, 5000 forintos Mojito

Hamilton vs Rosberg: ebből mi lesz... És Ricciardo az új kedvenc Videó

3 napja – Sztori

Meglepetéseket és sok-sok balesetet hozott a 29. Forma-1-es Magyar Nagydíj. Hogyan értékeltek a pilóták, s mit láttak tudósítóink?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

RENAULT LAGUNA 2.2 TD RXE

RENAULT LAGUNA 2.2 TD RXE

Ár: 400.000 Ft

Évjárat: 1998

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

RENAULT TWINGO 1.2 16V Authentique Premiere Klíma!!!

RENAULT TWINGO 1.2 16V...

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

RENAULT R 5 1.4 GT Turbo

RENAULT R 5 1.4 GT Turbo

Ár: 700.000 Ft

Évjárat: 1986

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó