0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagyon megy, alig fogyaszt az új Opel Astra OPC

Már rendelhető a legütősebb Opel Astra

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már Magyarországon is rendelhető az eddigi leggyorsabb Opel Astra, mely elődjénél nem csak erősebb, jóval takarékosabb is lett.

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Minden kiderült a GTC-alapú új Astra OPC-ről, mely kompakt Opel hot hatchként 1999 óta a negyedik a sorban, a jelenlegi OPC-palettán pedig harmadik − a Corsa és a többféle karosszéria-kivitelben kapható Insignia közé ékelődve. A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott túrakupéról eddig is tudtunk egysmást, az azonban csak a minap került nyilvánosságra, hogy a négyhengeres, kétliteres, 5500-as percenkénti fordulaton 280 lóerős és 2500-tól 4500-ig 400 Nm nyomatékú, közvetlen befecskendezéses turbómotorjával "természetesen" 250 km/h végsebességre képes Astra OPC 100 km/h-s tempóra kerek 6 mp alatt gyorsul, gyári vegyes fogyasztása stop-start rendszerrel 8,1 l/100 km, CO2-kibocsátása meg 189 g/km. A H-szériás, 240 lovas és 320 Nm-es elődhöz képest ez bő 1 liternyi benzinspórolást jelenthet, már ha az ember kábé elfelejti a gázpedált és a rendelkezésére álló erőmű bőséges tartalékait.

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

Amint azt a fenti számok is mutatják, a már rendelhető faceliftes ötajtóshoz és az új szedánhoz képest "régi" frontrésszel érkező OPC inkább kényelmes Gran Turismo, mint kihegyezett élményautó, a nem rossz, de nem is kirívóan jó gyorsulásért a több mint 1,5 tonnás saját tömeget okolhatjuk. Plusz a 6 sebességes kéziváltónak a takarékoskodás jegyében bizonyára hosszúra vett áttételezését − különben például a Mégane RS-nek is 6 mp kell a százhoz. A Renault-féle zseniális kanyarvadászt utolérendő a szintén elöl kaparó Astra rugói feszesebbek, FlexRide állítható keménységű futóműve egy centivel ültetett, első felfüggesztése függőcsapszeges, de Brembo fékeket, 19-20 colos kerekeket és mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművet is kapott.

OPC-üzemmódban vöröses a műszerek megvilágítása, élesedik a gázreakció, közvetlenebbre vált a lapított aljú és a polgári változatoknál valamivel kisebb átmérőjű kormány, betonkeményre a FlexRide futómű. Az ESP szerencsére teljesen kikapcsolható. A gerincbarát kagylóülések állítható oldaltartásúak, az OPC opciós felszereltségi elemei között vezetőtámogató elektronikák és iPhone-applikációk is megjelennek.

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Az új Opel Astra OPC már Magyarországon is rendelhető 8 150 000 forintos ártól, az első példányok nyár végén, ősz elején futnak be a kereskedésekbe.

Ez is érdekes lehet:
 

Audi A5 Cabrio 2.0 TFSi quattro S tronic, 2012 - használtteszt

Kabriózni télen? Nem butaság, ilyenkor vásárolni pedig kifejezetten bölcs, spórolós döntés. Az...

Tovább esik a benzin és a gázolaj ára

A töltőállomásokon is folytatódik az üzemanyagárak zuhanása, szerdától már jóval 350 forint alatt...

BMW X4 xDrive 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal...

2016-ban jön a BMW 5-ös sorozatának új generációja

Első alkalommal kapták lencsevégre a következő 5-ös BMW gyártásra kész változatát. A prototípust...

Újabb mínuszok: ismét csökken a benzin és a gázolaj ára

Folytatódik az üzemanyagárak mélyrepülése, pénteken újabb jelentős ármérséklés jön.

Gyökeresen átalakul a hazai autópályadíj-rendszer 2015-re

Jövő évtől nem csak az M0, az autópályák bevezetőszakaszai is matricakötelesek lesznek, ugyanakkor...

Régi téligumin a tizenéves autó esélytelen a modern új ellen

Suzukikkal gyakoroltuk a téli vezetést. És ha már pályáztunk, az elmélet felidézése mellett kipróbáltunk...

2016-ban érkezik a Bugatti Chiron - 463 km/h végsebességgel

Kezd összeállni a kép a Bugatti Veyron utódjáról, a Chironról. A héten új információk jelentek...

Ismét teszteltük a Michelin és a Continental téli abroncsait

Hova lett a két prémium abroncs előnye a műgyantán? Erre kerestük a választ, miután lezajlott...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Alex írta: 2012 június 28., csütörtök 20:11:53

Kemény... :D

Szép is, jó is, drága is... lesz -e vajon folytatója a Monza, Manta, Calibra, GSI sornak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hofi írta: 2012 június 27., szerda 14:48:04
írta: 2 éve

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S


Literenként... ,tehát jól írja...

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2012 június 27., szerda 12:50:48

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

BMW X4 xDrive 30d teszt

Dögös vörös bömös - BMW X4 30d teszt

Az idei év egyik nagy dobása a BMW-nél az X4 megjelenése volt. Az X6 kistestvérét M csomaggal és háromliteres, 258 lóerős dízelmotorral teszteltük. Nagyon vaddisznó!


Citroën DS5 blueHDi 180 automata teszt

Dizájnból jeles, a többi meg úgysem számít - Citroën DS5 teszt

A Citroën DS5-ön számon lehetne kérni egy csomó dolgot, de ez igazából felesleges. Aki őt választja, úgyis a formáiért fogja megkedvelni.


Nissan Juke 1.5 dCi teszt

Feketén-fehéren is megosztó. Nissan Juke teszt

Négy év után megújult a Nissan Juke. Úgy lett más, hogy ez alig látszik rajta, ám minden téren fejlődött. A legtakarékosabb verziót teszteltük.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Királyi Ibiza: VI. Fülöp egykori autóját felújította a SEAT

Saját autójával lepte meg a spanyol királyt a SEAT Videó

Tegnap – Sztori

Egy laza gyárlátogatásnak indult, aztán VI. Fülöp alig hitt a szemének. 18. szülinapjára kapott első autóját látta viszont újként.


Típustörténet: a Hódgép Puli rövid tündöklése és bukása

Puli - a sosemvolt magyar mikroautó

3 napja – Sztori

Ő lehetett volna a hazai járműgyártás első számú exportslágere, helyette csúnya lebőgés lett belőle. Ez a Hódgép Puli sztorija.


Külföldön béreltek, lopást jelentettek, itthon értékesítettek, most lebuktak

Félmilliárd forintnyi autót ellopó bandát csíptek nyakon Videó

3 napja – Sztori

Bérautókra szakosodott nemzetközi autótolvaj hálózatot derítettek fel a rendőrök itthon. Rajtaütésük videón látható.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL CORSA B 1.0i 12V Swing Garantált 82.000Km!

OPEL CORSA B 1.0i 12V...

Ár: 549.000 Ft

Évjárat: 2001 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA H 1.4 Essentia Szervizkönyv.magyarországi!

OPEL ASTRA H 1.4 Essen...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL MERIVA 1.7 CDTI Essentia VALÓS 104000 KILOMÉTERREL

OPEL MERIVA 1.7 CDTI E...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2005 / 10

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó