0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagyon megy, alig fogyaszt az új Opel Astra OPC

Már rendelhető a legütősebb Opel Astra

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már Magyarországon is rendelhető az eddigi leggyorsabb Opel Astra, mely elődjénél nem csak erősebb, jóval takarékosabb is lett.

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Minden kiderült a GTC-alapú új Astra OPC-ről, mely kompakt Opel hot hatchként 1999 óta a negyedik a sorban, a jelenlegi OPC-palettán pedig harmadik − a Corsa és a többféle karosszéria-kivitelben kapható Insignia közé ékelődve. A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott túrakupéról eddig is tudtunk egysmást, az azonban csak a minap került nyilvánosságra, hogy a négyhengeres, kétliteres, 5500-as percenkénti fordulaton 280 lóerős és 2500-tól 4500-ig 400 Nm nyomatékú, közvetlen befecskendezéses turbómotorjával "természetesen" 250 km/h végsebességre képes Astra OPC 100 km/h-s tempóra kerek 6 mp alatt gyorsul, gyári vegyes fogyasztása stop-start rendszerrel 8,1 l/100 km, CO2-kibocsátása meg 189 g/km. A H-szériás, 240 lovas és 320 Nm-es elődhöz képest ez bő 1 liternyi benzinspórolást jelenthet, már ha az ember kábé elfelejti a gázpedált és a rendelkezésére álló erőmű bőséges tartalékait.

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

Amint azt a fenti számok is mutatják, a már rendelhető faceliftes ötajtóshoz és az új szedánhoz képest "régi" frontrésszel érkező OPC inkább kényelmes Gran Turismo, mint kihegyezett élményautó, a nem rossz, de nem is kirívóan jó gyorsulásért a több mint 1,5 tonnás saját tömeget okolhatjuk. Plusz a 6 sebességes kéziváltónak a takarékoskodás jegyében bizonyára hosszúra vett áttételezését − különben például a Mégane RS-nek is 6 mp kell a százhoz. A Renault-féle zseniális kanyarvadászt utolérendő a szintén elöl kaparó Astra rugói feszesebbek, FlexRide állítható keménységű futóműve egy centivel ültetett, első felfüggesztése függőcsapszeges, de Brembo fékeket, 19-20 colos kerekeket és mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművet is kapott.

OPC-üzemmódban vöröses a műszerek megvilágítása, élesedik a gázreakció, közvetlenebbre vált a lapított aljú és a polgári változatoknál valamivel kisebb átmérőjű kormány, betonkeményre a FlexRide futómű. Az ESP szerencsére teljesen kikapcsolható. A gerincbarát kagylóülések állítható oldaltartásúak, az OPC opciós felszereltségi elemei között vezetőtámogató elektronikák és iPhone-applikációk is megjelennek.

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Az új Opel Astra OPC már Magyarországon is rendelhető 8 150 000 forintos ártól, az első példányok nyár végén, ősz elején futnak be a kereskedésekbe.

Ez is érdekes lehet:
 

Gondoskodás nevű tartósbérlet programot indít a Skoda, 65 ezerért új Fabiába ülhetünk

Akár nulla forintért vadonatúj Skodába ülhetünk, a fix havidíjért pedig teljeskörű szolgáltatást...

Skoda Kodiaq nemzetközi menetpróba

Mallorca szerpentinjein próbáltuk a csehek első 7 személyes SUV-ját. Dízel és benzines változatban...

Az új Insignia hosszabb és szélesebb elődjénél, az Opel legújabb fejlesztéseivel tömik tele

A kémfotók után megérkeztek az első hivatalos fotók is a vadonatúj Opel Insigniáról. Nem csupán...

E héten a benzin ára nő jelentősebben

Újabb üzemanyagár-emelés következik. Míg az elmúlt hetekben a dízel ára nőtt jelentősebben, most...

Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből...

Digital Light néven érkezik az új Mercedeseken deübtáló vetítős fényszóró

A Mercedes következő autóit már a Digital Light nevű, szimbólumokat is vetíteni képes fényszóróival...

Közel az új Swift érkezése, az indiai gyártósorról érkezett egy friss fotó az autóról

Viszonylag korán lebukott a formaterv levédetésének fotóival, az autót viszont még csak álcázva...

Ford Galaxy 2.0 16V FFV Ghia, 2007 – használtteszt

Egy turbódízel egyterű összes nyűgjétől menekülve vásárolta tulajdonosa a szívó benzines Ford...

Középre húzták az eladó 911-es kormányát

Komoly átalakításon esett át ez a 911-es. Elsőre nem látszik, a furcsaságokat bent kell keresni...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Alex írta: 2012 június 28., csütörtök 20:11:53

Kemény... :D

Szép is, jó is, drága is... lesz -e vajon folytatója a Monza, Manta, Calibra, GSI sornak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hofi írta: 2012 június 27., szerda 14:48:04
írta: 4 éve

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S


Literenként... ,tehát jól írja...

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2012 június 27., szerda 12:50:48

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt Videó

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Fiat Tipo 1.6 Multijet 16V Lounge teszt

Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből három karosszériaváltozattal érkezett. A csapotthátú rengeteg előnyével pozitív csalódás.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Újabb Ford modelleket készít LEGO

Le Mans-győztes Ford GT-k LEGO kockákból

7 órája – Sztori

50 évnyi Ford legenda készül LEGO kockákból. Az 1966-os Ford GT40 és az idei Le Mans-győztes Ford GT is méretarányos kistestvért kap.


408 lóerős a John Deere elektromos traktora

Elektromos traktorral kísérletezik a John Deere Videó

12 órája – Sztori

Egyelőre csak tanulmányként mutatta be villanymotoros traktorát a John Deere, de könnyen valósággá válhat. 130 kWh-s akkumulátort kapott.


Megújult Dacia Sandero, Logan, Duster menetpróba

Kevesebb henger, több kényelem – friss Daciák

21 órája – Újdonság

Teljes típuspalettáját megújította a Dacia ilyen-olyan formában. Az egyik új motort, a másik automataváltót kapott, Sibeniknél ismerkedtünk.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL VIVARO 2.5 CDTIL2H1 2.9t AUTOMATA DUPLA AJTÓS

OPEL VIVARO 2.5 CDTIL2...

Ár: 3.500.000 Ft

Évjárat: 2008 / 12

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA J 1.7 CDTI Enjoy NAVI! TEMPOMAT! Ü.FŰTÉS!

OPEL ASTRA J 1.7 CDTI...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2013 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL ASTRA F 1.6 GL Plus klima.abs.szervó v.h

OPEL ASTRA F 1.6 GL Pl...

Ár: 199.999 Ft

Évjárat: 1996 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!