0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Nagyon megy, alig fogyaszt az új Opel Astra OPC

Már rendelhető a legütősebb Opel Astra

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Már Magyarországon is rendelhető az eddigi leggyorsabb Opel Astra, mely elődjénél nem csak erősebb, jóval takarékosabb is lett.

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Inkább elegáns, mint agresszív − a háromajtós GTC-alapú OPC hangsúlyos légbeömlői és akár 20 colos kerekei azért valamelyest árulkodnak a nem mindennapi teljesítményről

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Tetőszpojler, dupla kipufogó, diffúzor és tolatóradar... Előbbiek erőfitogtatásról szólnak, utóbbi azt tolmácsolja, hogy bizonyára nem könnyű kilátni a bunkerszerű kupéból

Minden kiderült a GTC-alapú új Astra OPC-ről, mely kompakt Opel hot hatchként 1999 óta a negyedik a sorban, a jelenlegi OPC-palettán pedig harmadik − a Corsa és a többféle karosszéria-kivitelben kapható Insignia közé ékelődve. A márciusi Genfi Autószalonon bemutatott túrakupéról eddig is tudtunk egysmást, az azonban csak a minap került nyilvánosságra, hogy a négyhengeres, kétliteres, 5500-as percenkénti fordulaton 280 lóerős és 2500-tól 4500-ig 400 Nm nyomatékú, közvetlen befecskendezéses turbómotorjával "természetesen" 250 km/h végsebességre képes Astra OPC 100 km/h-s tempóra kerek 6 mp alatt gyorsul, gyári vegyes fogyasztása stop-start rendszerrel 8,1 l/100 km, CO2-kibocsátása meg 189 g/km. A H-szériás, 240 lovas és 320 Nm-es elődhöz képest ez bő 1 liternyi benzinspórolást jelenthet, már ha az ember kábé elfelejti a gázpedált és a rendelkezésére álló erőmű bőséges tartalékait.

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

Jó nagy, közel 4,5 méter hosszú az Opel sportkompaktja, csomagtartója 380, üléshajtással 1165 literes, ültetett futóműve viszonylag kényelmes is lehet, azaz ideális túraautó − két személynek

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

140 lóerős literteljesítmény 8,1 literes gyári fogyasztás mellett, nem rossz

Amint azt a fenti számok is mutatják, a már rendelhető faceliftes ötajtóshoz és az új szedánhoz képest "régi" frontrésszel érkező OPC inkább kényelmes Gran Turismo, mint kihegyezett élményautó, a nem rossz, de nem is kirívóan jó gyorsulásért a több mint 1,5 tonnás saját tömeget okolhatjuk. Plusz a 6 sebességes kéziváltónak a takarékoskodás jegyében bizonyára hosszúra vett áttételezését − különben például a Mégane RS-nek is 6 mp kell a százhoz. A Renault-féle zseniális kanyarvadászt utolérendő a szintén elöl kaparó Astra rugói feszesebbek, FlexRide állítható keménységű futóműve egy centivel ültetett, első felfüggesztése függőcsapszeges, de Brembo fékeket, 19-20 colos kerekeket és mechanikus, részlegesen önzáró differenciálművet is kapott.

OPC-üzemmódban vöröses a műszerek megvilágítása, élesedik a gázreakció, közvetlenebbre vált a lapított aljú és a polgári változatoknál valamivel kisebb átmérőjű kormány, betonkeményre a FlexRide futómű. Az ESP szerencsére teljesen kikapcsolható. A gerincbarát kagylóülések állítható oldaltartásúak, az OPC opciós felszereltségi elemei között vezetőtámogató elektronikák és iPhone-applikációk is megjelennek.

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Lecsapott aljú kormány, sok-sok gomb, közte egy élménykapcsoló, AGR-tanúsítványos, ezerféleképp állítható kagylóülés − kicsit sportosnak, nagyon kényelmesnek ígérkezik a 8,15 millió forinttól már itthon is rendelhető Astra OPC

Az új Opel Astra OPC már Magyarországon is rendelhető 8 150 000 forintos ártól, az első példányok nyár végén, ősz elején futnak be a kereskedésekbe.

Ez is érdekes lehet:
 

Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1994 - használtteszt

Aligha van ma szebb 20 éves Golf III itthon, mint a Volkswagen-találkozó nyereményautója. Újdonsült...

Elsőként hoztuk el az új Opel Vivaro tesztautót, elsőként is szedtük szét

Nem kell mindig rosszra gondolni. A kocsi jó, csak én voltam béna. Egy műszerfalba csúszott belépőkártya...

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...

Tovább apad a benzin és a gázolaj ára, ismét jelentős az áresés

Folytatódik a benzin és a gázolaj árának apadása. Továbbra is a benzin esetén jelentősebb az...

Peugeot-t venne használtan? Vizsgáltassa át, hogy ne érje meglepetés!

Peugeot esetén is igaz, ami minden márkánál: többen vesznek használtat, mint újat. Nem mindegy...

Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó...

Vártuk, és megkaptuk: szerdától még olcsóbbak az üzemanyagok

Miként az várható volt, szerdán ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is. Előbbié jobban, de...

Év végén jön, de már majdnem mindent tudunk róla, íme az új Skoda Fabia

Teljes gyári képgalériájával és legfontosabb műszaki adataival is megjelent a harmadik generációs...

Volkswagen Passat B8: a csúcsdízel nagyon megy

A német Autogefühl már az új Passattal csapat. A legerősebbnek számító 240 lóerős TDI dízellel...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Alex írta: 2012 június 28., csütörtök 20:11:53

Kemény... :D

Szép is, jó is, drága is... lesz -e vajon folytatója a Monza, Manta, Calibra, GSI sornak...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Hofi írta: 2012 június 27., szerda 14:48:04
írta: 2 éve

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S


Literenként... ,tehát jól írja...

A válaszoláshoz belépés szükséges
írta: 2012 június 27., szerda 12:50:48

A motor blokk fényképe alatt "140 LE" kiírás van... :S

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Opel Corsa E: minden eddiginél finomabb, okosabb, takarékosabb

Két centi igenis sokat számíthat: próbán az Opel Corsa E

4 órája – Újdonság

Nem forradalmi, de azért minden eddiginél jobb a legújabb Opel Corsa. 2 990 000 forinttól rendelhető, vezetni Frankfurt környékén sikerült.


Már üzemel az ország ötödik elektromos autó villámtöltője

Átadták Budapest első e-taxi drosztját, ami nem is igazi droszt

Tegnap – Sztori

E-taxi drosztot adtak át kedden Óbudán - írja az MTI. Csakhogy ez nem egy taxiállomás. Mindegy, örüljünk az újabb villámtöltőnek.


Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Milyen ötajtós miniautókba, mennyiért ülhetünk ma?

2 napja – Sztori

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk praktikus városi járgányt.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL ASTRA Cabrio 2.0i MAKULÁTLAN

OPEL ASTRA Cabrio 2.0i...

Ár: 535.000 Ft

Évjárat: 1994 / 1

Kivitel: cabrio

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA H 1.4 GTC Enjoy

OPEL ASTRA H 1.4 GTC E...

Ár: 2.025.000 Ft

Évjárat: 2008 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL ASTRA 1.2 16V KŐLTSÉGMENTES!NÉVRE ÍRVA!

OPEL ASTRA 1.2 16V KŐL...

Ár: 499.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó