0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kocsibeállóval készül a McLaren hatalmas luxustrimaránja

McLaren luxusvitorlás szupersportkocsival

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

8 fülke, három törzs, hatalmas vitorlázat és dízel-hibrid hajtás is akad a McLaren segítségével kifejlesztett trimaránon, gyomrába pedig leparkolható az MP4-12C.

A trimarán szélessége változtatható

A trimarán szélessége változtatható

Hátul a képen zárt garázsajtó

Hátul a képen zárt garázsajtó

Nem ritka, hogy autós cégek hajóépítőkkel szövetkeznek egy-egy különleges vízi jármű vagy sorozat megépítésére − a közelmúltból itt az AMG SLS által inspirált Cigarette Racing Rider, a Rolls-Royce motoros Strand Craft álomhajó, vagy a Corvette-utastérből irányítható 2700 lóerős ZR48 MTI speedboat. A McLaren Applied Technologies most az egyelőre még csak számítógépes rajzokon látható UltraLuxum CXL kifejlesztésében vett részt, a 157 lábas (48 méter) hosszú trimarán igazi technológiai remekmű, nem csak összeállítás és formaterv, hanem kifinomultság és anyagválasztás tekintetében is.

Testének építéséhez rengeteg karbonszálas műanyagot használtak fel, de az igazi ínyencség a McLaren által kifejlesztett két szélső, mozgatható törzs. Segítségükkel nyílt vízen haladva 23 méter szélesre nyújtható a hajó, mely aztán keskenyebb helyeken történő áthaladáshoz, csatornában manőverezéshez 11 méterre szűkíthető.

Szerényen kilóg a McLaren, remélhetőleg viharban leköthető

Szerényen kilóg a McLaren, remélhetőleg viharban leköthető

Eme nagyszerű képessége mellett az UltraLuxum CXL, ahogy neve is sugallja, valódi luxushajó időmilliomos milliomosoknak: fedélzetén gazdagon berendezett nappali kabin található, valamint négy kabin az utasoknak és további három a hajót vezető személyzetnek. Hatalmas terébe fért még szalon, étkező, konyha és egy csinos kis garázs, ahol például akár egy MP4-12C-t is le lehet parkolni. A CXL-t alapvetően vitorlás közlekedésre tervezték, de ahogy az már kisebb hajókon is jellemző, a szélcsendben praktikus motor sem maradt le róla.

Ha megvalósul, a világ egyik legnagyobb vitorlás trimaránja lesz az UltraLuxum

Ha megvalósul, a világ egyik legnagyobb vitorlás trimaránja lesz az UltraLuxum

Gyártója villanymotorokból, lítium-ion akkumulátorokból és dízel generátorból álló hibridhajtást tervezett hozzá, mely 15 csomós (28 km/h) sebességet biztosít a 150 tonnás vízi jármű számára.

Ez is érdekes lehet:
 

Úgy tűnik, kevesen spórolnak a megengedettnél lassabb tempóval

Végeztünk egy kis felmérést, és kiderült, hogy kevesek sportja a megengedettnél alacsonyabb tempóval...

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága...

Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével...

Még mindig van az ex-rendőrautó Ford Focusokból, ismét mentünk velük néhány száz kilométert

Mi vihet rá valakit arra, hogy valahai rendőrautót vásároljon? Naná, hogy az ár! És a minőségtől...

Pimasz reklám a Jaguartól

Igaz még csak április van, de eddig talán ez az év legjobb autóreklámja. És egyben a legdurvább...

Én így vezetek: takarékosan, de azért nem lassan

Alaposan rászálltunk a tempó és az autózási költség összefüggésére, most még egy adag személyes...

Peugeot 206 1.4 Presence, 2004 - használtteszt

Mennyire jó városi autó a Peugeot 206? Egy alig 38 ezer kilométert futott, megkímélt példány...

Nyárigumi-teszt 2014 – az Autónavigátor.hu és a nonstopgumi.hu valóságtesztje

Idén is elkészítettük nyárigumi-tesztünket. Bőven van meglepetés és különbség is az abroncsok...

Automata váltó: kell-e félni tőle?

Nem is olyan rég még sokan idegenkedtek tőle, mára mind jobb barátunk az automata váltó. De mire...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu
Hirdetés

A cikk galériája


Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1tY2xhcmVu
Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Mercedes-Benz E-osztály menetpróba kupéval, kabrióval, kombival és 9 fokozatú automata váltóval

Próbán a Mercedes 9 fokozatú váltója

11 órája – Újdonság

A legjobbat, vagy semmit. Ezt üzeni a Mercedes-Benz, s hogy egyet tudjunk érteni, szinte végigpróbáltuk a teljes E-osztályos palettát.


Sokat kockáztat, aki ittasan ül volánhoz

Húsvéti ittas vezetés: a jogsi mellett a biztosítás is elbukható

24 órája – Sztori

Jogosítványát, szabadságát és kár esetén még biztosítását is bukhatja az, aki ittasan vezet.


Újabb Toyota-visszahívás, és ami mögötte van

Na most akkor jó ez a sok Toyota-visszahívás?

Tegnap – Sztori

Újfent egy rakás autót érintő visszahívást jelentett be a Toyota, hát adja magát a kérdés: ez azért van, mert egyre rosszabb a minőségük?


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

FIAT BRAVO 1.4 T-Jet Dynamic 113000-KM. 1 tulajdonos

FIAT BRAVO 1.4 T-Jet D...

Ár: 1.800.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SEAT LEON 1.9 TDI Signo

SEAT LEON 1.9 TDI Signo

Ár: 1.300.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

VOLVO V70 2.4 D Executive

VOLVO V70 2.4 D Executive

Ár: 1.850.000 Ft

Évjárat: 2004 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó