Gyári képeken és videón a faceliftes TLC

Megbumerángosodott a Toyota Land Cruiser

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Leleplezték a frissített Land Cruisert, a Toyota luxusterepjárója kicsit kívül-belül megújult.

Megújul a Land Cruiser (Lexus-testvérével, a GX-szel együtt), a Toyota általunk (is) főleg V8-asként imádott alvázas, felszereltségtől függően 5+2 üléses, már több mint 60 éve hódító luxusterepjárója. Égszakadás-földindulásra természetesen nem kell számítani, de új frontrészt, finomított hátsót, friss fényezéseket, felniket, még több kényeztetést és modern extrákat is kap a dömper.
Hirdetés
Az alaposan áttervezett orron ha lehet, még gigászibb a hűtőmaszk, s naná, hogy LED-es nappali menetfény teszi jellegzetessé a megjelenést ráadásul úgy, hogy a LED-füzér közös burán osztozik a (felárért ugyancsak diódás) fényszóróval, s hogy így egyfajta bumerángformát képezzenek. Leheletnyit más az ötödik ajtó hátsó lámpástul, a teljes hossz az első lökhárító módosításának köszönhetően 20 mm-rel az ötajtósnál 4780,a háromajtósnál 4335 mm-re nőtt.
A technika, a kiemelkedő tereptudás is a régi, bent a 7 colos és színes központi kijelző a fő újdonság. A műszerfal kis kijelzője is színesre váltott. Picit variáltak a 4x4, a hifi és a klíma kezelhetőségén is, opciósan adaptív futómű is van, de ennél tán fontosabb, hogy 33,8 helyett már 46 fokos tartományban dönthetők a második sori ülések, s ezzel könnyült a leghátulról/leghátra ki/beszállás.
A 4 hengeres, 3,0 literes D-4D maradt 190 lóerős és 420 Nm nyomatékú, a váltó 6 fokozatú manuális vagy 5 sebességes automata. A fogyasztáson és a károsanyag-kibocsátáson is reszeltek egy csöppet (Euro 5+ besorolással a háromajtós gyári étvágya 7,9, az ötajtósé 8,1 l/100 km). Premier szeptember közepén Frankfurtban.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?