Lássuk, mi mindent nyújt az új Honda HR-V
Megérkeztek az infók az európai piacra szánt Honda HR-V-ről
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A japán gyártó kiadta a HR-V modelljének európai specifikációját. A tavaly októberben bemutatott prototípus után a sorozatgyártású változat is megérkezett.
Az újonnan érkezett, már sorozatgyártásúnak mondott Honda HR-V meglepő módon semmiben sem különbözik a múlt évi Párizsi Autószalonon bemutatott prototípustól. A motorkínálat jelenleg szűknek mondható, mindössze egy benzines és egy dízel érhető el. Előbbi 1,5 literes i-VTEC 130 lóerővel, utóbbi pedig 1,6 literes i-DTEC 120 lóerővel. Alapesetben mindkettőhöz hatfokozatú manuális váltó társul, a benzineshez opcióként CVT váltót is rendelhetünk. Összkerékhajtás Európa számára nincs, a HR-V csakis fronthajtással érkezik
A Honda crossovere a kategóriájában a legnagyobb utasteret ígéri, köszönhetően a 60:40 arányban lehajtható, de akár fel is állítható "MagicSeat" üléseknek. Az üzemanyagtankot az első ülések alatt helyezték el, mellyel plusz teret nyertek. A csomagtartó alapesetben 453 literes, amely 1026 literesre bővíthető a hátsó ülések lehajtásával.
Az autóban megtalálható minden olyan biztonsági és vezetéstámogató rendszer, ami egy mai modern autótól elvárható. Városi vészfékasszisztens, adaptív tempomat, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, ráfutás figyelmeztetés, távolsági fényszóró asszisztens és táblafelismerő rendszer is megtalálható az opciók között.
A Hondától származó információk szerint az új HR-V értékesítése idén nyáron kezdődik.