Új motorokat kap az E-osztályos Mercedes

Mercedes-Benz E-osztály: júniusban érkezik a bővített motorpaletta

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jelenleg három motorváltozattal érhető el az új E-osztály, amely a közeljövőben további erőforrásokkal bővül.


Jelenleg háromféle motorral, a hibriddel együtt négyféle hajtáslánccal rendelhető a Mercedes-Benz vadonatúj E-osztálya. A 184 lóerős E 200 benzines és az azon alapuló, 279 lóerő rendszerteljesítményű hibrid mellett két dízel közül választhatunk. A 220d 194, míg a 350d 258 lóerőt mozgósít. Mind a legújabb, 9 fokozatú G-Tronic váltót kapta meg. Júniusban tovább bővül a paletta az alábbi motorokkal és hajtásokkal:
  1. E 250 (211 lóerő)
  2. E 400 4 MATIC (333 lóerő)
  3. E 200d (150 lóerő)
  4. E 220d 4MATIC (194 lóerő)


Hirdetés

Az E 200 és 220d elérhető lesz manuális váltóval is, a 350d 4MATIC pedig a jövő év második felében érkezik. A 350E plug-in hibrid még idén megérkezik a kereskedésekbe. A csúcsmodell E 63 2017 első felében várható, amelyet egy 4,0 literes V8-as biturbó fog hajtani, az erő nála is 9 gangos G-Tronic váltón keresztül jut majd el a kerekekig.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 08:57
    Permalink

    Sok piacon árulják 136LEre butítva adóztatási okok miatt. Bőven elég, még a nehezebb autókban is (lsd pl: [url]http://autossagok.blog.hu/2015/02/12/a_kinalat_legjobb_mercedese[/url]).

    Amiket írsz alapváltozatok amelyeket elég sajátosan állítottak össze, pl az alapáras tank megfelelésével, a pótkerék felárassá tételével. Meg hiányzik a csomagtartó villanymotorja (pl az 5ösben külön zárja egy masszívabb villanymotor a csomagtartót, majd egy kisebb a rolót), az üléseké.

    Ezért akadtak ki az általam korábban linkelt cikkben az újságírók, hogy több mint 200 kilóval nehezebb a C220 CDI száraz önsúlya mint a katalógusadat.
    Akkor nem ugyanazt értjük műszaki alap alatt. A műszaki alap az alváz, a motorok a váltó. A Merci eddig is igyekezett átültetni a luxus extrákat, a legújabb C-nen ez igen jól sikerült, az előző elég gagyi modellben (W204) is volt pl 3 zónás klíma, vagy Speedtronic távtartó tempomat.

  • 2017.10.28. at 08:57
    Permalink

    C nél 136 lóerő az a motor itt meg 150 nem hiszem , hogy 1.6 os lenne elég meredek elképzelés ebben az árkategóriában . Már miért hízna elég nagyot súlyban ? S 350d 1995 kg BMW730d re pedig 1830 kg-t hazudnak ,de a full alumínium A8 is 2 tonna 3.0 V6 tdi-vel igaz ott van quattro hajtás ami a két első féltengely és egy differenciálmű súlyát leveszem kb-80 kg nagyjából 1.9 tonna. Egyébként , hogy a műszaki alapja S-től származik még nem feltétlen jelenit azt , hogy maga az alváz is onnan jön .

  • 2017.10.28. at 08:57
    Permalink

    Annyira beépíthető, hogy a kéziváltós C180 és C200 CDI azzal a motorral készül. Egyenesen a Renault gyárból ([url]https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM_622/OM_626[/url]). És amellett hogy sokkal jobbak mint a lebutított 2.2-esek, aligha lesznek rosszabbak megbízhatóságban, legalábbis a 220 250CDI eléggé levitte a lécet…

    Az új E remélem nem lesz S alapú mert akkor valszeg elég nagyot hízik súlyban. Pont így járt a 7-es BMW-n alapuló F10-es is.

    Pedig a C osztálynál is nagy kamuzás volt. [url]http://autossagok.blog.hu/2015/12/08/megint_lesujtott_a_mercedes_totemallata[/url] . 40 literes tank alapáron aztán 2 tonnás száraz önsúlyú tesztautók…

  • 2017.10.28. at 08:57
    Permalink

    Fura hogy az E jóval fejlettebb LED világítást kap mint a csúcs S osztály ,fejlettebb vezetéstámogató rendszerek és itt az új 9 sebességes automatát kapja szemben a régi 7 sebességessel amit ugyan csak az S be lehet rendelni … Nem értem a Merci logikát egy 30 millió közeli autó jobb mint az 50 milliós csúcsgép ….

  • 2017.10.28. at 08:57
    Permalink

    Hogy ne lehetne az új E ben már nincs a Merci féle 2.1 diesel …csak az új Merci 2.0 diesel … nem tartom valószínűnek , hogy a Renault eleve úgy tervezte volna 1.6 dieselt ami a hossz motoros kocsikba ideális lenne …. Főleg nem ebbe a kategóriába már a C is elég minőségi darab az új E pedig tulajdon képen egy S osztály csak kisebb kompaktabb verzióban …

Vélemény, hozzászólás?