Új autókat kaptak a veszprémi kézilabdázók

Milyen kocsiban férnek el a hatalmas kézilabdázók?

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A világhírű veszprémi kézilabdázókat továbbra is a SEAT támogatja, Iváncsikék a minap új autókat kaptak.


A minap hazai szuperkupát nyert, s a Bajnokok Ligájában is érdekelt MKB-MVM Veszprém férfikézilabda-csapata évek óta a SEAT márka támogatását élvezi - a veszprémi Ring Autó 16 éve, 1998 óta szponzorálja a csapatot. Dékány Dénes, a Ring Autó Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy mostani egy komplex támogatás, amely nem csak a vezetőedzőnek jár. A főtámogató a SEAT, de szerződéses partnerként részt vesz az együttműködésben a Ring Autó is, amely az autók átadásának lebonyolítását, az ellenőrzést és az operatív feladatokat, a szervizt, a karbantartást, mindezek anyagi terhével együtt vállalta magára.
Hirdetés


Papp Zoltán márkaigazgató hangsúlyozta, hogy a SEAT 2005 óta szponzorálja a veszprémi kézilabdásokat. A klubnak adják a gépkocsikat, és a klub dönti el, hogy azokat mely játékos vagy edző kapja meg. "Korábban olyan neves sportolókkal álltunk kapcsolatban, mint Michelisz Norbert, Talmácsi Gábor, Szávay Ági vagy Fodor Rajmund. Jelenleg, immár több mint hat éve Kovács Katalint, illetve már több mint 10 éve Cseh Lászlót támogatjuk. Mindketten SEAT Leonnal járnak" - mondta el Papp Zoltán, aki hozzátette: "A márkaimidzs része a sportosság, a dinamizmus. Szponzorációink ezt tükrözik, ezt erősítik."

Ahogy többen a csapatból, Antonio Carlos Ortega a nagy család miatt választotta a hétszemélyes Alhambrát, amely mind üzleti, mind magánútjain a legnagyobb megelégedésére szolgál a mesternek. Ortega már korábban is Alhambrát vezetett, mostani autóját egyéves időtartamra kapta. A reflexezüst autó kétliteres dízelmotorja 140 lóerős, váltója DSG automata, automatikus fényszórója bixenon, tolóajtajai elektromosak, első ülései fűthetők, navigációs térkép-megjelenítése háromdimenziós, a kényelmet és a biztonságot elektromos panorámatető és első, illetve hátsó parkolóradarok fokozzák. Nagycsaládosként ugyancsak Alhambrával jár a kapus Mirko Alilovic, az irányító Chema Rodriguez, a baloldali átlövő Mirsad Terzic, s a beálló Renato Sulic. Szintén a nagy autókat kedveli a jobbszélső Gulyás Péter, a beálló Schuch Timuzsin, az irányító Carlos Ruesga Pasarin, valamint a másodedző Javier Sabate Caviedes, akik Altea XL-t kaptak. Iváncsik Gergő jobbszélső egy 140 lóerős, 1.4-es benzines SEAT Leon ST-vel jár majd az edzésekre és hazai mérkőzésekre, Leon ST kombival közlekedik az irányító Lékai Márton, a kapus Mikler Roland és az iráni Iman Jamali baloldali átlövő is.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 03:26
    Permalink

    Nem tudom, valahogy tőlük nem sajnálom az ilyesmit, meg úgy általában a sportból sem. Ez nem becsület kérdése szerintem, egyszerűen hülyeség lenne nem elfogadni. Azt csak gondolom, hogy minimális valódi kiadásként jelentkezik ez a cégeknél, mert jól el tudják könyvelni reklámként, vagy adócsökkentő támogatásként. Valami ilyesmi biztos van benne, de miért ne? Meg azért a sportból hamar kiöregszik az ember és edző sem lehet mindenki. Tehát kevesebb idő alatt kell egzisztenciát teremteni, mert aztán negyven évesen elkopott izületekkel, tapasztalat nélkül munkát találni nem egy életcél, nemhogy karriert építeni utána pénz és tapasztalat nélkül. Inkább a foci az ahol gyomorforgatóan nagy összegek röpködnek és ott még látszólagos teljesítmény sincs csak fizetjük rá a milliárdos “szentélyeket”

Vélemény, hozzászólás?