0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ilyen lehet majd az új Audi A6

Mutatjuk, hogyan nézhet majd ki az Audi A6

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A zseniális Photoshopnak köszönhetően most megtekinthetjük, milyen is lehet majd az új Audi A6-os, ami a Prologue Concept stílusjegyeit követi.

Jövőre érkezik az Audi új stílusjegyeit hordozó, teljesen új A6-os. Karcsú, valószínűleg lézer fényszórók és élesebb vonalak jellemzik majd

Jövőre érkezik az Audi új stílusjegyeit hordozó, teljesen új A6-os. Karcsú, valószínűleg lézer fényszórók és élesebb vonalak jellemzik majd

Mivel Marc Lichte urat bízták meg a dizájn kidolgozásával Ingolstadtban, több változatosságra számíthatunk a modellek között − már ami a külsőt illeti. Az Audi 2014 novemberében bemutatott Prologue tanulmánya már segített betekintést nyerni, hogy milyen is lesz az A6-os felfrissített, új modellje, és most egy grafikának köszönhetően egyben is láthatjuk az új nagyautót. Persze ez nem jelenti feltétlenül, hogy pontosan ilyen lesz, főleg, hogy még kémfotók sem kerültek elő a teljesen újnak ígérkező prémiumautóról. A dizájnerek még belevihetnek valami egyedibb csavart a dologba. Annyi azonban ismert, hogy az élesebb dizájnvonalba beletartoznak a karcsú fényszórók és a módosított hatszögletű hűtőrács. Nem lenne meglepő, ha az új A6 opcionális OLED hátsó lámpákkal érkezne. Lévén, hogy az érkező TT RS is megkapja azt, valamint lézer fényszórókat kapna, hiszen az az R8-ba is beépítésre került.

Legnagyobb ellenfelei nyilvánvalóan az 5-ös BMW és a Mercedes E-osztály lesznek, a méretben nagyobb, ám súlyban könnyebb A6-osnak. A súlycsökkentés az MLB Evo platformra való átállásnak köszönhető. Valószínűleg egy félig autonóm, 60 km/órás sebességig aktív önvezető rendszert is kap majd, valamint segítségünkre lesz az új, adaptív légrugózás is, amely egy kamerával is kiegészül, hogy figyelhesse az út egyenetlenségeit és eszerint állíthassa magát. Az új A6 a frissített A8 után fog bemutatkozni, követője pedig a komolyabb változásokon áteső A7 Sportback lesz a modellsorban.

Ez is érdekes lehet:
 

Már európai földön a Tesla Model X

Már június végétől megkezdhetik az első Model X-ek kézbesítését az európai vásárlóknak. Vajon...

Aukcióra bocsátják a dubaji rendőrök által lefoglalt autókat

A dubaji rendőrség a Facebookra posztolta ki, hogy 81 járművet kaptak el az utóbbi időben. A...

Kisebb és takarékosabb dízellel, hamarosan automata váltóval is jön a Ford Transit és Transit Custom

Lecseréli a 2.2 TDCi motorokat a Ford, a 2.0 EcoBlue a személyautókba is bekerül majd, a vele...

Audi A6 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic, 2003 - használtteszt

Újkori árának tizedéért lehet hozzájutni a 13 évvel ezelőtt istenített Audi A6-hoz. Kelendő a...

Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb...

Mindennapos a fölül duplázott tréler Kínában

Dupla annyi kocsit szállítanak a kínai trélerek, mint az európaiak, még a látvány is felfoghatatlan...

Csökken a benzin és a gázolaj ára is

A hét közepén egységesen csökkennek az üzemanyagárak, szerdától a benzinért és a gázolajért is...

Hiába jelenthet költségcsökkentést a carsharing, itthon még nem megy eléggé

Egyszerű a képlet, hogy miként lehet olcsón autózni, ha csak keveset megyünk: megvenni nem kell...

SEAT Ateca nemzetközi bemutató és menetpróba

A SEAT első igaz szabadidő-autója a kompakt méretű Ateca. Spanyol fejlesztés, spanyol modellnév...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (8 db)

Onassiss írta: 4 hónapja

Vigyázzunk, mostanában tévesen értelmezik sokan az "igénytelen" szót, mert az igénytelen az egy pozitív tulajdonság.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja
zold írta: 4 hónapja

Én nem vagyok kifejezett Audi rajongó, sok szürke és néha jellegtelen modellt köszönhetünk nekik, de vannak Audik amelyek a maguk idejében kedvenceim közé tartoztak (pl első A4, A8 I, A5, R8, http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka). Ha a single frame se lett volna akkor szerintem még kevesebb jelellegzetességgel büszkélkedhetnének. Javaslom figyelmedbe ezt a photoshoppos cikket: http://www.theophiluschin.com/?p=6797



Valaki megcsinálta hogy miként festenének single frame nélkül a mai Audik. Ahogy elnéze ihletül véve az azt megelőző dizájn vonalat (lásd utsó 80-as és a100-as, V8 és a8 I).



Szerinted jobb lenne?


Előzmények megtekintése

én inkább azt mondanám erre, hogy furcsa elsőre. nekem a sframe is az volt, egy nagy semmilyen x nm2-es tyukketrec az autó orrán, mert nem találtak jellegzetes formát, hát ráböktek erre, legyen ez. :D megjegyzem, azért elég nehéz jellegzetes formát találni ez igaz, mint a bmw-nek van pl. dehát na....a lexus predátoros marhaságával is így vagyok, sztem fantáziátlan és igénytelen.

ezekkel az utólagos fotóboltokkal pedig az a baj, h a többi részt nem fejlesztették hozzá, legfőképp a lámpákat, és a felső maszk sem biztos sok esetben, h ilyen formát öltött volna végül. szóval ezek elnagyolt találgatások, azért is tűnik furcsának, mindemellett, h nincs megszokva. de pl. ez simán jó, még így is, h nincs hozzáalakítva igazán https://farm1.staticflickr.com/261/19172324944_dff15476a5_b.jpg

A válaszoláshoz belépés szükséges
zold írta: 4 hónapja
Bezzenev írta: 4 hónapja

birom az audit,de ez a single frame olyan jellegtelen (anno az elso a8nal is ezt mondtam, amikor megjelent), kitalalhatnanak mar vmi normalis karakteres maszk formát. oldal traktus is mar unalmas, a hatso resz meg go ndolom annyit valtozott, mint az elso...keskenyebb lampak.


Előzmények megtekintése

Én nem vagyok kifejezett Audi rajongó, sok szürke és néha jellegtelen modellt köszönhetünk nekik, de vannak Audik amelyek a maguk idejében kedvenceim közé tartoztak (pl első A4, A8 I, A5, R8, http://autossagok.blog.hu/2015/11/11/walter_de_silva_hagyateka). Ha a single frame se lett volna akkor szerintem még kevesebb jelellegzetességgel büszkélkedhetnének. Javaslom figyelmedbe ezt a photoshoppos cikket: http://www.theophiluschin.com/?p=6797

Valaki megcsinálta hogy miként festenének single frame nélkül a mai Audik. Ahogy elnéze ihletül véve az azt megelőző dizájn vonalat (lásd utsó 80-as és a100-as, V8 és a8 I).

Szerinted jobb lenne?

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 4 hónapja

birom az audit,de ez a single frame olyan jellegtelen (anno az elso a8nal is ezt mondtam, amikor megjelent), kitalalhatnanak mar vmi normalis karakteres maszk formát. oldal traktus is mar unalmas, a hatso resz meg go ndolom annyit valtozott, mint az elso...keskenyebb lampak.

A válaszoláshoz belépés szükséges
meleagris írta: 4 hónapja

Ezzel a vekonyabb fenyszoroval es hütömaszkkal a Hyunday Tucsonra hajaz.... na jo, az Audinal sokkal hamarabb volt ez a single frame maszk, de most tenyleg meg jobban hasonlitanak.
Birom az Audikat, de kivancsi vagyok, hogy a Hyundai mikor gyur ra, hogy ehhez hasonlo igenyes belsöt csinaljon, mert a külsövel mar nincsen gond...

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 4 hónapja

A rózsapatron ismét nagyot szólt...Egész Németország beleremegett:)

Na megyek is, semmi látnivaló nincs itt...

A válaszoláshoz belépés szükséges
Kaller írta: 4 hónapja

Picit talán hasonlít az elődre nem nagyon úgy 99% ban ... :D :D

A válaszoláshoz belépés szükséges
plumoza írta: 4 hónapja

Egy zseniálisan új formavilág.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.


BMW 330e teszt

Bocs, nincs egy konnektorod? BMW 330e teszt

Plug-in hybrid modellként 40 kilométer emissziómentes hatótávot ígér a 252 lóerős BMW 330e. Mesés adatok. De vajon mi az igazság?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Hirdetés

AUDI tesztek

Audi Q7 3.0 TDI quattro teszt

A Q-tya fáját! Új Audi Q7 teszt

10 év után lépett második generációjába az ingolstadtiak luxus SUV-ja, a Q7. Szebb és okosabb lett, szinte alig tudtunk belekötni, de vajon megéri-e a közel 28 millió forintos árát?


Audi Q3 2.0 TDI quattro S Tronic teszt

Nem hagy kérdést válasz nélkül - Audi Q3 teszt

Az Audi legkisebb SUV-ja a legerősebb dízelmotorral, összkerékhajtással és automataváltóval lehengerlő egyéniség. Emiatt megkérik az árát.


Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Sokat sokért! Audi Q5 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Tavaly ősszel frissítést kapott a hosszában beépített motorokkal szerelt, méretét tekintve nem is annyira kompakt Audi SUV. A Q5-öst második dízelével, izmos ellátmánnyal próbálhattuk.


Audi A3 Ambition 2.0 TDI teszt

Odatették magukat a németek! Audi A3 2.0 TDI teszt

Nem hibrid, nem elektromos, nem űrkorszaki, de még csak nem is quattro, az új A3-ast mégis nagyon komoly élmény vezetni, miközben nagyon sokban segíti is sofőrjét.


Audi Q3 2.0 TDI quattro S tronic teszt

Nagy tekintély kompakt méretekkel - Audi Q3 teszt Videó

A legkompaktabb Audi SUV csúcsverziójával, erősebbik dízelével, összkerékhajtással és automata váltóval, valamint a nagyobbakét súroló árral járt nálunk.


Még több AUDI teszt

Címlapon


Friss cikkek

A zsír új Aventador mindkét oldalát lezúzta a kínai sofőr

Szemetest zúzott a Lambójával

13 órája – Sztori

Hiába a pénz, ha ész nem társul hozzá - mondhatnánk. És ebben az esetben ez tényleg találó: a kézi szemeteskocsi és a Nissan közé szorult Lambó tulaja rosszkor emberkedett.


Peugeot 2008 facelift hazai bemutató és menetpróba

Plázacica - Vezettük a megújult Peugeot 2008-at

Tegnap – Újdonság

Megérkezett a Peugeot 2008 frissített kiadása. Ránéztünk, hogy mutat az új orral, kipróbáltuk dízelként és benzinesként is.


Honda Civic TC1 - az első WTCC-s Art Car

Most már a WTCC-ben is van Art Car, nem csak a BMW-nél

2 napja – Sztori

A Goodwood-i Sebesség Fesztivál és a WTCC szervezői, Art Car versenyt hirdettek. Rápillantva azt kívánjuk, bárcsak így nézne ki a versenyautó is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A6 2.5 TDI

AUDI A6 2.5 TDI

Ár: 399.999 Ft

Évjárat: 1994 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.8 Ambition Benzin-Gázos!

AUDI A3 1.8 Ambition B...

Ár: 649.000 Ft

Évjárat: 1998 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI 80 1.9 TDI

AUDI 80 1.9 TDI

Ár: 550.000 Ft

Évjárat: 1992 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!