Frissült a Mitsubishi Lancer

Némileg átrajzolva és szűkebb motorpalettával folytatja a Mitsubishi Lancer

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Hivatalosan is bemutatták a Mitsubishi Lancer ráncfelvarrott, 2016-os modelljét. A japán szedánból száműzték a turbómotort.


Nyolc éve van már piacon a jelenleg futó Mitsubishi Lancer, amely manapság ebben a kategóriában bizony soknak mondható. Azt gondolhatnánk, hogy egy teljesen új modell érkezik, erről a Mitsubishi azonban máshogy gondolkodik. Mindössze egy enyhe frissítést kapott az alsóközépkategóriás modell. Az első és hátsó lökhárítókat átrajzolták, a tükrök formája is megváltozott némileg. Az Egyesült Államokban bemutatott facelift legnagyobb változása, hogy megszűntek a korábbi turbómotoros változatok.
Hirdetés

További módosítások közé sorolható a LED-es menetfény és néhány új szín megjelenése. Az utastér csak minimálisan változott, valójában csak a rádió/navigációs panel az újdonság. A motorizáltságot illetően az USA-ban eddig is elérhető 2,0 literes 148 lóerős és 2,4 literes 168 lóerős benzinmotor maradt meg, a 2,0 literes turbós (Ralliart és Evolution X) kiviteleket megszüntették. A váltó maradt ötfokozatú manuális, ezen felül pedig elérhető egy CVT is, amely alacsonyabb fogyasztást ígér.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Most magammal beszélgetsz? Ki érti ezt? Te vagy én, vagy én vagyok te? Meg kopsz vagy, aki Vipo és néha zöld meg nyúlszrómeó? Vagy dioptria3000 a zártosztályról? Ki van itt halóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
    :-DDD

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Lassan már bocsánatot akkor kell kérned, ha hozzá akarsz szólni:)

    Kempelen és Kopasz ugyanaz a személy. Figyeld meg: nyúlszáj, dioptria, csipa – mind a kettő ezt szajkózza.

    Én egyedi és utánozhatatlan vagyok:) Nekem nincsenek alteregóim. Ellentétben Kempivel.

    De ha már Mitsubishi – keressük ki minden kommentben a Mitsubishi betűit, és ha megvannak, már nyugodtak lehetünk – érdemben hozzászóltunk a cikkhez:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nem kell a rizsa…(ásít)…A távol-keletiek a tartós tachnológiákat részesítik előnyben, ami nem feltétlenül a legmodernebb, de hosszú életű, az európaiak meg perfektül űzik a trendi, szupermodern, viszont néhány év után elavuló és meghibásodó, pénzzabáló technikát. Lehet választani, kinek melyik a megfelelő. Bár aki nyert a lottón, annak mindegy:)

    Mi az, hogy “álnémet”? Folyton ezt írogatod. Legalább nyögd már ki, hogy Opel, Skoda, Ford vagy Seat.:)

    Te álember. Vagy inkább ál-lat:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    A botrány nem a turbó miatt van, de szerintem amin itt megy a hitvita, az koncepcionális kérdés. Mérnöki dolog, amiben nyilván a mérnökök sem értenek egyet, hogy ti. turbó vagy szívó.
    A baj, az, amikor hozzá nem értők mondanak ítéletet. Nyúlszáj és csapata éppen ilyenek.

    Nekem van szívó benzines (japán), turbó benzines (svéd) és turbó diesel (álnémet) autóm is (Egy 200d szívó diesel még jön majd a mostani project után). Nem vagyok mérnök, így nem ítélek. Mindnek megvan a maga előnye és hátránya is. Az ítéletalkotást meghagyom a helyi kijelentőknek, akiket a tények a legritkábban zavarnak meg. Akinek ugyanis semmilyen nincs, az mond a legkönnyebben ítéletet. 😀

    Én inkább szeretem és ahogy időm engedi használom az autóimat. Amúgy egy EVO az nagyon kellene, de hát ugye az se szívó…. 😀

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    A Mitsut mostanság nem igazán veti föl a pénz, de azért a fel-felbukkanó tanulmányautóik mutatják, hogy nem kell őket temetni. Az új L200-ast is mióta vártuk már – és lám, kissé megkésve bár, de megérkezett. És nagyon egyben van, mint az elődei. Majd lesz új Lancer is, arra nincs meg a keret, hogy 3-4 évente új típusokkal jöjjenek ki. A Mitsu egy kis cég, ráadásul most épp nincs top formában. De a 3 gyémánt élt, él és élni is fog.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nem tudok állást foglalni a turbós vagy turbónélküli motorok által. (Eltekintve a mostani botránytól) a németek munkáját is sokra tartom, és a japánokét is. De nem értem, az egyik miért esküszik az x számú (ahol x egyre több) turbóra, és most látva a japánok miért veszik ki a turbót egy eddig tudtom szerint sikeresen muzsikáló motorból. Amúgy, ha már frissítette a modellen, ennél egy kicsit többet vártam volna tőlük, vagy inkább semmit.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Ezekkel a motorkkal egyertelmuen az amerikai piacra szanjak, ezert is szuntethettek meg a turbosat, mert tuti hogy az bocsajtja ki a legmagasabb CO2. Az egesz marka co2 kibocsajtasat ezzel alacsonyabban lehet tartani. Erted, Zoldebben.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Tudtad, hogy az irodákat mint cégeket vásárolták föl, a benne dolgozó embereket, a szürkeállományt, tehát amitől ezek a cégek azok, amik, nem vették meg? Tudtad, hogy a vevő nem azért vette meg őket, mert nem voltak grafikusai és formatervezői, hanem mert ezen stúdiók formanyelvét akarja használni, illetve ezen stúdiók bevételeit akarja magának?
    Tudtad, hogy amivel érveltél, az nem érv, vagy nem arra érv, amire szántad?

    Attól, hogy beírsz valami hülyeséget, még az nem lesz úgy.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Igazad van, csak nagyon nehéz olyan dologhoz hozzászólni, ami nincs. Itt pedig semmi új nincs. Adott egy jó autó, ami lassan youngtimerré érik újként. Ez látszik az eladásokon is. Van még téma?
    😀

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    A cikkhez is szóljunkhozzá: 8 év alatt sikerült átrajzolni a tükröt,meg a lökhárítót,micsoda “kreativitás” a japánoktól:D Talán kérdezzék meg az olaszokat,hogy mi az a formatervezés:D

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Látod-látod?
    Más szemében a szálkát….sajátodban a gerendát. Sem.

    Én pedig azt bírom, amikor valaki a cikkhez egyáltalán nem szól hozzá, csak mást baszogat megszólítás nélkül.
    Mint pl te. 😛

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Azt bírom, hogy amikor egy új cikknél 10-nél több hozzászólás van, biztos, hogy már a harmadik-negyedik hozzászólás körül Kempelen és társai valakit/valamit, (vagy esetleg egymást) szidják, oly módon, hogy annak köze sincs a cikkhez. Mint én most 😛

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nem tudtok ti már meglenni egymás nélkül , összenő ami összetartozik ,és kisajátítottátok a fórumot is a fórumgazdák közönyös hozzáállásval .Gratulálunk , tiétek a topik , nyertek a trollok !!!!

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Ez azért tök vicces: A cikk így szól nagy vonalakban – Frissült a Mitsubishi Lancer.

    Az ember legörget a kommentfalra: gulág, átkos, kommunizmus, Ikarus, Barkas…:)

    Én is benne vagyok, hogy így eltértünk a tárgytól, de nagyon nehéz a témánál maradni huzamosabb ideig. Valaki földob valamit, a másik reagál rá, aztán szó szót követ, és már azt se tudjuk, milyen cikknél vagyunk.

    Ha egy cikknél legalább 20 hozzászólás van, már lehet tudni, hogy egy, a témától teljesen eltérő dolgon megy a vita már jó ideje. Mondom ezt, mint az egyik főkolompos. De rajtam kívül sok főkolompos van még itt.:)

    Olyan ez, mint amikor a párterápián kérdőn egymásra néz a férj és a feleség:”Drágám, hogy jutottunk idáig?”:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Égtelen marhaságokat írsz le. NINCS KVÓTARENDSZER. Az átkosban volt. Akkor megmondták előre hogy mennyi autót vagy szalámit kell gyártani Most nincs ilyen Szabadverseny van, persze nem kevés állami beavatkozással. Arra van egyedül kvóta és koordináció mert különben egymást nyírnák ki.

    Nem fogod fel? Recsk a Gulág megfelelője. Aki értett valamihez az veszélyes volt és ezért inkább eliminálták.

    Még egyszer: nem mi hagytuk el a piacot hanem a piac hagyott ott minket. Először nem fizetett aztán pedig nem is vásárolt. Az Ikarus egy diszfunkcionális dinoszaurusz volt. Sehogy sem értük volna el hogy ne a Mercedest vegyék 90 után, csak ha ingyen adjuk. Az oroszok nem vettek meg minden xart csak ha nem kellett érte fizetniük.

    És csak egy apróság, a csúcson, az olajár letörése előtt (2014-es adatok szerint) az oroszok kb annyi árut vettek tőlünk mint mondjuk a Csehek. Ez még az előtt volt hogy hirtelen felére esett az árbevételük, és rendszerszinten összerűgtuk a port. Ezen a falatnyi piacon vitázunk most…

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Mondom én, hogy kis lenin ez a nyúlszáj. Ifjúkomenista.
    Hova jutottunk? Hova jutottunk? Hova jutottunk?

    A párttal, a néppel egy az utunk,
    A jelszavunk munka és béke.
    Mi kommunista szívvel indulunk,
    És bennünk a népünk reménye.

    Széttörte népe láncát, elmúlt idők homályát,
    Ifjúi vére árán annyi vértanú.
    Kövesd a példát, a párt szavát,
    És győzni fogsz, te büszke ifjúság!

    A párttal, a néppel egy az utunk,
    A jelszavunk munka és béke.
    Mi kommunista szívvel indulunk,
    És bennünk a népünk reménye.

    Hajnali friss erőben éled a hegytető fenn,
    Most van csak zsendülőben népünk tavasza.
    Országunk békéjét védi már
    S apái mellett küzd az ifjúság.

    A párttal, a néppel egy az utunk,
    A jelszavunk munka és béke.
    Mi kommunista szívvel indulunk,
    És bennünk a népünk reménye.

    A párttal, a néppel egy az utunk,
    A jelszavunk munka és béke.
    Mi kommunista szívvel indulunk,
    És bennünk a népünk reménye.

    Hajnali friss erőben éled a hegytető fenn,
    Most van csak zsendülőben népünk tavasza.
    Országunk békéjét védi már
    S apái mellett küzd az ifjúság.

    A párttal, a néppel egy az utunk,
    A jelszavunk munka és béke.
    Mi kommunista szívvel indulunk,
    És bennünk a népünk reménye.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nem szeretném teljesen szét OFF-ni a tpicot, ezért rövid leszek,bár ez részben már sikerült. Akkor is és most is irányították az ipart. Anno tervgazdálkodás keretében, ma kvóta rendszer formájában. Politikai nyomásgyakorlás akkor is volt, most is van. Ha ezt nem vagy képes belátni/felfogni akkor baj van a fejedben, vagy most élsz a jólét álomvilágában.
    ‘ Minden ipart államosítottak” hát még jó hogy államosítottak, mégis mit tettek volna privatizálnak??? 😀
    “… elküldték bányába dolgozni” ez baj, talán a Gulag jobb lett volna?
    Az Ikarus esetében nem az összevethetőségen van a hangsúly, hanem azon hogy mi gyártottuk, s volt egy konkrét felvevő piaca (most írom le utoljára, vagy megérted, vagy feladom) ahol ismert és bejáratott márkanév volt. Az ottani piac elhagyása óta nekünk már nincs buszunk, ők meg köszönik szépen Mercivel járnak…:-D

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    “Akkor még volt saját ipara az országnak és ahhoz volt felvevő piaca (orosz piac) is.” Te valami nagyon durva álomvilágban élhettél akkor. Minden ipart államosítottak, elvették azoktól akiknek az életük volt hogy azt vezetik, és legjobbjukat elküldték bányába dolgozni. Mellesleg az “ipar” nagy részét leszerelték és elvitték a SZU-ba. Nem volt “saját iparunk”. Az volt amit a nagy SZUban kitaláltak hogy csináljuk, de egyúttal másokat eltiltottak attól hogy konkuráljanak velünk. Innen az Ikarus “legenda” pl. Nem voltak azok összevethetőek egy Mercedessel, csak ugyebár a világ egyik felében nem vehettek mást.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Az első bekezdésed az igazi csúsztatás. Nem kell átmenni senkin se, a ballisztikus rakéták korában (lásd a tegnapi nap Szíriai eseményei a Kaszpi tengeri flottától). A gazdasági tömörülés kapcsán igazad van, de ehhez nem szükségszerű a biztonságpolitikai vonal, lásd pl: Svájc. Svájcnak mi a lótúróért kell a semlegesség?
    Arról piacról kivonulni akkor is hiba volt, akárhogy próbálod megmagyarázni hogy nem volt az! A rothadt almától kezdve minden sz@rt megvettek, s a szutyok elavult Ikarus buszainkat is vagonszámra vették. Jól megmutattuk nekik 90-es években bizony, vettek az Ikarusok helyett Man és Mercedes buszokat. De mondhatnám tökéletes példának a Kabai cukorgyárat is (az ország legmodernebb cukorgyára volt), amely zömében szintén oda termelt. MAjd 2006-tól kezdve az Eu cukorkvóta s a külföldi tulajdonlás áldozatává vált….
    Hajrá Agyarország!
    A múlt rendszer kapcsán mint már mondtam, egyrészt a nosztalgia, másrészről pedig a kiszámíthatóság miatt vágyakoznak annyira! Hiánygazdaság volt, de volt munkája (akkor is, ha effektíve a gyáron belül munkanélküli volt), s ezért sírják vissza.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    De mi a lótúrónak nekünk semlegesség? Része vagyunk a világ legnagyobb és leggazdagabb gazdasági tömörülésének, ráadásul úgy, hogy beleszólhatunk a dolgok alakulásába, míg a Svájciak vagy a Norvégok ezt legfeljebb a partvonalról figyelhetik. Ahhoz hogy minkdet céltáblának vegyenek olyan országokon kellene átvonulniuk mint a NATO tag Románia, vagy a most nem épp baráti Ukrajna.

    Nagyon csúnyán csúsztatsz. Nem “kivonultunk”, hanem lereagáltuk, hogy az oroszok a 90-ben fennálló külker tartozást az akkor xart sem érő Rubelben (egy kitalált árfolyamon konvertálva) akarták törleszteni nyersanyag vagy dollár helyett. Aztán ránk sózták a senkinek sem kellő fegyvereiket, mi meg voltunk olyan hülyék hogy elfogadjuk. Az a rövid idő (4-5 év) amíg az oroszok janik lehettek a nyersanyagbevételük miatt. De ez még nem változtat azon, hogy a orosznak lenni sokkal xarabb, mint mondjuk más lottómilliomos olajállam polgárának lenni (legyen az Norvégia vagy arab ország), ehhez a lúzerblokkhoz tartozni pedig még xarabb (lásd az “Eurázsaiai Uniónak” gúnyolt kret*nség.)

    A gulyáskommunizmus tele volt depivel, érezni lehetett már a dohos szagot, a gyorsuló inflációval, az emberek fee felett recsegő tetővel amit a növekvő államadósság jelentett. csak kicsit oda kellett figyelni. Az emberek úgy tudtak vásárlni a hiánygazdaságon kívül hogy másodállásokat vállaltak. És sokan úgy egészítettáék ki a fizut hogy szétlopták ami állami gazdaságé volt. Nem kell lángésznek lenne ahhoz hogy belássa az ember, hogy ez nem tarthatott örökké…

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Ha hajlandó vagy csak a gazdasági vonaltól egy kicsit elrugaszkodni, s a biztonságpolitika oldaláról nézni a dolgokat, akkor k@rvára de! Az országnak akkor lett volna esélye a semlegességre, ehelyett azonban sikerült az orosz csapásmérő erők céltáblájára felkerülnünk… (nem folytatom, mivel nem ide tartozik). A rendszerváltás utáni kivonulás az orosz piacról szintén stratégiai hiba volt! A nép/lakosság szemszögéből nézve pedig ne csak az 50 -es éveket nézd (háború után), hanem mondjuk a gulyás kommunizmus időszakát, ahol már nem volt ilyen hardcore időszak. A prolik azért sírják vissza a régi rendszert, mert az számukra kiszámítható volt.
    Az ilyen csalfa fiam féle tizenéves kölkök pedig a szüleik nosztalgikus élményei miatt istenítik a régi romokat.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    “Csávó csak 20 éves romokban tud gondolkodni,” ez logikus is, 20 évesen egy 20 éves romra vágyik, vagy inkább csak arra telik neki! “Tényleg kár etetned.” igen ebben igazad van! A fő probléma azonban az, s az ilyenekre ez jellemző, hogy időnként valakinek fel kell vállalnia hogy helyre tegye őket! Tudod, hogy tudja hogy hol a helye (ül, fekszik, nem ugat…)!
    Egy ideig én is tudom tolerálni, aztán ráverek…hogy tudja hol a helye (kb: a lábtörlőn a bejárati ajtó előtt, vagy a kennelben) . S300 Mester szavaival élve, időnként ki kell osztani egy pár megsemmisítő erejű csapást, hogy pofára essen, mivel csak ebből ért! A meleg propagandát meg szerintem hagyjuk meg triumvirátus tagjainak… 😀

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    “a nép szemszögéből nézve sokkal sz@rabb lesz a helyzet” Hát k*vára nem. Bár lehet hogy a legalja proli párhétig örülne hogy másnak sokkal rosszabb lett, azért amikor úgy harmadik hete vár arra hogy normális étel érkezzen a boltba (mert most nem tudnák ugyanazt eljátszani, mint 60 éve), akkor azért elkezdi majd verni a nyálát.

    Csak a sok hülye elkényeztetett tizenéves az aki nem fogja fel hogy régen ezekért a xarokért, mint az ezerötös (ami a kelet “prémiumautója” volt) 5 ÉVET kellett várni. Használtan pedig azért volt drágább (!!!!) mint újonnan mert annyíira megbízható volt, hanem mert nem lehetett csak úgy elmenni a boltba.

    Természetesnek vesszük a jólétet, mint a levegőt, az a fő baj. Pedig nem az…

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    :-DDD
    Mint már mondtam fiam, írj, s kérdezz! S megkaptad a választ a Szerkesztőségtől, akkor lehetőleg ne omolj össze a megrázkódtatástól! 🙂

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Pontosan eljárt felette az idő, s az egyetlen normális motor száműzték! Lehet ez egy tudatos döntés a japók részéről, hogy lezüllesszék a márka imidzsét.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Pont azt az egyetlen motort száműzték amivel esetleg még érdekes is lehet az autó 🙂 . Azért magunk közt szólva turbómotor nélkül a konkurencia kínálatával összehasonlítva számtalan ennél jobb családi autót találunk. Végtére is az alap változatnak az lenne a célja. Ahhoz viszont szűk a karosszéria és a fejlesztések is mintha megálltak volna. Egyszerűen eljárt a típus felett az idő.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    A Barkassal meglepő módon feleannyi baj se volt, mint a franciák szekerével. Nincs nosztalgia, azért az se volt jó autó, de ez mindennek a teteje, amit a villámos Master csinál, és eladni se lehet…Hiszed vagy nem…Te is Rönyózol, ha jól rémlik, vajon miket hallgatsz el előlünk? Hm? Ki vele…de majd a megfelelő helyen – egy Scenic használttesztnél.

    Egy identitászavaros félőrülttel én nem vitatkozom – azt se tudom, kihez beszélek éppen. Ne kezdj magyarázkodni, csak belegabalyodsz a hazugságaidba, és kénytelen leszel coming out-olni a végén – már alig várjuk, hogy bekövetkezzen. Ugyanúgy hantázol, mint a VW – annak se lett jó vége, kiskrapek:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nálad a tudathasadás esete áll fenn. Láttad az Én és én meg az Irén c. filmet? Az itteni átirat a “Kempi, Kopasz meg a Vipo” lenne. Vagy az “Azonosság” c. horrort, az is ilyen témájú. Orvosi segítségre van szükséged(vagy szükségetek). Ez nem vicc, vedd komolyan. Már holnap menj el, legalább addig se vagy itt:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Fiam. Apád azért isteníti a Barkast, mivel az a fiatal korát juttatja eszébe! Ezt marhára meg lehet érteni, nosztalgikus emlékei jönnek elő. Ez így jó! “Megkaptuk a nyakunkba a “nagy Nyugatot”, azt hittük, minden jobb lesz.” Igen, a gondolkodásra képtelen buta prolik tényleg megkajálták hogy jön a Kánaán, viszont a gondolkodók tudták hogy a nép szemszögéből nézve sokkal sz@rabb lesz a helyzet! A “cseberből vederbe” hasonlatod is torz, mivel gazdaságilag s a biztonságpolitikai szempontból sokkal rosszabb helyzetbe kerültünk. Akkor még volt saját ipara az országnak és ahhoz volt felvevő piaca (orosz piac) is. Onnan kizártunk magunkat….:-(
    Mint már mondtam, írj s kérdezz, nem foglak győzködni. Kempelen s én is vadásszuk a trollokat, ennyi a közös. 😀

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    A Suzuki sincs jelen Amerikában néhány éve, és nem úgy tűnik, mintha csőd fenyegetné. Tudod, van egy varázslatos hely a Földön, sok-sok pici sárga emberkével, és úgy hívják, hogy KÍNA:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Figyu, ha az a helyzet, hogy nyertél a lottón, vagy örököltél egy óriási vagyont, akkor hagyjuk egymást. Én az átlag magyar fejével gondolkodom, nem a rózsadombi milliárdosokéval. Tényleg értelmetlen minden szó – neked biztos belefér az időnkénti motorcsere, turbócsere, váltócsere, stb., de az emberek jó részét ezek földhöz vágják. Az általad képviselt hangnem is ezt támasztja alá, meg az “állítólagos” három kocsi a garázsban(egy jó autó, meg két sz*r). Biztos mindig ott vagy az Operabálon is, meg külföldi lapok címoldalán szerepelsz, stb. De a magyar átlag nem ilyen.

    Nem fárasztó mindig ki- és belépni mindig más nicknévvel? Erre ki válaszol majd – Kopasz vagy Vipo?:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Kedves kétkedő triumvirátus tagok! Mondhatók én nektek bármit is (hogy nem ismerem kempelent, s vipot, sőt innen senkit sem), úgysem tudlak benneteket meggyőzni! Írjatok egy emailt a Szerkesztőségnek, s kérdezzétek meg tőlük hogy egy személy vagyunk-e??? Ők elméletileg az IP címek alapján látják azt, hogy ki honnan ír, s így bizton meg tudják cáfolni vagy erősíteni a személyazonossági elméleteiteket!

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Szerintem hagyd nyúlszájat. Mindig másról beszél. Ha nem vagy észnél pillanatok alatt meleg-propagandát fogsz hallgatni tőle. 3 hsz. alatt eljutott a Mitsubishitől a Zastavaig, az ilyenre nem érdemes ölni az energiát.

    Csávó csak 20 éves romokban tud gondolkodni, fogadd ezt el, ennyire telik neki. Meg fogja egyszer érteni, amit mondasz, csak idő kell neki.
    Tényleg kár etetned.

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Ez az autó már bemutatásakor is harmatos volt, és nem javítottak rajta csak “frissítettek”. Szomorú látni hogy mivé satnyul a 80-as/90.-es évek egyik leginnovatívabb márkája…

    A sok agyament japán*zi magyarázza már el nekem hogyha a Mitsu ennyire pöpec és inkább nem fejleszt új turbóbenyűát Európába (dacára annak hogy az egyik legnagyobb múltú turbós márka :)), akkor mégis melyik piacra fog gyúrni?

    Csak mert elemzők lassan 2 éve tervezik a kivonulást az amerikai piacról…

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    “Most őszintén be is b@szna ha 20-30 évig kéne egy autót használni!?!”

    Kb. ennyi ideig vagy még tovább használt nagyon sok magyar Dacia TLX-et, Zsigulit, Skodát, Zastit, Wartburgot – és nekik sem derogált. Érdekes, amióta ezek megfogyatkoztak, és teret nyert a nyugati technika, azóta figyelhető meg a “pár évig használom, aztán majd eladom” hozzállás. Felmerül a kérdés: tényleg olyan rossz autó volt a TLX? Vagy a Skoda 120-as?

    Megkaptuk a nyakunkba a “nagy Nyugatot”, azt hittük, minden jobb lesz. De mekkorát tévedtünk…cseberből vederbe:) Fater néhány éve egy most 8 éves Opel Movanóval szenved, és azt mondta, a Barkas(amit a ’90-es években használt) jobb volt. Egy Barkas:)

    Más téma: eddig szkeptikus voltam, de te és Kempelen tényleg egy és ugyanazon személy vagytok. Ugyanaz a szóhasználat, ugyanazok a “gondolatok” – elnézést kérek mindenkitől, mert ezt már biztos mindenki tudta, de nekem most kezd leesni. Vipo is te vagy? Vagy ti vagytok? Jézus Mária:)

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Akkor hát tessék kiköltözni, s jó ízűen röhögni, ennyi! De tudod mit, inkább röhögj mint hogy sírj azon, hogy nem telik egy normális turbós motorra! Nem értem hogy a nyúlszájú csipák/20 dioptriások/menő-kubikosok miért sírnak annyit turbó miatt!?! Az is csak egy kopó alkatrész, mint akárcsak a CR-rendszer. Ha elromlik, megjavítattjuk, vagy ha meguntuk akkor eladjuk, s veszünk egy másikat fiatalabbat. Most őszintén be is b@szna ha 20-30 évig kéne egy autót használni!?!

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Nesze, Kojak, akkor ezt csekkold:

    http://www.origo.hu/auto/teszt/20040911mintadarab.html

    “Fel tudják fogni, hogy nem megy…”

    Fel tudják fogni, hogy beleölni egy csomó pénzt nem érdemes abba, amit CSAK és KIZÁRÓLAG Európa fillérb*szó polgárai vesznek meg! Japán nem dízel- és turbópárti, ahogy a világon senki sem az, aki Európán kívül él! Ennyi idióta nincs sehol a világon, csak az öreg kontinensen:) Amerika is rajtunk röhög(teljes joggal)…

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Jól van “melegaroma” barátom, értem én, hogy haragszol rám… 😀 , viszont van egy kis bibi itt “japóknak külön Európa számára nem éri meg turbómotorokkal bajlódni”. Egyrészt nem éri meg, másrészt vannak elég értelmesek belátni azt, hogy nem kínlódnak olyan technológiával, amihez nem értenek! Ugyanez igaz a dízelre is, nem véletlenül veszi a Toyota dobozban a BMW-től. Meg se próbálkoznak vele, mivel fel tudják fogni hogy nem megy….

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    [i]“a japóknak külön Európa számára nem éri meg turbómotorokkal bajlódni, fejlesztgetni, mert csak itt élnek ilyen hülyék a világon, akiknek ez kell!”[/i]

    [url]https://www.google.hu/search?q=mitsubishi+turbo+motor&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CE0QsARqFQoTCJXoyLbUssgCFeGYcgodELsPjQ&biw=1280&bih=887[/url]

  • 2017.10.28. at 12:39
    Permalink

    Király gép! Kár, hogy a kevés hajjal rendelkező pre-humanoid egyének nem értik, hogy a japóknak külön Európa számára nem éri meg turbómotorokkal bajlódni, fejlesztgetni, mert csak itt élnek ilyen hülyék a világon, akiknek ez kell! Ezt a Lancert már nálunk nem is fogják forgalmazni, ahogy az új Accordot sem fogják. Csörög ott a kassza Európa nélkül is.

Vélemény, hozzászólás?