Juke-R: a futómű finomhangolása

Nissan Juke-R: nyolcadik fejezet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mivel a Juke magasabb építésű, mint a GT-R, a futóműben keményebb rugók és gátlók harcolnak az emiatt jobban vándorló tömeg ellen.

Maradt még a Nissan Juke-R építéséről szóló videókból, annak ellenére is, hogy már láthattuk, sőt egy beindítás erejéig hallhattuk is az elkészült prototípust.
Darren Cox, a Nissan Europe crossoverekért és sportautókért felelős ügyvezetője valószínűleg megfeledkezett arról, hogy a hatalmas motor, váltó, hajtás és a többi kedvéért az egész Juke orrát hátrébb kellett tolni, mert a nyolcadik kisfilmen így nyilatkozik az autóról:

A Juke-R olyan autó, amivel leszaladhatsz a Tescóba, elviheted a kölyköket iskolába, majd foghatod magad, és körbeautózhatsz egy 911-est a Nordeschleifén.


Az elejével egyetértünk, végül is miért ne, és a tesztek majd megmutatják, hogy tényleg képes lesz-e megverni Stuttgart büszkeségét, de hogy a gyerkőcöket hova ültetjük, arról fogalmunk sincs.
Hirdetés

Mindenesetre a filmből kiderül, hogy a magasabb építés miatt a futóműben kellett néhány módosítást végezni a rugókon, lengéscsillapítókon és stabilizátorokon, hogy a megváltozott dinamikus terhelés ellenére is ki lehessen hozni a Juke-ból a GT-R teljesítményét. Az erősebb keresztmerevítők is hozzájárulnak a magasságból adódó anomáliák kiküszöböléséhez, így a következő részben már nem marad más hátra, mint a végső simítások, és jöhet az aszfalt!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?