0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rámegy a taxipiacra a Nissan

Nissan lesz a jövő London-taxija?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

New York meghódítása után Londont vette célba a Nissan, a jelenlegi személyszállítóknál jóval gazdaságosabb NV200-as lehet a jövő London-taxija.

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Yellow cab után black cab, sárga és fekete taxi is szeretne lenni a 2009-ben debütált, azóta világszerte 100 ezer példányban értékesített NV200 egyterű, azaz New York mellett Londont is elárasztaná a Nissan a jelenlegieknél sokkal gazdaságosabb és modernebb autókkal − az USA-ban először benzinesként, Angliában pedig dízelmotorral, hogy aztán jövőre már a modell elektromos, igazán környezetbarát változata is elkészüljön.

New Yorkban sárga, Londonban fekete

New Yorkban sárga, Londonban fekete

Az akár hotelszobának is átalakítható, hiába ikonikus, most augusztus végén 15 éves típusaival tovább már nem használható London-taxik helyére pályázó NV200 bemutatóján elhangzott, hogy a 90 vagy 110 lóerős, 1,5 literes dCi motorral és első körben 5 vagy 6 fokozatú kézi, később automata váltóval is szerelt NV200-as alapára 28 ezer angol font (9,7 millió forint), s mivel jóval kevesebbet fogyaszt a riválisoknál (a 90 lovas a TX4-eshez képest feleannyit, 100 kilométerenként átlagban úgy 5,3 litert), sofőrje évi 1000 fontot, 347 ezer forintot spórolhat az üzemanyagszámlán. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a napi 300 ezer fuvart bonyolító 22 ezer London-taxi évente 230 millió mérföldet, több mint 370 millió kilométert tesz meg a zsúfolt város utcáin, tehát a szerényebb fogyasztás a széndioxid-emissziót is jelentősen csökkentheti.

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

A Nissan régebben "csak" motorfronton volt jelen Londonban − a japánok adták az LTI FX4-esekben szolgáló 2,7 literes blokkot. A módosított első felfüggesztésével a szigorú fordulókör-szabálynak is megfelelő, 7,6 méteren belül megforduló, dupla tolóajtós, 4,4 m hosszú NV200 tágas utasterében öten utazhatnak (hárman menetirányban, ketten menetiránnyal szemben), a csomagok a bal első ülés helyén zötykölődnek, s egy kerekesszékes utas kényelmes elhelyezése sem jelent gondot. Hogy mindenki a lehető legtöbbet lássa a városból, a kisbusz méretes, 1,2 m2-es panorámatetővel is rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

Brutális beismerés: 25 éve csalnak a fogyasztási adatokkal

Nagyon régi probléma a tesztkörülmények és a valós használat közötti fogyasztásdifferencia. A...

Egy kör az új, W213-as Mercedes-Benz E-osztállyal

Ez már nem a W123-as, azaz a zöldséges Merci, hanem a tizedik generációs Mercedes nagyautó, a...

Mitsubishi Eclipse 2.4 16V MIVEC, 2007 - használtteszt

Ha ismered is a Mitsubishi Ecpise modellt, tuti nem erre gondolsz. Ez ugyanis már nem a kilencvenes...

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta...

Piaci körkép: automata váltós családi autók - fiatal használtként

Autót venni, illetve választani sosem egyszerű, egy ismerősöm kérdése még szinte rajtam is kifogott...

Nem foglal nagy helyet a kertből, nem is drága a nyitott garázs

Bármilyen garázs nagyon komoly védelmet ad a szabad ég alatt álláshoz képest, már a nyitott is...

Így nézhet ki a legnagyobb BMW, az X7

Tovább folytatódik az információ-szivárogtatás a BMW legnagyobb szabadidő-autójáról. Már teljes...

A jövőt vezettük - Toyota Mirai menetpróba

A Toyota Mirai nem a vízből veszi ki az oxigént, hanem épp ellenkezőleg: vizet termel, meg mellette...

A legújabb Peugeot modellek már ezzel a belsővel érkeznek

A francia autógyártó bemutatta legújabb i-Cockpitját, amely a következő generációs Peugeot-kban...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Meeke: A 2017-es WRC-knek B-csoportos hangulata van

Már a B-csoporthoz hasonlítják a jövőre érkező WRC-ket Videó

2 órája – Sztori

Videón az Citroën új, 2017-es specifikációjú C3 WRC-je. Kris Meeke murván tesztelte a még álcázott raliautót.


Miskolcon folytatódik az Országos Rallye Bajnokság

Közeleg a második felvonás - HELL 22. Miskolc Rallye

11 órája – Sztori

Még keletebbre folytatódik a csata. Az ORB, az R2 és a Historic mezőnye is áthalad a Bükk-hegység legendás szakaszain.


Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

Tegnap – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN MICRA 1.0 Comfort P2 KLÍMA.80000KM

NISSAN MICRA 1.0 Comfo...

Ár: 159.000 Ft

Évjárat: 2002 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN ALMERA 1.5 Comfort P2

NISSAN ALMERA 1.5 Comf...

Ár: 499.999 Ft

Évjárat: 2001 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN PRIMERA 1.6 Comfort DIGIT KLÍMA ÜLÉSFŰTÉS 4LÉGZSÁK

NISSAN PRIMERA 1.6 Com...

Ár: 725.000 Ft

Évjárat: 2001 / 11

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!