0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rámegy a taxipiacra a Nissan

Nissan lesz a jövő London-taxija?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

New York meghódítása után Londont vette célba a Nissan, a jelenlegi személyszállítóknál jóval gazdaságosabb NV200-as lehet a jövő London-taxija.

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Yellow cab után black cab, sárga és fekete taxi is szeretne lenni a 2009-ben debütált, azóta világszerte 100 ezer példányban értékesített NV200 egyterű, azaz New York mellett Londont is elárasztaná a Nissan a jelenlegieknél sokkal gazdaságosabb és modernebb autókkal − az USA-ban először benzinesként, Angliában pedig dízelmotorral, hogy aztán jövőre már a modell elektromos, igazán környezetbarát változata is elkészüljön.

New Yorkban sárga, Londonban fekete

New Yorkban sárga, Londonban fekete

Az akár hotelszobának is átalakítható, hiába ikonikus, most augusztus végén 15 éves típusaival tovább már nem használható London-taxik helyére pályázó NV200 bemutatóján elhangzott, hogy a 90 vagy 110 lóerős, 1,5 literes dCi motorral és első körben 5 vagy 6 fokozatú kézi, később automata váltóval is szerelt NV200-as alapára 28 ezer angol font (9,7 millió forint), s mivel jóval kevesebbet fogyaszt a riválisoknál (a 90 lovas a TX4-eshez képest feleannyit, 100 kilométerenként átlagban úgy 5,3 litert), sofőrje évi 1000 fontot, 347 ezer forintot spórolhat az üzemanyagszámlán. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a napi 300 ezer fuvart bonyolító 22 ezer London-taxi évente 230 millió mérföldet, több mint 370 millió kilométert tesz meg a zsúfolt város utcáin, tehát a szerényebb fogyasztás a széndioxid-emissziót is jelentősen csökkentheti.

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

A Nissan régebben "csak" motorfronton volt jelen Londonban − a japánok adták az LTI FX4-esekben szolgáló 2,7 literes blokkot. A módosított első felfüggesztésével a szigorú fordulókör-szabálynak is megfelelő, 7,6 méteren belül megforduló, dupla tolóajtós, 4,4 m hosszú NV200 tágas utasterében öten utazhatnak (hárman menetirányban, ketten menetiránnyal szemben), a csomagok a bal első ülés helyén zötykölődnek, s egy kerekesszékes utas kényelmes elhelyezése sem jelent gondot. Hogy mindenki a lehető legtöbbet lássa a városból, a kisbusz méretes, 1,2 m2-es panorámatetővel is rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

Már négymillió példányban elkelt, spórolósabb lett a Suzuki Swift

Németországban a jelenleginél 14 százalékkal kevesebbet fogyasztó alapbenzinessel bővült a Suzuki...

Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember...

Opel Corsa világpremier Budapesten

Premier előtti premieren itthon láthattuk a már ötödik generációs Opel Corsa kisautót. Nagy durranás...

Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005

Árkategóriától függetlenül ősszel is jó kabriózni. Egy 1,5 és egy 3 millió forint alatti használt...

A benzin és a gázolaj is olcsóbb lesz

Ha szinte észre sem vehető mértékben, de péntektől kevesebbet kell fizetni a benzinért és a gázolajért...

Piaci körkép: a múlt, már akár veterán vágyautói

Korábban is nézelődtünk már a nyolcvanas évek álomautóinak mai kínálatában, most viszont régebbre...

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most...

BMW 320 (E21), 1978 – használtteszt

Már harmincas éveinek felén is túl van a próbált, már OT-rendszámmal eladó BMW 320. Hathengeres...

Nagyobb és könnyebb lesz az Opel Astra K, nem most

Még mintegy másfél évig marad a mostani Opel Astra, az első ízben nem német autó K nemzedék a...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Citroën DS3 PureTech 82 Limited teszt

Miskárolásról szó sincs - Citroën DS3 teszt

A francia Mini, ami már 3,99 millióért elvihető: ez a Citroën DS3 a 82 lóerős alapmotorral. Nekem ráadásul fele ilyen erősen is tetszene.


Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Tényleg néma – Nissan Leaf első teszt

Benzin nélkül is jól megy a Nissan Leaf Videó

Benzin nélkül is lehet autózni, villanymotorral ráadásul a Nissan szerint az életciklusra vetített összköltség alapján már ma is olcsóbb. Kipróbáltuk milyen!


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Theophilus Chin virtuáltuner újabb alkotásai: Kiák BMW vesékkel

Kiák BMW vesékkel? Nem is csúnyák

4 órája – Sztori

Eddig is tetszettek a Kiák, de valami hiányzott róluk? Tehophilus Chin BMW vesékre cserélte a tigrisvicsort, és meglepően jó az eredmény.


A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

Tegnap – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Amit az első Magyar Elektromobilitás Napon láttunk és hallottunk

Hogy áll a Jedlik Ányos program?

2 napja – Sztori

Az első Magyar Elektromobilitás Napon számos szép dolgot hallottunk, számos szép autót láttunk, s reméljük, el is jön az elektromos kánaán.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN NOTE ÚJ NOTE!

NISSAN NOTE ÚJ NOTE!

Ár: 3.190.000 Ft

Évjárat: 2013 / 11

Kivitel: egyterű

Üzemanyag: Benzin

NISSAN PRIMERA WAGON 2.2 TD Tekna MÁRKAKERESKEDÉSBŐL!

NISSAN PRIMERA WAGON 2...

Ár: 1.190.000 Ft

Évjárat: 2002 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

NISSAN MICRA 1.0 Visia AC Menta KLIMA. SZERVIZKÖNYV !

NISSAN MICRA 1.0 Visia...

Ár: 1.099.000 Ft

Évjárat: 2005 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó