0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Rámegy a taxipiacra a Nissan

Nissan lesz a jövő London-taxija?

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

New York meghódítása után Londont vette célba a Nissan, a jelenlegi személyszállítóknál jóval gazdaságosabb NV200-as lehet a jövő London-taxija.

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Nem olyan stílusos, mint egy hagyományos London-taxi, de főleg gazdaságos üzeme miatt biztosan népszerű személyszállító lesz a Nissan NV200

Yellow cab után black cab, sárga és fekete taxi is szeretne lenni a 2009-ben debütált, azóta világszerte 100 ezer példányban értékesített NV200 egyterű, azaz New York mellett Londont is elárasztaná a Nissan a jelenlegieknél sokkal gazdaságosabb és modernebb autókkal − az USA-ban először benzinesként, Angliában pedig dízelmotorral, hogy aztán jövőre már a modell elektromos, igazán környezetbarát változata is elkészüljön.

New Yorkban sárga, Londonban fekete

New Yorkban sárga, Londonban fekete

Az akár hotelszobának is átalakítható, hiába ikonikus, most augusztus végén 15 éves típusaival tovább már nem használható London-taxik helyére pályázó NV200 bemutatóján elhangzott, hogy a 90 vagy 110 lóerős, 1,5 literes dCi motorral és első körben 5 vagy 6 fokozatú kézi, később automata váltóval is szerelt NV200-as alapára 28 ezer angol font (9,7 millió forint), s mivel jóval kevesebbet fogyaszt a riválisoknál (a 90 lovas a TX4-eshez képest feleannyit, 100 kilométerenként átlagban úgy 5,3 litert), sofőrje évi 1000 fontot, 347 ezer forintot spórolhat az üzemanyagszámlán. Az sem elhanyagolható szempont, hogy a napi 300 ezer fuvart bonyolító 22 ezer London-taxi évente 230 millió mérföldet, több mint 370 millió kilométert tesz meg a zsúfolt város utcáin, tehát a szerényebb fogyasztás a széndioxid-emissziót is jelentősen csökkentheti.

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

Mint a mostani TX4-eseké, csak modernebb kivitelben

A Nissan régebben "csak" motorfronton volt jelen Londonban − a japánok adták az LTI FX4-esekben szolgáló 2,7 literes blokkot. A módosított első felfüggesztésével a szigorú fordulókör-szabálynak is megfelelő, 7,6 méteren belül megforduló, dupla tolóajtós, 4,4 m hosszú NV200 tágas utasterében öten utazhatnak (hárman menetirányban, ketten menetiránnyal szemben), a csomagok a bal első ülés helyén zötykölődnek, s egy kerekesszékes utas kényelmes elhelyezése sem jelent gondot. Hogy mindenki a lehető legtöbbet lássa a városból, a kisbusz méretes, 1,2 m2-es panorámatetővel is rendelhető.

Ez is érdekes lehet:
 

ADAC téligumi-teszt 2014

Kétféle méretben, összesen 28 téli és 4 négyévszakos abroncsot hasonlított össze az ADAC. Közülük...

Passatos nyerte a 20 éves Volkswagen Golfot

Idén már nem csupán Golf-, hanem Volkswagen-találkozó volt a Hungaroringen. A tombola fődíját...

Piaci körkép: villanyautók és konnektorból tölthető hibridek

Villanyautók és plug-in hibridek újonnan, itthonról. Körképünkben szemlézzük a hazai kínálatot...

Év végén jön, de már majdnem mindent tudunk róla, íme az új Skoda Fabia

Teljes gyári képgalériájával és legfontosabb műszaki adataival is megjelent a harmadik generációs...

Vártuk, és megkaptuk: szerdától még olcsóbbak az üzemanyagok

Miként az várható volt, szerdán ismét csökken a benzin és a gázolaj ára is. Előbbié jobban, de...

Körkép: a piac legkisebb autói. Egyben a legolcsóbbak is?

Speciális csoportban, az ötajtós miniautók között néztünk szét, azt keresve, hogy mennyiért kaphatunk...

Volkswagen Golf III 1.4 CL, 1994 - használtteszt

Aligha van ma szebb 20 éves Golf III itthon, mint a Volkswagen-találkozó nyereményautója. Újdonsült...

Komoly kedvezményeket ígér az elektromos és hibrid autók számára a Jedlik Ányos Klaszter

A Jedlik Ányos Terv mielőbbi megvalósítása érdekében megalakult a Jedlik Ányos Klaszter. Örülhetnek...

Nem csak veséket veszített, idegen emblémákat és orrokat is kapott a BMW i8

Szerinted melyik márka frontrészével mutatna legjobban a BMW i8? Megnézhetjük Aston Martinként...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Friss tesztek

Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.


Kia Soul 1.6 CRDI teszt

Már csak egy madzag kéne. Kia Soul teszt

Sokkal autóbb lett elődjénél az új Kia Soul. Van mondjuk rossz hír is, azaz inkább bosszantó, de végül győz a jó.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1uaXNzYW4=

Hirdetés

NISSAN tesztek

Nissan Qashqai 1.2 DIG-T teszt

Alapmotort bele! Nissan Qashqai teszt Videó

A Qashqai második generációja is városálló, sőt igazi mindenes. Az alap 1.2-es közepes felszereltséggel 6,6 millió forintért jó ajánlat.


Nissan 370Z GT Edition teszt

Táskában hagyott fegyver - Nissan 370Z GT Edition teszt

Egyedi felnikkel felszerelve, különleges GT Edition kivitelben járt nálunk a Nissan morgós V6-ossal hajtott fegyvere. Csak nem volt módunk elsütni.


Nissan NV200 Combi 1.5 dCi Tekna teszt

Taxinak pompás, családnak sem rossz - Nissan NV200 Combi teszt

Hét üléssel, dízelmotorral, csúcskivitelben járt nálunk New York új taxija, a Nissan NV200.


Nissan Qashqai+2 2.0 4WD Tekna teszt

Sokat ad, de sokat is kér - Nissan Qashqai+2 teszt

Frissítése után benzinmotorral járt nálunk a hosszított Qashqai. A nagy testű, 7 üléses összkerékhajtású étvágya jelentős, utastere cserében tágas és kényelmes.


Tényleg néma – Nissan Leaf első teszt

Benzin nélkül is jól megy a Nissan Leaf Videó

Benzin nélkül is lehet autózni, villanymotorral ráadásul a Nissan szerint az életciklusra vetített összköltség alapján már ma is olcsóbb. Kipróbáltuk milyen!


Még több NISSAN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Jack Nicholson 1972-es Mercedes-Benz 600-asa ma múzeumi ritkaság

Ilyen a Mercedes, ami igazából Rolls-Royce

6 órája – Sztori

A korszak legjobb luxusautója, a Mercedes 600-as híres és hírhedt tulajokat vonzott. Ez a csodásan megőrzött példány Jack Nicholsoné volt.


Opel Corsa E: minden eddiginél finomabb, okosabb, takarékosabb

Két centi igenis sokat számíthat: próbán az Opel Corsa E

18 órája – Újdonság

Nem forradalmi, de azért minden eddiginél jobb a legújabb Opel Corsa. 2 990 000 forinttól rendelhető, vezetni Frankfurt környékén sikerült.


Már üzemel az ország ötödik elektromosautó-villámtöltője

Átadták Budapest első e-taxi drosztját, ami nem is igazi droszt

Tegnap – Sztori

E-taxi drosztot adtak át kedden Óbudán - írja az MTI. Csakhogy ez nem egy taxiállomás. Mindegy, örüljünk az újabb villámtöltőnek.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

NISSAN MICRA 1.2 Acenta

NISSAN MICRA 1.2 Acenta

Ár: 3.190.000 Ft

Évjárat: 2013 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

NISSAN X-TRAIL 2.0 dCi SE

NISSAN X-TRAIL 2.0 dCi SE

Ár: 2.830.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

NISSAN QASHQAI 1.6 Visia 55000km. első tulaj!

NISSAN QASHQAI 1.6 Vis...

Ár: 3.789.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Benzin

Még több autó