Helló holnap! A BMW Super Bowl hirdetése

Olyan a villanyautó ma, mint 20 évvel ezelőtt az internet

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW üzenete szerint a ma még sokaknak felfoghatatlan villanyautózás 10-20 év múlva az életünk része lesz.

E hétvégén Super Bowl, azaz az amerikai focibajnokság döntője, a létező legtöbbet érő reklámidőkkel, amire persze ütős kreatívokat készítenek az autómárkák is. Presztízskérdés az előkelő, rekord nézőszámú közvetítésben megjelenni, s persze az is, hogy melyik márka készíti hozzá a legjobb hirdetést.
Hirdetés

A BMW az elektromos, általunk is imádott i8-ast tolja. A valahai Today Show-t idézve Katie Couric és Bryant Gumbel ugyanúgy nem tud vele mit kezdeni, mint bő 20 évvel ezelőtt, 1994-ben az internettel. Mi az, hogy nincs motor az autó orrában? Egyáltalán mi hajtja?
Tudjuk ugyebár, hogy a hátsó kerekekhez rakott 170 lóerős csúcsteljesítményű villanymotor, nem is rosszul, de a villanyautó sokak számára valóban olyan felfoghatatlan lehet, mint a kilencvenes évek első felében az internet, ami mára az életünk szerves része lett. A BMW szerint két évtized múlva a villanyautó is az lesz. Csak remélni tudjuk, mert az i3 (teszt róla itt) valóban bőven "lájkolható".
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?