0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Még erősebb, 769 lóerős lett a Pagani Huayra

Pagani Huayra BC: 20 példányban, 769 pacival, 2,3 millió euróért

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A jó lehet még jobb - ezt vallja a Pagani is, ezért most elkészítette a Huayara még erősebb változatát, amit szolid 2,3 millió euróért ad.

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Március 1-jén, a Genfi Autószalonon debütál majd a legújabb Pagani, a Huayra BC, azaz Benny Caiola, de már most csorgathatjuk a nyálunkat a mindössze 20 példányban készülő, nem mellesleg 2,3 millió euróért, azaz 713 millió forintért kínált csodagép fotóira.

Bár korábbi híresztelések szerint akár 100 lóerős teljesítménynövelést is várhattunk, végül "csak" 59 lóerővel izmosodott az ikerturbós 6,0 literes V12-es benzinmotor. Teljesítménye 789 lóerőre, csúcsnyomatéka 1098 newtonméterre nőtt. Ha mindez nem lenne elég meggyőző, eláruljuk, hogy a Huayra saját tömege 132 kilogrammos fogyókúrával 1218 kilóra csökkent a BC esetén. Csak a kerekeknél darabonként 9 kilogrammal apadt a rugózatlan tömeg, a futóműelemek különleges karbonszálas anyagból készítve 50%-kal könnyebbek, mint korábban, ugyanakkor 20%-kal keményebbek a sajtóközlemény szerint.

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

A teljesítményfokozás és a tömegcsökkentés mellé aerodinamikai optimalizálás is jutott, a tető kivételével mindegyik karosszériaelem kapott egy kis módosítást. További fontos változás, hogy az Xtrac által fejlesztett és szállított hétfokozatú automata váltó karbonszálas szinkrongyűrűket, elektrohidraulikus aktuátorokat kapott, így a váltó tömege is 40%-kal apadt, a kapcsolási idők feleződtek, 150-ről 75 milliszekundumra csökkentek.

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Menetdinamikai adatokat egyelőre nem közölt a Pagani, de azt tudjuk, hogy az eddigi Huayra is 3,3 másodperc alatt ért 100 km/órára, talán lesz egy-két tizednyi javulás, de ha nem az sem tragédia, a kivitel kellően különleges, állítólag már el is kelt az a 20 példány, ami összesen készülni fog a modellből.

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Ez is érdekes lehet:
 

Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és...

30 éves az Opel Omega

Mindössze két generációt élt meg az Opel zászlóshajója, avagy úgy is mondhatnánk, hogy volt 17...

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért...

Nyárigumi Kommandó: az autósok negyede még nem váltott

Baj van, az előző évieknél is rosszabb eredményekre hívja fel a figyelmet a júliusban razziázott...

Piaci körkép: legalább hatszemélyes kisbuszok négymillióig

Mi a megoldás, ha egy nagy egyterű is kevés a család vagy a baráti társaság szállítására? Körülnéztünk...

Mini Clubman ALL4 menetpróba

Összkerékhajtással is elérhető már a Mini Clubman, azaz hajthat hátul is. Így lett még jobb a...

Szerdán újabb üzemanyagár-csökkenés jön - most a benzinnél

Míg az előző héten csak a gázolaj ára esett, most a benzin következik. Szerdától olcsóbban tölthetjük...

Kis SUV a Ford kínálatában - ez az EcoSport

Hatalmas választéka ellenére a manapság egyik legdivatosabb kis SUV-k piacán a Ford eddig nem...

Akkumulátoros Vitóval gyorsultak - a végeredmény zseniális

Beteg videóval mutatja be akkumlátorai képességeit az amerikai Atieva. Nem szerény, 900 lóerős...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Edy írta: 5 hónapja

Artissimo! Meg tobb kep: http://www.speedhunters.com/2016/02/getting-loose-in-the-pagani-huayra-bc/
Csalfanak: arra en is kivancsi lennek hogy megy a cegnek. Ugy tudom ok csinalnak mindent, a carbont, futomuvet, mindent ok dizajnolnak, CNC-nek Horatio ur izlese szerint. Nem keves penz megy el igy a dizajnra, de meg itt vannak, szoval valamit jol csinalhat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 5 hónapja

Kíváncsi lennék, vajon hogy megy ennek a cégnek, hiszen a nagy nevek árnyékában(Lambo, Ferrari, Porsche, Bugatti, Aston, Jaguar stb.) nem lehet könnyű megszólítani a vevőket. De ha azt nézzük, nagyon sok kis manufaktúra működik szerte a világban, és bár néha egy-egy csődbe megy vagy tulajdonosváltáson megy keresztül, a többség már jó ideje, sőt évtizedek óta működik. Erről a britek sokat tudnának mesélni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Friss tesztek

Jeep Renegade 2.0 Multijet Trailhawk teszt

Nem kislányoknak való - Jeep Renegade teszt

Kitűnik a tömegből, de nem csak a magassága, látványa és a hazai ritkasága miatt, hanem azért is, mert a Jeep Renegade nem valódi SUV. Azoknál többet tud.


Renault Mégane GT 1.6 TCe 205 EDC7 teszt

Hajtás csak elöl, kormányzás hátul is - Renault Mégane GT teszt Videó

Biztosan lesz még ennél keményebb Mégane is, a GT azonban talán a leginkább szerethető. Vagány, élvezetes, de családi autónak is remek.


Volkswagen Tiguan 2.0 TDI DSG 4Motion teszt

Nagy lábon él - Volkswagen Tiguan teszt

A divatterepjárók díszpéldánya a Volkswagen Tiguan, ráadásul már a második generációját éli és az új fazon elég jól áll neki. Közel csúcsverziót kaptunk tesztre, így bizony lehengerlő tud lenni.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Ilyen is lehetne az Alfa legújabb sportkocsija

Furia, dögös sportkocsi Alfa módra

4 órája – Sztori

Ha szereted a gyönyörű sportkocsikat, ezt muszáj megnézned! Egy külsős dizájner újraélesztette a Furia nevet. Kár, hogy semmi köze a márkához, pedig igazán alkalmazhatnák.


A Volvo, Németország és Kína válasza az önvezető autókra

Fekete dobozt az önvezető autókba!

7 órája – Sztori

Felkavarta az állóvizet a Tesla Autopilot funkcióval ellátott modelljének halálos balesete, gyártók, sőt országok léptek az önvezető autók jövőjét illetően.


Számokkal mutatja a rendőrség, hogy megérte a fix telepítésű kamerák hadba küldése

VÉDA statisztika: javuló baleseti mutatók és milliárdos bírságok

Tegnap – Sztori

A rendőrség egyenesen VÉDA-hatásként aposztrofálja azt, hogy a második negyedévben a tavalyi azonos időszakhoz mérten kevesebben haltak meg útjainkon.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

AUDI A8 quattro 4.2 V8 FSI Tiptronic MO.-i. 1Tulaj. Szervizkönyv!

AUDI A8 quattro 4.2 V8...

Ár: 5.699.000 Ft

Évjárat: 2008 / 3

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

OPEL ZAFIRA A 2.0 DTI Elegance Euro 3

OPEL ZAFIRA A 2.0 DTI...

Ár: 339.999 Ft

Évjárat: 2001 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

OPEL MERIVA B 1.3CDTI ECOFLEX SELECTION NAVI

OPEL MERIVA B 1.3CDTI...

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2012 / 8

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!