0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Még erősebb, 769 lóerős lett a Pagani Huayra

Pagani Huayra BC: 20 példányban, 769 pacival, 2,3 millió euróért

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A jó lehet még jobb - ezt vallja a Pagani is, ezért most elkészítette a Huayara még erősebb változatát, amit szolid 2,3 millió euróért ad.

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Kisautónyi teljesítménnyel, 59 lóerővel lett izmosabb a Pagani szupergépe a Benny Caiola (BC) kiadás által. Csökkent a tömege, javult az aerodinamikája is

Március 1-jén, a Genfi Autószalonon debütál majd a legújabb Pagani, a Huayra BC, azaz Benny Caiola, de már most csorgathatjuk a nyálunkat a mindössze 20 példányban készülő, nem mellesleg 2,3 millió euróért, azaz 713 millió forintért kínált csodagép fotóira.

Bár korábbi híresztelések szerint akár 100 lóerős teljesítménynövelést is várhattunk, végül "csak" 59 lóerővel izmosodott az ikerturbós 6,0 literes V12-es benzinmotor. Teljesítménye 789 lóerőre, csúcsnyomatéka 1098 newtonméterre nőtt. Ha mindez nem lenne elég meggyőző, eláruljuk, hogy a Huayra saját tömege 132 kilogrammos fogyókúrával 1218 kilóra csökkent a BC esetén. Csak a kerekeknél darabonként 9 kilogrammal apadt a rugózatlan tömeg, a futóműelemek különleges karbonszálas anyagból készítve 50%-kal könnyebbek, mint korábban, ugyanakkor 20%-kal keményebbek a sajtóközlemény szerint.

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

Az "alap" Huayra is 3,3 másodperc alatt ér 100 km/órára, az új gyorsulási képességéről még nincs infó

A teljesítményfokozás és a tömegcsökkentés mellé aerodinamikai optimalizálás is jutott, a tető kivételével mindegyik karosszériaelem kapott egy kis módosítást. További fontos változás, hogy az Xtrac által fejlesztett és szállított hétfokozatú automata váltó karbonszálas szinkrongyűrűket, elektrohidraulikus aktuátorokat kapott, így a váltó tömege is 40%-kal apadt, a kapcsolási idők feleződtek, 150-ről 75 milliszekundumra csökkentek.

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Sportos és egyben luxushangulatú a beltér − ilyen jár bő 700 millió forintért

Menetdinamikai adatokat egyelőre nem közölt a Pagani, de azt tudjuk, hogy az eddigi Huayra is 3,3 másodperc alatt ért 100 km/órára, talán lesz egy-két tizednyi javulás, de ha nem az sem tragédia, a kivitel kellően különleges, állítólag már el is kelt az a 20 példány, ami összesen készülni fog a modellből.

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Legalább olyan jól mutat egy kastély előtt, mint egy versenypályán

Ez is érdekes lehet:
 

SEAT Ateca nemzetközi bemutató és menetpróba

A SEAT első igaz szabadidő-autója a kompakt méretű Ateca. Spanyol fejlesztés, spanyol modellnév...

Toyota Corolla Verso 1.6, 2003 – használtteszt

Tizenévesen is jól tartja az árát az első generációs Toyota Corolla Verso, pedig az egyterűek...

Audi A6 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic, 2003 - használtteszt

Újkori árának tizedéért lehet hozzájutni a 13 évvel ezelőtt istenített Audi A6-hoz. Kelendő a...

Mindennapos a fölül duplázott tréler Kínában

Dupla annyi kocsit szállítanak a kínai trélerek, mint az európaiak, még a látvány is felfoghatatlan...

BMW M2 menetpróba a Hungaroringen és környékén

Árérzékeny piac a miénk, a BMW mondjuk nem ezért hozta hazánkba a legolcsóbb M-modell, az M2...

Japánban már bemutatták, 10 százalékkal csökkenti a fogyasztást a Prius szolárteteje

Már a 3-as Priust is lehetett rendelni napelemes tetővel, de akkor még nem volt valami kiforrott...

Már európai földön a Tesla Model X

Már június végétől megkezdhetik az első Model X-ek kézbesítését az európai vásárlóknak. Vajon...

Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb...

1,8 kilót nyom a LiquidPiston 3 lóerős bolygóműves motorja

Úgy tűnik, nem csak a japánok hisznek a bolygóműves motorokban: egy amerikai startup cég is fejleszt...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

Edy írta: 4 hónapja

Artissimo! Meg tobb kep: http://www.speedhunters.com/2016/02/getting-loose-in-the-pagani-huayra-bc/
Csalfanak: arra en is kivancsi lennek hogy megy a cegnek. Ugy tudom ok csinalnak mindent, a carbont, futomuvet, mindent ok dizajnolnak, CNC-nek Horatio ur izlese szerint. Nem keves penz megy el igy a dizajnra, de meg itt vannak, szoval valamit jol csinalhat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
csalfaromeo írta: 4 hónapja

Kíváncsi lennék, vajon hogy megy ennek a cégnek, hiszen a nagy nevek árnyékában(Lambo, Ferrari, Porsche, Bugatti, Aston, Jaguar stb.) nem lehet könnyű megszólítani a vevőket. De ha azt nézzük, nagyon sok kis manufaktúra működik szerte a világban, és bár néha egy-egy csődbe megy vagy tulajdonosváltáson megy keresztül, a többség már jó ideje, sőt évtizedek óta működik. Erről a britek sokat tudnának mesélni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Friss tesztek

Mazda MX-5 G-131 Revolution teszt

Az autó, ami az élményről szól: az alap MX-5 Videó

A Mazda bő negyed évszázada hódító roadstere a negyedik generációval kisebb, könnyebb és izmosabb elődjénél. Lehet, kérdés, hogy jobb?


Toyota Prius  1.8 Hybrid Executive teszt

A háromliteres autó? Toyota Prius IV teszt Videó

Felnitől függően 3-3,3 l/100 km fogyasztást ígér a Toyota Prius IV. Kipróbáltuk, tudja hozni, de talán nem is ez a legnagyobb erénye.


BMW 330e teszt

Bocs, nincs egy konnektorod? BMW 330e teszt

Plug-in hybrid modellként 40 kilométer emissziómentes hatótávot ígér a 252 lóerős BMW 330e. Mesés adatok. De vajon mi az igazság?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wYWdhbmk=

Hirdetés

Címlapon


Friss cikkek

Volvo S60 TC1 WTCC Art Car készült Goodwoodra

A svéd herceg készítette a Volvo Art Car dekort

6 órája – Sztori

A második WTCC Art Car is elkészült. A dekort a Polestar pilótája és a svéd trónörökös készítette a Goodwood Sebesség Fesztivál versenyére.


A zsír új Aventador mindkét oldalát lezúzta a kínai sofőr

Szemetest zúzott a Lambójával

Tegnap – Sztori

Hiába a pénz, ha ész nem társul hozzá - mondhatnánk. És ebben az esetben ez tényleg találó: a kézi szemeteskocsi és a Nissan közé szorult Lambó tulaja rosszkor emberkedett.


Peugeot 2008 facelift hazai bemutató és menetpróba

Plázacica - Vezettük a megújult Peugeot 2008-at

2 napja – Újdonság

Megérkezett a Peugeot 2008 frissített kiadása. Ránéztünk, hogy mutat az új orral, kipróbáltuk dízelként és benzinesként is.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HYUNDAI MATRIX 1.5 CRDi GLS

HYUNDAI MATRIX 1.5 CRD...

Ár: 585.000 Ft

Évjárat: 2002 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

TOYOTA AURIS 1.4 Aquatis

TOYOTA AURIS 1.4 Aquatis

Ár: 2.100.000 Ft

Évjárat: 2008 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

OPEL CORSA D 1.3 CDTI Enjoy LIMITÁLT!ELSŐ TULAJ!MO-I!

OPEL CORSA D 1.3 CDTI...

Ár: 1.550.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!