Kézi váltóval nyomatékosabb lehet a Honda CR-Z

Párizs helyett Jakarta: debütált a frissített Honda CR-Z

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Eddig úgy tudtuk, hogy Párizsban láthatjuk majd először a frissített Honda CR-Z-t, ám az Indonéz Autószalonra is elvitték.

Korábban úgy tudtuk - hiszen ezt a hivatalos információt kaptuk, hogy a jövő héten nyíló Párizsi Autószalonon lesz először látható a 2010-ben piacra lépett, az első manuális váltós hibrid sportkocsinak számító Honda CR-Z frissített kiadása, ám a Honda az Indonéz Autószalonra, Jakartába is elvitte az új - hókotrós - első és diffúzoros hátsó lökhárítókkal szerelt 2+2 üléses háromajtóst.
Ahogyan azt az előzetes információk mondták, a CR-Z erősebb lehet, mint eddig volt, de csakis - a nálunk forgalmazott - manuális váltós kivitel, mely esetében az 1,5 literes, eddig 114 lóerős i-VTEC benzinmotorra és szerény, 14 lóerős villanymotorra épülő hajtáslánc összesített teljesítménye 124-ről 135 lóerőre, a rendszer 174 Newtonméteres össznyomatéka 190-re hízhat. Ezek azonban csak előzetes adatok, Jakartába csak ízelítőnek vitték el a megújult CR-Z-t, a Honda egyelőre nem adta ki részletes adatait, azokat Párizsra, a szeptember 27-én, azaz jövő hét csütörtökön esedékes sajtónapra tartogatja.
Hirdetés
A CR-Z belsejét sem mutatták még meg, ám a szemfüles indonéz szemlélők átdolgozott műszercsoportot ígérnek, s természetesen nem fogunk meglepődni az új kárpitokon, a megújult felniválasztékon és persze a friss színeken sem, melyeket nyilván fel is vonultat a kiállítási példány. Jön tehát a Civic-től ismert, arany-levelibéka árnyalatú CR-Z.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?