Az Év GTI-je? Lebukott a Peugeot 308 GTI

Párizsban mutatkozhat be a már most látható Peugeot 308 GTI

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ötajtós, 1.6-os turbós, és egyelőre leplezi vonalait, de októberben Párizsban debütálhat az Év Autója Peugeot 308 GTI kiadása. 250 lóval.


A várhatóan a Párizsi Autószalonon, október elején bemutatkozó Peugeot 308 GTI egy prototípusát az SB-Medien ügynökség fotósa kapta lencsevégre tesztelés közben. A prototípus elsőre hagyományos 308-asnak tűnhet, ugyanis a finomhangolás alatt álló GTI-re még nem került fel az összes megkülönböztetőjegy. Kerekei azonban már a sportverzió 19 colosai, hátul ott a diffúzoros kialakítás a lökhárító aljánál, ami persze ritka viccesen mutat a mögé szerelt vonóhoroggal.
Hirdetés

A GTI a többi 308-asnál feszesebb rugókkal és lengéscsillapítókkal, némileg ültetett (változatlanul elöl MacPherson, hátul csatolt lengőkaros) futóművel, növelt méretű fékekkel és közvetlenebbre hangolt kormányzással várható. Motorja 250 lóerő környéki 1.6 turbó lesz. Ugyanaz a régi ismerős 1.6 THP, amivel 308 R kiadás is várható a sorozat koronázásaként 270 lóerővel és 330 Nm nyomatékkal. A GTI még idén a boltokba bemutatótermekbe kerülhet, míg a 308 R megjelenése valamikor a jövő év folyamán várható.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 03:31
    Permalink

    Én, ha egy motorról, autóról a többször olvasok, hallok elmarasztaló véleményeket (teszt, felhasználói vélemény, szerviztapasztalat), akkor abban egy kicsit megrendül a bizalmam.
    Örülj neki, hogy te nem ilyen vagy.
    Biztos pozitívan állsz a dolgokhoz, esetleg jobb tapasztalataid vannak a témában, talán műszaki dolgokban nem hiszel senkinek, de a legvalószínűbb hogy elfogult vagy. Lásd TSI. A te dolgod.
    Minden esetre engem befolyásolnak ezek az információk.

  • 2017.10.29. at 03:31
    Permalink

    Nem arányok cimbi, hanem forrás kritika. Azt kellene sokatoknak megismerni, veled az élen. Mert az arányokról fogalmad sincs, hiszen több millió legyártott darabnál semmilyen arányról nincs tudomásod, a forrásodat viszont illik, nem, kell minősítened, különben hülyeséget beszélsz! Ti kritizáljátok az újságírókat, ha tévednek, miközben fék nélkül dől belőletek a hülyeség, a pletyka, a félinformáció?
    Ne kelljen már arról csacsognom veled, vagy bárkivel, hogy ha beírom a netre, hogy leskelődsz a strandon, attól az még nem feltétlenül lesz igaz! Mégis több százezren fogják olvasni, meg kb. ennyien el is hiszik rólad. Ha meg ezt firkászként teszem, akkor a menőmanók el is kezdenek vitatkozni rajta.

  • 2017.10.29. at 03:31
    Permalink

    Jaj és Novoth Tibor maga az atyaúristen ugye? Novoth Tiborral ti ketten szervizelitek az összes PSA és BMW terméket, mindet ismeritek, mint 2,5 millió darabot. Te személyesen ismered az összes “mérnöki megoldást” ezekben a motorokban ugye? Ja, hogy Novoth Tibor ismeri. Ő az, aki tervezte ezeket a motorokat igaz? Ő is gyártja őket, vagy te?
    Hagyd már ezt a sületlenséget, ha Novoth Tibor arra biztat, hogy ugorj a kútba, akkor beleugrasz?
    Ugyan….

    Gondolom a BMW_PSA tárgyalásokat is te magad szervezted és bonyolítottad, az egyeszséget is te írtad alá, amikor elvált egymástól a két márka fejlesztési útja. Nincs felőle kétségem, hogy a Világbékén is legalább ilyen intenzitással fáradozol.
    Mennyivel több a kelleténél? Hány százalékkal? Hány darabbal? Ha állítasz valamit, azt illene tudnod bizonyítani.

  • 2017.10.29. at 03:31
    Permalink

    Erre tudod mit szoktam írni?
    Arányok! Hallottál róla nem?
    Egyértelműen nem az összes rossz, csak egy kicsit több a kelleténél.
    A Novoth Tibor is leírta róla a véleményét, ami nem épp pozitív. Több ilyen motorral ellátott autó is járt nála szervizben. A mérnöki megoldások hagynak kívánnivalót maguk után.
    Mellesleg miért nem tartották meg a Miniben, ha annyira jó? Miért nincs a BMW-ben sem?
    Csak a Peugeot erőlteti. Ha jó, akkor viszont biztos jó, mert valóban elismerő teszteket olvastam róla, de megvenni nem merném, csak akkor ha min 5 év garanciát mernének rá adni legalább 150.000km-ig.

  • 2017.10.29. at 03:31
    Permalink

    Szimpatikusnak tűnik,csak azt nem értem, hogy miért ezt az 1,6-os “szart” reszelgetik, ami eddig is egy betegágy volt.
    Tartóssága, megbízhatósága a béke segge alatti.

Vélemény, hozzászólás?