600 lóerős BMW M4 Cabriót faragott a G-Power

Plusz 169 lóerőt kapott a BMW M4 Cabrio

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A német tuningcég komoly kezelésnek vetette alá a bajorok közepes méretű kabrióját. 600 lóerő lett a végeredmény.


Az M-es BMW-k mindig is jó alapot nyújtottak a tunereknek, ezúttal egy M4 Cabriót vett kezelésbe a G-Power, és alakította át saját ízlése szerint. Elsőként a motorvezérlést cserélték le. A Bi-Tronik 2 V1 módosított gyújtástérképének köszönhetően 520 lóerőere ugrott az alap 431 lóerő, de ezt még kevésnek vélték a mérnökök. Új turbót, leömlőket és egy titán kipufogórendszert is kapott a sportos bajor. A fenti átalakításokkal sikerült kereken 600 lóerőt és 740 Nm-t kipréselni a 3,0 literes blokkból.
Hirdetés

A 0-100 km/órás sprint 3,7 másodpercre redukálódott, a végsebesség tiltás kiiktatásával pedig akár 318 km/órával is száguldhatunk. Az új lengéscsillapítók mellet 21 colos kovácsolt könnyűfém felniket is kapott, melyeken nagy teljesítményű gumiabroncsok feszülnek és szaggatják az aszfaltot. Az tuningcsomag külön-külön, elemenként is megvásárolható, a teljes szett ára 25 300 eurót (kb. 7,8 millió forint) kóstál.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 05:44
    Permalink

    azért, aki ilyet vesz 2. vagy X. autónak azt legkevésbé érdekli a szervíz költség, ha épp úgy van….csak mondom. engem érdekel valóban és nincs is bmw-m és nem is lesz…. 🙂 (a 4GC-n kívűl amúgy sincs instantget számomra ott) , de ettől még ez egy igen csak komoly gép……több száz vagy ezer lovakat pedig nem 2 zacskó mogyoróért adnak és logikusan a fenntartásuk sem egy rommáfojtott 1.6-os dízel szintje…sajnos, vagy nem sajnos.

Vélemény, hozzászólás?