210 lóerős SEAT Ibiza Cupra R

SEAT Ibiza Cupra R – a 180 lehet 210 is

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Ugyanaz az 1,4 literes, turbós, kompresszoros motor lapul az Ibiza R gépházában, mint a Cupráéban, ám itt 180 helyett 210 lóerős.


Várhatóan jövő héten, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a SEAT Ibiza Cupra még izmosabb változata, a Cupra R. Motorjuk alapvetően egyező, ám az újdonságé 180 helyett 210 lóerős, az 1,4 literes, turbós és kompresszoros TSI literteljesítménye így kereken 150 lóerő. A „felhúzott” motorhoz a Cuprából ismert 7 fokozatú, dupla kuplungos (DSG) automataváltó csatlakozik. Az első hírek alapján csak kiváltságos piacokon, például Svájcban forgalomba kerülő Cupra R menetdinamikai adatai még nem ismertek, de a 7 másodperc alatti 100 km/órára gyorsulás és a 230 km/órás végsebesség készpénznek vehető.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 19:46
    Permalink

    Kedves Opelfan!A választ mind tudjuk:-).Egyébként érdekes dolog volt,amikor a 150 lovas 2 literes Alfámból közvetlenül ültem át egy 1.4 t-jet 150 lovas Bravóba:-).A kereskedő áradozott,hogy micsoda ereje van,én meg nem értettem,miről beszél,mert érzésem szerint jóval gyengébb volt a 15 éves Alfámnál:-).Persze,sokkal jobban megy,mint a szívó 1.4.De ha ilyeneket gyártanak,akkor miért nem csinálnak biturbós 2 literest 400-500 lóval?Hiszen nem lehetetlen.Csak a kérdés,hogy meddig bírja…Az 1.9-es 190 lovas dízel is agyrém(Lancia Delta).

Vélemény, hozzászólás?