Így nézhet ki az ősszel debütáló Skoda Fabia

Skoda Fabia: ilyen lehet az ősszel érkező harmadik generáció

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mindaz igaz a harmadik generációs Skoda Fabiáról, amit eddig is tudtunk róla, most azonban már képünk is van róla.

Nem hír, hogy ősszel, a Párizsi Autószalonon fog bemutatkozni a harmadik generációs Skoda Fabia, s továbbra is minden forrás azt regéli, hogy MQB platform helyett ez is marad a korábbi PQ25-ös padlólemezen, hiszen mégsem előzheti be az idén csak ráncfelvarrott Volkswagen Polót. Motorjait majd utóbbitól kapja, azaz Fabiából is lesz 1,0 literes, háromhengeres TSI 90 lóerővel és 4 liter körüli kombinált fogyasztással, s még a 150 lóerős 1.4 TSI hengerlekapcsolós (ACT) benzinmotort is megkaphatja. Dízelből 1.6-osok helyett már csak 1.4-esek sora várható 75, 90 és 105 lóerővel. Ötajtós és kombi biztosan, szedán talán lesz belőle.
Hirdetés

Az októberben debütáló harmadik generációs Fabiáról nemrégiben tűntek fel az első, jellemzően csak részleteket mutató kémfotók, ám mivel a Rapid és az aktuális Fabia arculata is igencsak egységesre sikeredett, már nem nehéz kitalálni, hogy miként nézhet majd ki a csehek legújabb autója. Több szerencsétlenebb spekuláció is napvilágot látott már, s immár olyan képek is keringenek, amelyek akár kiszivárgott gyári stúdióképek is lehetnek. Ha azok, akkor egészen pofásan fog kinézni az ősszel bemutatkozó, a piacra talán már idén év végén, biztosan jövő év elején megérkező harmadik generációs, slágergyanús Skoda Fabia.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.29. at 08:01
    Permalink

    Első generációs Fabia tulajdonos vagyok már 13 éve. Az akkori dizájnhoz két év kellett mire megszoktam, nem bántam meg.
    A jelenlegi dizájnnal sehogy sem tudok kibékülni, zavar a különböző méretekben visszaköszönő már-már idétlen motorháztető és orr. Sok mindenhez tudnám hasonlítani az orrát, leginkább nyomdafestéket tűrő hasonlóság a régi vasutasjelvény imitáció volt. Jönnek velem szembe, nézem, úgy nézem mint a harsányan csúnya embereket.
    Szívó motor már nem lesz marad a turbós benzines és a dízel – stílszerűen ez szívás!
    Legózgatnak a VW levetett cuccaiból, a cégek el is tartják őket (hajrá flottások), a nagy számok törvénye alapján egyszer valószínűleg alkotnak majd valamilyen maradandót de az nem lesz egyhamar. Talán kevesebb több lenne?
    Szerintem a belépő modell 3 millió forint lesz, a már kielégítő megoldás 3,5-4 millió között vihető talán haza.
    Jön az új Corsa, I20, Póló itt van az új Yaris ezekkel nehéz lesz felvenni a versenyt mert ezekkel szemben nem sok mindent tud majd felmutatni, az már kevés hogy majdnem VW!

  • 2017.10.29. at 08:01
    Permalink

    Az első sorozat formája egész jó volt, a második sajnos kicsit bénára sikerült, reméljük, hogy ez a harmadik is jobb lesz. Amúgy az új Skodák nagyon jól néznek ki.

  • 2017.10.29. at 08:01
    Permalink

    A formája nem rossz, bár az előző 2 generációt látva nem nehéz azoknál szebbet tervezni. Remélem legalább egy szívó benzines azért lesz a kínálatban.

Vélemény, hozzászólás?