0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kacsa a Suzukitól, egyelőre csak Japánban

Suzuki Regina, a japán Citroën 2 CV

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanulmányról lévén szó, a tervezők szabadon engedhették fantáziájukat, mégis ésszerűen szárnyaltak a Suzuki Regina megalkotásakor.

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

A legendás Citroën 2CV-t (deux chevaux, "dösvó") idéző tanulmánnyal állt elő a Suzuki Tokióban.

Ráadásul nem csak koncepcióját, formai megoldásait tekintve is emlékeztet a franciák egykori legendás népautójára: kicsi, könnyű építésű és takarékos. A 3,5 méter hosszú, 1,6 méter széles autó tömege mindössze 730 kg, de a fura forma hatékony is, a Suzuki állítása szerint légellenállása körülbelül 10 százalékkal kedvezőbb, mint a hasonló méretű, azonos kategóriájú jelenlegi modelleké.

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Az egyelőre még koncepcióként tündöklő Regina motorterében 800 köbcentis turbómotor található, mely fokozatmentes CVT váltón keresztül hajtja az első kerekeket. A gyári mérések alapján kombinált fogyasztása alig 3,1 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig csupán 70 g/km. Ha ilyen paraméterekkel és kedvező árral jelenne meg, igazi sláger lehetne!

Ez is érdekes lehet:
 

Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember...

Mercedes-Benz SL 320, 1993 - használtteszt

Bobby Ewing utolsó szolgálati autója, a kilencvenes évek álomroadstere. Németországban ma már...

Frissítettnek indult, végül új lett a Toyota Yaris

Külföldi menetpróbáján még frissítettként ismertük meg, mostanra új lett a Toyota Yaris. Több...

Egyéves a Budapesti taxirendelet

A budapesti taxirendeletet ekézők tarsolyában nem maradt sok ellenérv. Az egységes sárga taxik...

Használtteszt: Ford Focus CC 2.0 TDCi, 2008 vs. Renault Mégane CC 1.9 dCi, 2005

Árkategóriától függetlenül ősszel is jó kabriózni. Egy 1,5 és egy 3 millió forint alatti használt...

Kárstatisztika: életkor vs. okozott károk

Érdekes statisztikát tett közzé a K&H, a biztosítója által kifizetett károkat a szerződők életkorával...

Volkswagen e-up! teszt

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig...

Dacia Duster 1.2 TCe teszt

Turbós benzinmotor, szimpla fronthajtás - a piac kedvenc crossovere már így is kapható. És jobb...

Bringa hátul, rendszám a bringán. Az NKH megmondja, szabályos-e

Az autó hátuljára rögzített kerékpárok nem takarhatják se a rendszámot, se a világítást. Itt...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

kepi67 írta: 2012 január 04., szerda 13:03:17

Ocsmány műanyag szappantartó, még a Trabant is szebb volt nála! Mindenütt hódít a retro, mikor jön már egy tervező aki autó formájú kocsikat tervez!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 03., szombat 00:01:29

Sajnos ez a jövő...

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Suzuki XL7 3.6 V6 AWD Limited teszt

Amerika beinteget - Suzuki XL7 teszt

Amerika varázsát ígéri az automata váltós V6-os motorral szerelt Suzuki. Vajon tényleg minden arany, ami fénylik?


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

13 év alatt 3 millió készült a BMW-féle új Miniből

Elkészült a hárommilliomodik új Mini Videó

Tegnap – Sztori

A BMW korszak retró külsejű, de technikailag modern Minijéből slágertermék lett. 13 év alatt 3 millió kelt el belőle.


Kedvcsináló: szeptember 27-én Volkswagen találkozó a Hungaroringen 1500 autóval

Ízelítő a hónap bulijából: Road to Eplény

2 napja – Sztori

Régi és új Volkswagenekkel mókázni igazi jutalom. Ráadásul ugyanez nagyban megismételhető szeptember 27-én a hungaroringi VW találkozón.


Nissan Pulsar: megvan, és nem is rossz a hazai alapár

Jó áron jön a tágas, jól felszerelt Nissan Pulsar

3 napja – Újdonság

Tekintélyes, 400 000 forintos, azaz 10 százalékos bevezetési kedvezménnyel már rendelhető a vadonatúj Nissan Pulsar.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.5 GS AC KLÍMA. ABS. 4 LÉGZSÁK

SUZUKI IGNIS 1.5 GS AC...

Ár: 1.085.000 Ft

Évjárat: 2006 / 3

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.3 GL

SUZUKI IGNIS 1.3 GL

Ár: 650.000 Ft

Évjárat: 2002 / 2

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.5 Sport

SUZUKI IGNIS 1.5 Sport

Ár: 1.050.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó
/js/measure.js"> --> ?>