0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kacsa a Suzukitól, egyelőre csak Japánban

Suzuki Regina, a japán Citroën 2 CV

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanulmányról lévén szó, a tervezők szabadon engedhették fantáziájukat, mégis ésszerűen szárnyaltak a Suzuki Regina megalkotásakor.

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

A legendás Citroën 2CV-t (deux chevaux, "dösvó") idéző tanulmánnyal állt elő a Suzuki Tokióban.

Ráadásul nem csak koncepcióját, formai megoldásait tekintve is emlékeztet a franciák egykori legendás népautójára: kicsi, könnyű építésű és takarékos. A 3,5 méter hosszú, 1,6 méter széles autó tömege mindössze 730 kg, de a fura forma hatékony is, a Suzuki állítása szerint légellenállása körülbelül 10 százalékkal kedvezőbb, mint a hasonló méretű, azonos kategóriájú jelenlegi modelleké.

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Az egyelőre még koncepcióként tündöklő Regina motorterében 800 köbcentis turbómotor található, mely fokozatmentes CVT váltón keresztül hajtja az első kerekeket. A gyári mérések alapján kombinált fogyasztása alig 3,1 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig csupán 70 g/km. Ha ilyen paraméterekkel és kedvező árral jelenne meg, igazi sláger lehetne!

Ez is érdekes lehet:
 

Használtteszt: BMW 550i Touring Steptronic, 2007

Ezüst kombi, kis keréken, előzékeny sofőrrel. Aztán, ha meg úgy kell, akkor a 367 lovas V8-assal...

Online árusítják a Budapesten összetört LaFerrari lökhárítóját

Azt mondják, mindent el lehet adni, még a szemetet is. A Váci úti törött LaFerrai törött lökhárítóját...

30 éve a Porsche 959-es Dakar-ralit és Le Mans-i 24 órás versenyt is nyert

A 959 volt az első összkerekes utcai Porsche, egyben kora leggyorsabb szériaautója. Már évek...

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ...

Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0...

Kicsit, értelmetlen, ám látványos: lánctalpas Dacia vs. T80 tank

Láttunk már Dustert lánctalpas jármű ellen, most azonban az Oroszországban Renault emblémával...

Téligumiteszt 2015: rekordszámú abroncsot mértünk össze

Az Autónavigátor és a nonstopgumi téligumitesztje a legújabb csodaabroncsokat is próbára tette...

BMW 730d xDrive teszt

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével...

Csaknem 150 autóst károsított meg egy bajai ügyintéző

Átvette a pénzt, felvette a munkadíjat, ám az államnak nem fizetett az a bajai ügyintéző, aki...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

kepi67 írta: 2012 január 04., szerda 13:03:17

Ocsmány műanyag szappantartó, még a Trabant is szebb volt nála! Mindenütt hódít a retro, mikor jön már egy tervező aki autó formájú kocsikat tervez!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 03., szombat 00:01:29

Sajnos ez a jövő...

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Opel Astra 1.6 CDTI (Automata) Innovation teszt

Természetesen igen - a dízel, automata Opel Astra

Ugyanaz még egyszer - gondoltam, de tévedtem. Jól vigyázzon, aki Astra hajtásláncot választ. A dízel automata függést okozhat.


Összehasonlító teszt: Kia cee'd 1.0 T-GDI GT-Line vs. Mazda3 G120 Revolution

Összevetés: 1,0 liter turbó, vagy 2,0 liter szívó?

Két kompakt azonos teljesítménnyel. Csupán az a kérdés, hogy az 1,0 literes turbós, vagy a 2,0 literes szívó bizonyul-e jobbnak? Utánajártunk!


BMW 730d xDrive teszt

Csak könnyedén! BMW 730d teszt Videó

Veszített súlyából a BMW 7-es sorozata a tavaly megjelent hatodik generációval. Már alapdízelével is kellően potens.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Villámpróba: Kia Optima, 2016

Ez se rossz, de jön belőle kombi is!

14 órája – Újdonság

Kívülről két új ablak és a szokásos frissítési kellékek, a hajtásláncban akár duplakuplungos váltó, az utastérben pedig új műszerfal jellemzi a Kia Optima új kiadását.


Az Audi egy sokat sejtető fotóval promózza legújabb Q modelljét

Már bérelt helye van a következő Audi Q modellnek

Tegnap – Sztori

Csalódni fog, aki arra várt, hogy most megnézheti a Q2-est. Egyelőre még csak egy üres parkolóhelyet láthatunk, ami neki van lefoglalva.


16 Porschét és két értékesebb Volkswagent ad el Jerry Seinfeld

Laza milliárdok a kalapács alatt - eladók a Seinfeld Porschék

Tegnap – Sztori

Az autómániájáról is híres Jerry Seinfeld árverésen adja el Porsche kollekciója 16 darabját. Csak drága ritkaságok kerülnek kalapács alá.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS GLX AC Fogyasztása 5liter/100km!

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS...

Ár: 890.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI IGNIS 1.3 GS

SUZUKI IGNIS 1.3 GS

Ár: 700.000 Ft

Évjárat: 2005 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.5 Sport Nagyon megbízható sportos társ

SUZUKI IGNIS 1.5 Sport...

Ár: 849.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!