0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Kacsa a Suzukitól, egyelőre csak Japánban

Suzuki Regina, a japán Citroën 2 CV

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tanulmányról lévén szó, a tervezők szabadon engedhették fantáziájukat, mégis ésszerűen szárnyaltak a Suzuki Regina megalkotásakor.

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

Modern, bumfordi orr, de fifikásan kunkorodó farrész a Reginán, a részben burkolt hátsó kerék is javítja az aerodinamikát

A legendás Citroën 2CV-t (deux chevaux, "dösvó") idéző tanulmánnyal állt elő a Suzuki Tokióban.

Ráadásul nem csak koncepcióját, formai megoldásait tekintve is emlékeztet a franciák egykori legendás népautójára: kicsi, könnyű építésű és takarékos. A 3,5 méter hosszú, 1,6 méter széles autó tömege mindössze 730 kg, de a fura forma hatékony is, a Suzuki állítása szerint légellenállása körülbelül 10 százalékkal kedvezőbb, mint a hasonló méretű, azonos kategóriájú jelenlegi modelleké.

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Egyszerű, de modern az érintőképernyők hadával felszerelt utastér

Az egyelőre még koncepcióként tündöklő Regina motorterében 800 köbcentis turbómotor található, mely fokozatmentes CVT váltón keresztül hajtja az első kerekeket. A gyári mérések alapján kombinált fogyasztása alig 3,1 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig csupán 70 g/km. Ha ilyen paraméterekkel és kedvező árral jelenne meg, igazi sláger lehetne!

Ez is érdekes lehet:
 

Lemerült a távirányítóban az elem? Nem. Elromlott a Toyota?

Piszok rossz érzés, amikor egy autó megadja magát. A Toyotával most megtörtént az, ami ellen...

BMW X3 xDrive 20d teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású...

Talisman néven jön a Renault Laguna utódja

A franciák elvetik a ferdehátú kialakítást, a Talisman a Lagunánál nagyobb és cégautósabb karakterű...

Vezettük a megújult Peugeot 208-ast

Átrajzolt lámpákkal és lökhárítókkal, új színvilággal és erősebb, takarékosabb motorokkal érkezik...

Piaci körkép: mennyibe kerülnek a kilencvenes évek végének kupéi?

Nem, nem törött, csak ma már relatíve olcsó. Akár egymillió forintért is meg lehet kapni a kilencvenes...

Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál...

Most már biztos: 350 lóval érkezik a Ford Focus RS

Számos pletyka és találgatás látott napvilágot a Ford Focus RS pontos teljesítményével kapcsolatban...

Közel 700 lóerőre húzták fel az RS6 Avant teljesítményét

A legtöbb tunercég általában azt gondolja, hogy erőből sohasem elég. Így voltak az Audi RS6 Avant...

Elrettentő: ezért nem jó ötlet festéket szállítani az utastérben

Emberünk csak egy kis festéket akart elvinni a Maseartijával, aztán nem kifutott elé egy kutya...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (2 db)

kepi67 írta: 2012 január 04., szerda 13:03:17

Ocsmány műanyag szappantartó, még a Trabant is szebb volt nála! Mindenütt hódít a retro, mikor jön már egy tervező aki autó formájú kocsikat tervez!

A válaszoláshoz belépés szükséges
Der Milan írta: 2011 december 03., szombat 00:01:29

Sajnos ez a jövő...

A válaszoláshoz belépés szükséges

Kövess minket a Facebookon is!

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Friss tesztek

Mazda6 Sportkombi CD175 AWD AT teszt

Nagycsaládos, sportos, utazós - Mazda6 Sportkombi teszt

Mire elég a 175 lóerős dízel hatgangos automatával? Megéri-e az összkerékhajtás a családi kombinál? Tesztünkből ez is kiderül.


Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.


BMW X3 xDrive 20d teszt

Családos, utazós, prémiumos - BMW X3 teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású szabadidő-autója.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1zdXp1a2k=

Hirdetés

SUZUKI tesztek

Suzuki Vitara 1.6 GL+ teszt

Teszten a Suzuki Vitara, amit venni is fognak Videó

Fronthajtással, alap közeli felszereltséggel teszteltük az új Suzuki Vitarát, mert legtöbben vélhetően így fogják választani. Slágergyanús.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6L VVT teszt

Francba a turbómotorral! Suzuki SX4 S-Cross teszt

Szimpla fronthajtással és elvileg ósdi szívó benzinmotorral próbáltuk a Suzuki SX4 S-Crosst. És egy kicsit meglepődtünk.


Suzuki SX4 S-Cross 1.6 DDiS 4WD teszt

Üdvözlet az analóg korszakból - Suzuki SX4 S-Cross teszt

A Suzuki SX4 S-Cross bár jó autó, de ezért az árért sajnos van nála több jobb ajánlat is. Azok viszont kicsit sem Suzukik.


Suzuki Jimny 1.3 JLX AC 4WD teszt

A fene tudja, miért, de tetszik - Suzuki Jimny teszt

Kicsi, kényelmetlen, pattogós, zajos, régies. Mai mércével soványan felszerelt. Nem erős, nem olcsó, mégis kéne, de nagyon. A Suzuki Jimny egyszerűen imádnivaló.


Suzuki Splash 1.2 GS teszt

Medvebarna színű, nagy arcú kis Suzuki: teszten a Splash

Idén már negyedik évét tapossa, így nem meglepő, hogy megújult a Suzuki Splash. Régi-új motorjával vallattuk.


Még több SUZUKI teszt

Címlapon


Friss cikkek

Utánajártunk, hogy miként válhat valakiből profi autóversenyző

Belőled is lehet Vettel vagy Hamilton

2 napja – Sztori

Manapság egyre nagyobb teret hódít magának a hazai autósportban az utánpótlás-nevelés. Megmutatjuk, hogyan indulhat el bárki egy sikeres autóversenyzői karrier felé.


A Morgan legújabb prototípusa az EV3 egy 3 Wheeler, elektromos hajtással és 240 km hatótávval

Háromkerekű villanyautó? Ez csak Morgan lehet

2 napja – Sztori

A Morgant mint a klasszikus brit roadster élmény egyik utolsó továbbéltetőjét tartjuk számon, erre előálltak egy villanyos háromkerekűvel.


X-Tomi elkészítette az Alfa Romeo Giulia eddig nem látott változatait

Variációk a Juliskára - 4 Alfa Giulia, ami ma csak álom

2 napja – Sztori

Az Alfa Romeo kupét és kombit nagy valószínűséggel fog készíteni az Giuliából, de a kabrió és a versenyváltozat egyelőre csak fantázia.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS GLX 171.000KM!SZ.KÖNYV! KLÍMA!

SUZUKI IGNIS 1.3 DDiS...

Ár: 899.000 Ft

Évjárat: 2004 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC

SUZUKI IGNIS 1.3 GS AC

Ár: 960.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

SUZUKI IGNIS 1.5 GS AC

SUZUKI IGNIS 1.5 GS AC

Ár: 880.000 Ft

Évjárat: 2004 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó