0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

SUV a Volkswagen Passatból, gyári átalakítás

Terepre cégautósok: jön a Volkswagen Passat Alltrack

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A középkategória népszerűségi topmodellje új arcot ölt, Volkswagen Passat Alltrack néven szabadidőautós jegyekkel érkezik.

Emelt futóművel, de alapáron fronthajtással érkezik a Volkswagen Passat Alltrack

Emelt futóművel, de alapáron fronthajtással érkezik a Volkswagen Passat Alltrack

Módosított lökhárítók, műanyagbetétek oldalt − az Alltrack nem csak terepen, városban is praktikusabb a többi Passatnál

Módosított lökhárítók, műanyagbetétek oldalt − az Alltrack nem csak terepen, városban is praktikusabb a többi Passatnál

A 38 éves, 7 generáción átívelő történelmű Passat 15 milliós példányszám után új kihívások elé néz, a Volvo XC90, vagy a konszernen belül az Audi A6, A4 Allroad mintájára szabadidőautós jegyekkel felvértezett kombiként is piacra lép.

Az újdonság nem meglepő, hiszen a temérdek vásárló között nyilván szép számmal vannak olyanok is, akik autójukkal időnként földúton járnak és/vagy gyakorta vontatnak. A Passat Alltrack nyilvánvalóan nekik készül, elvégre magánvásárlóként és főként céges autót kapva egyszerűbb egy könnyű terepre alkalmas Passatot, mint egy valódi szabadidőautót, mondjuk egy Tiguant elfogadtatni, illetve megszerezni.

Alltrack-felirat a váltókar előtt, amúgy ismerős Passat-műszerfal

Alltrack-felirat a váltókar előtt, amúgy ismerős Passat-műszerfal

A december elején, a Tokiói Autószalonon debütáló Passat Alltrack jól láthatóan emelt futóművel, egyedi lökhárítókkal, oldalsó műanyagvédelemmel, de alapesetben elsőkerékhajtással jön. Aki csak a jobb járdamászó-képességekre vágyik, nem kell megvegye a Haldex-kuplungos összkerékhajtást. A motorpaletta alapjának számító, 160 lóerős 1,8 TSI-hez nem is lehet egyébként, az csakis elsőkerékhajtással jön majd, az 5,7 l/100 km vegyes fogyasztásával (CO2: 152 g/km) a paletta legtakarékosabbjának számító 140 lóerős 2,0 TDI-hez már opciós, míg a 170 lóerős dízelhez és a 2,0 literes, 211 lóerős benzineshez alapáras lesz az összkerékhajtás és a kétkuplungos, DSG automataváltó is.

Kívül-belül apró utalások különböztetik az Alltrack verziót a többi Passattól Kívül-belül apró utalások különböztetik az Alltrack verziót a többi Passattól Kívül-belül apró utalások különböztetik az Alltrack verziót a többi Passattól

Kívül-belül apró utalások különböztetik az Alltrack verziót a többi Passattól

A Passat Alltrack értékesítését 2012 elején, azaz még kvázi az idei télben kezdi meg a Volskwagen, ám áráról egyelőre nincs információ.

Ez is érdekes lehet:
 

Nem foglal nagy helyet a kertből, nem is drága a nyitott garázs

Bármilyen garázs nagyon komoly védelmet ad a szabad ég alatt álláshoz képest, már a nyitott is...

Nemzetközi menetpróba: az új növelt terepképességű Renault haszonjárművek és a Master 4x4

Renault-val hegyre, esetleg télen, de akár nyáron, szügyig érő homokban is. A franciák újdonságai...

Ilyen Golfot még nem láttál: Golf I 815 lóerővel

Egykor 112 lóerő volt a legerősebb I-es Golf, a GTI teljesítménye. A DMK Motoring legújabb alkotása...

Alapszabály, hogy motorolajon nem érdemes spórolni. Mutatjuk, mire érdemes figyelni

Autónk motorjában olyan fontos szereplő az olaj, mint testünkben a vér. Az olajcserén és az olajvásárláson...

Egy kör az új, W213-as Mercedes-Benz E-osztállyal

Ez már nem a W123-as, azaz a zöldséges Merci, hanem a tizedik generációs Mercedes nagyautó, a...

A legújabb Peugeot modellek már ezzel a belsővel érkeznek

A francia autógyártó bemutatta legújabb i-Cockpitját, amely a következő generációs Peugeot-kban...

Mitsubishi Eclipse 2.4 16V MIVEC, 2007 - használtteszt

Ha ismered is a Mitsubishi Ecpise modellt, tuti nem erre gondolsz. Ez ugyanis már nem a kilencvenes...

3741 autós kap csekket a 24 órás Speedmarathon akciónak "köszönhetően"

Hiába jelentette be a rendőrség jó előre a fokozott sebesség-ellenőrzést, hiába árulta el a helyszíneket...

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
Hirdetés

A cikk galériája

Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

AMV írta: 2011 november 27., vasárnap 16:29:40

Kacat.

A válaszoláshoz belépés szükséges
kocsmaros írta: 2011 november 25., péntek 21:30:27

A legszebb Passat kár hogy nálunk nem lehet kapni.

A válaszoláshoz belépés szükséges
buszos írta: 2011 november 25., péntek 19:59:08

Á itt a politikusoknak szánt szabadidőautó!?Kimennek a fődre majd vele,a támogatott mezőgazda(g)ságot nézegetni!?Jaj!Azt majdnem elfelejtettem,természetessen kapják majd állambácsitól!!!!!

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Friss tesztek

DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.


Renault Mégane 1.6 dCi 130 Bose teszt

Hozhat új vevőket? Csúcsdízel Renault Mégane teszt

Az új Mégane kezdeti kínálatában a 130 lóerős 1.6-os a csúcsdízel. Már ez is megdöbbentően nagyot lép, nem csak a Renault-hívőket foghatja meg.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT12b2xrc3dhZ2Vu

Hirdetés

VOLKSWAGEN tesztek

Volkswagen T6 Multivan Highline 2.0 TDI  DSG 4Motion teszt

First class a családnak - Volkswagen T6 Multivan teszt

Felénk leginkább delegációs autóként ismert a Volkswagen Multivan, pedig a Transporter alapú luxusbusz családszállítónak se rossz ám.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.


Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG BlueMotion Highline teszt

Megérdemelten az Év Autója? Teszten a Volkswagen Passat B8

Év Autója lett, és nagyon nem véletlenül. A Volkswagen Passat a felső-középkategória új etalonja, majdnem kikezdhetetlen, de ott a de.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.


Még több VOLKSWAGEN teszt

Címlapon


Friss cikkek

Miskolcon folytatódik az Országos Rallye Bajnokság

Közeleg a második felvonás - HELL 22. Miskolc Rallye

6 órája – Sztori

Még keletebbre folytatódik a csata. Az ORB, az R2 és a Historic mezőnye is áthalad a Bükk-hegység legendás szakaszain.


Minden idők legkeményebb Skoda Octavia kiadását mutathatjuk

Íme az egyetlen, magyar kézben lévő kupás Octavia

Tegnap – Sztori

A Hungaroringen sikerült szemügyre venni a vadiúj kupás Octaviákat, amik újjáéledésük első futamát hazánkban futják a hétvégén.


Vége a demonstrációnak, ám újabbat, még keményebbet ígérnek a taxisok

Egész Budapestet lezárnák a taxisok, ha nem lesz változás Videó

3 napja – Sztori

A taxisoknak nem a kormánnyal van bajuk - tudhattuk meg tüntetésük sajtótájékoztatóján. A budapestiektől elnézést kértek, ám jövő héten az egész fővárost lezárnák.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8 TSI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT 1.8...

Ár: 3.980.000 Ft

Évjárat: 2011 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 CR TDI Comfortline

VOLKSWAGEN PASSAT 2.0...

Ár: 2.765.000 Ft

Évjárat: 2010 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI R-Comfortline Business

VOLKSWAGEN PASSAT 1.4...

Ár: 2.250.000 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!