Már az összes megyében tudjuk a fix traffipaxok helyét

Térképen újabb öt megye fix kamerái

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az összes fix telepítésű Véda közúti intelligens kamera felszerelési helyét véglegesítette a rendőrség.


Bár még nem aktívak a Véda rendszer fix telepítésű komplex közlekedési ellenőrző pontjai (értsd: kamerái), már most az egész országban ismerhetjük azok telepítési helyeit.
A sebességtúllépésen túl számos egyéb szabálysértést, így a telefon kihangosító nélküli használatát, a záróvonal átlépését, a tilos jelzésen áthajtást vagy a központi adatbázissal összeköttetésben akár a lejárt műszaki vizsgát is kiszúrni képes kamerák helyszínét a fenti térkép alapján most már Győr-Moson-Sopron, Jász-Nagykun-Szolnok, Somogy, Szabolcs-Szatmár-Bereg és Veszprém megye területén is tudhatjuk, korábban pedig elsőként Pest, Fejér, Komárom-Esztergom és Nógárd megyében, illetve Budapesten, majd Baranya, Csongrád, Tolna, Vas, Zala megyében, harmadik körben pedig Bács-Kiskun, Békés, Borsod-Abaúj-Zemplén, Hajdú-Bihar és a Heves megye területén ismerhettük meg.
Hirdetés
Magától az ORFK-tól származik az információ, hogy a kamerák még nincsenek üzemben. Megjegyzik: "a rendőrség időben tájékoztatást ad azok „élesítési” időpontjáról. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a KRESZ szabályait addig az időpontig nem kell betartaniuk a közlekedőknek. Sőt!" Mi pedig azt, hogy bár a fix telepítésűek még nincsenek élesítve, a 160 darab új mobil egység, illetve a rendőrség többi traffipaxja "üzemszerűen" felügyeli az autósokat. Az új rendszer már automatikusan küldi a csekkeket, gyorshajtás kapcsán 30-300 ezer forint körüli összeggel, de egy kézből telefonálás is 30 ezer forintba, egy piroson áthajtást 50 ezerbe kerül. Ha fizetéseink nem is, bírságaink már nyugat-európai színvonalúak, sok esetben azokat meg is haladók.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Uraim!
    Hagyják Kempekent az már köztudott hogy csak az észt osztogatna ha… és mások véleményét kritizálja.
    Kár vele polemizálni !!!
    Már engem is fenyeget -figyelget..netán még feljelent és jön a TEK mint minap amikor letartóztattak emberek
    robbanószer miatt noha a képeken egyértelmű hogy olajszűrőket foglaltak le !!

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Ha a 2 misi a visszatartó, akkor legyen annyi, persze.
    Az órabér csak egy nagyon apró szelete a munkaerő piaci bérezésnek
    Azért van 300 lovas autóm, mert ilyet szerettem volna venni. Ha 500 lovasat szeretnék majd és lesz rá pénzem, akkor olyat veszek.
    Jártam sokat Kárpátalján és a Baltikumban is. Sőt a Balkánon is, nálunk valóban jobb a helyzet. Sosem állítottam az ellenkezőjét.

    Személyeskedsz megint. 4. ponton vagy folyamatosan.

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    “A büntetésnek semmi köze az órabérnek”.???? Akkor legyen kapasbol 2 misi. A logikad altal.
    “Sajnos Magyarországon nagyon rossz a morál ebből a szempontból is.” Na itt jon a szokasos me kulpad hogy itthon mindenki hulye csak en vagyok helikopter! Akkor minek van allitolag 300 loeros autod ha ki sem tudod hasznalni?
    “Hordozzuk az össze4s volt szocialista országra jellemző mentalitást magunkon.” Leginkabb te, amikor mindenkibe belekotsz, nezz el 1x Ukrajnaba vagy a Baltikumba, majd rajossz hogy itthon sokkal jobb. A Zebran ott az emberek az eletukert rohannak mindenhol, olyan szar az infrastruktura es arra jonnek meg az ilyen rosszindulatu allatok is dogivel. Ez szerenere nincs itthon igy. Bar sokan dolgozna rajta hogy eldurvujon a helyzet. Mindenkinek balesetmentes kozlekedest!

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    A büntetésnek semmi köze az órabérnek.
    A büntetés -szankció- célja a megelőzés -prevenció-. Ez a terminológia. Minden büntetésnek visszatartónak kell lennie, amiben nem csak a tényleges összegnek van szerepe, hanem az adott közösség szabálykövetési hajlandóságának is. Az osztrákok sokkal szabálykövetőbbek, mint mi, ezért elég nekik lentebbről indulni. Sajnos Magyarországon nagyon rossz a morál ebből a szempontból is. Hordozzuk az össze4s volt szocialista országra jellemző mentalitást magunkon. El fog ez múlni. Ahogy a zebránál is megállnak már (kegyetlen büntetések repültek érte 1-2 éve), úgy a sebességhatárokat is be fogják tartani.

    Aki pedig olyan gazdag, hogy lesz.ja, az fizessen. Sokat!

    Ausztriában hány traffipax van, tudod?

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Pl. a robogók, segédmotoros kerékpárok esetében nagyon időszerű lenne a rendszámozás. Kb. 20 év a késés az ügyben.

    Elmeséled, hogy a büntetések hogy vándorolnak a haverok zsebébe? Biztosan megdönthetetlen elméleted van, ami minden elemében bizonyított.
    Kíváncsian olvaslak, a cigányozást el se kezdd, tudjuk, hogy tudsz olyat.
    Figyelek.

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Tegyük hozzá, hogy Ausztriában, Németországban sokkal hamarabb lemeszelnek mint itthon… Kell az a 30.000 itthon, mert olyan marhák ülnek a kormány mögött akiket minimum korbácsolni kéne. Szerintem nagyon igazságos a magyar rendszer!

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    30000,- órabér ????
    Az ország 20 % segélyből él ami HAVI 22800,- de a 40 % -a essőben, hóban, szélben kinn dolgozik közmunkában cca.40.000,. Ft-ért HAVONTA !!!!

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Miéert európai büntetések? Ausztriában első kör 20eur bünti, kb 2-3 órai munkabér. Nálunk a 30000Ft mennyi órabér? A trafik száma nálunk pont 10 szerese! Köszönjük!

  • 2017.10.28. at 10:36
    Permalink

    Nemsokára az emberek fenekére is már rendszámtáblát akasztanak netán mint a kutyákba csippet hogy tudják követni és ahol csak lehet büntessék hogy orbánc és haverjainak gyüljönönek a milliárdok !!

Vélemény, hozzászólás?