Vajon melyik új autó érdekli leginkább az embereket?

TNS felmérés: top 5 lista a legtöbbször emlegetett új autókról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Szolid 13 500 webes kommentet elemezve a TNS közvéleménykutató megalkotta a legtöbbeket érdeklő autóújdonságok top 5 listáját.


Új modellek népszerűségi toplistáját készítette el a TNS közvéleménykutató, melyhez 13 500 júniusi kommentet vizsgált át. Ezekben magas előnnyel az új Skoda Superbet említették legtöbbször a különböző oldalak olvasói. Úgy tűnik, a Volkswagen érétkarányosnak beállított (és valóban annak is számító) márkájának új zászlóshajója érdekli jelenleg leginkább az autók iránt érdeklődőket. Nem meglepő, hiszen a népszerű felső-középkategória és a nagyautók vevőkörét is vonzhatja, első próbának alapján könnyedén meg is nyerheti őket.
Hirdetés
A népszerűségi top 5 további helyeire mindössze két márka, két-két modelljével került fel. Míg a Superbet a kommentek 8,1 százalékában említették, jelentős lemaradással szerepel a Mercedes-Benz M-osztály utódja, a harmadik generációs ML frissítésével megalkotott GLE, ami a hozzászólások 5,9 százalékában került elő. Ötödik helyen az aktuális C-osztály alapjaira épített GLC szabadidő-autó szerepel - 4,6%-os értékkel. A harmadik és a negyedik helyen egyaránt a Renault újdonságai állnak. A Kadjar crossover a kommentek 5,8%-ában, míg az egyterű Espace ötödik generációja - ami ma már szintén crossovernek titulált modell - 4,8%-ukban lett megemlítve.
Bár a felmérés nem hazai, saját magunk is érezzük, hogy van alapja, sokakat érdekel a Superb, álomautók a Mercedes szabadidő-autói, s a Renault crossoverei is sokak számára érdekesek. Ez pedig már fél siker az értékesítés kapcsán. Nyilvánvaló, hogy a közbeszédben forgó modellek jobb eséllyel vonzzák a vevőket a szalonokba.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:23
    Permalink

    Egy felmérés ami semmire sem jó. Arról hogy sokat írtak, beszéltek valamiről sok oka lehet. Vélemény megosztó cikk után hosszú vita, stb. Ez nem jelent semmit. Ráadásul az európai gyártók marketingfogása, hogy mindenről írnak, ha van értelme ha nincs. Legalább közszájon forog a márkanév. Az újságírók meg partnerek benne.

  • 2017.10.28. at 14:23
    Permalink

    Ez a poszt egy vicc, a TNS közröhej tárgyává teszi magát. Az ML átnevezéséről még a magyar újságírók se tudnak, a Vezess.hu azóta is minden SUV-nál ML-t ír konkurensek…

    A Superb III egy jó kis verda lett, de hogy a legnagyobb figyelem övezte volna? Ne vicceljünk. Mondjuk régóta nem kell nem zacskóval a fejen mennek be az érdeklődők a SKoda szalonba, de ez túlzás.

    Kadjar mint bárkinek is érdekes autó? Mármint Franciaországon kívül?

    IÉrdekes lenne látni a TNS adatgyűjtésének a kivonatát is…

Vélemény, hozzászólás?