A Volkswagen lenyomta a Toyotát

Több autót adott el idén a Volkswagen, mint a Toyota

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az autógyártók eladási versenyében az idei első félévben a Volkswagen hosszas harc után leelőzte az eddig élen álló Toyotát.

A Volkswagen az idei első félévben átvette a vezetést az autóeladások terén, míg ugyanis az elmúlt három évben élen álló Toyota 5,02 millió példányt, addig a Volkswagen 5,04 millió autót értékesített. A Toyota előtt élen álló General Motors az idei év első hat hónapjában a tavalyi évi eredménynél 1,2 százalékkal alacsonyabb számokat hozott, 4,86 millió járművet adott el.
Hirdetés

Bár a Volkswagen most rég (és későbbre) kitűzött célját teljesítette, a két világcég versenye még korántsem dőlt el, versenyük folytatódik, s még nem lehet tudni, hogy mit hoz az év hátra maradó része. Könnyedén lehetséges még, hogy 2015-ben is a Toyota marad a világ elsőszámú autógyártója.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    [b]“Kár rá a szó… egyértelmű, hogy egy mai corolla is bírná a napi nyélgázt hidegen-melegen:D (meg amúgy bármelyik modern autó)”[/b]

    Na, valahogy így születnek a legendák, amik ugye nem állnak messze a mesétől. 😀

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Ez is így van, de én csak az alkatrészek anyagminőségére gondoltam, amit kár a tömegtermelésre fogni, a beszállítók olyan csinálnak amit a megrendelő kér. Az pedig lehetőleg olcsóbb megoldást kér 🙂

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Szerintem a mai autógyártás tendenciája hogy mindenki igyekszik jobb autót gyártani, ha van rá pénze. Egy mai autó szebb jobb puhább mint az elődje és fényévekkel veri a 15éves elődöket. Nyilván a sok fejlesztés bonyolultabb megoldásokat szül, ami emeli a hibakockázatot.

    Ritka az olyan manapság, hogy egy autó rosszabb mint az elődje,és pláne hogy neves gyártó autója abszolút rosszul sikerül. Mégis előfordul, és ilyenkor nem tartom helyénvalónak, ha mi továbbbólogatunk,hogy hát “egy” Toyota, “egy” német stb autó nem lehet xar.

    A toyota évek óta völgymenetben van, nemcsak ha egy prémiumodellel veted össze, de mondjuk az elmúlt 3 évben kijött Kia és Hyundai konkurensek mellett is igen elkeserítően hatnak…

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Ez inkább a mai autógyártás tendenciája mint a toyotáé, de így van. Mondjuk ettől se jobb se rosszabb nem lesz egy wv, ott is pont ez a helyzet szerintem 😀

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Mondjuk az a kocsi amit én kaptam speciel 30.000km-t sem bírt. [url]http://autossagok.blog.hu/2015/06/12/egy_igazan_rossz_auto[/url]
    Volt jópár toyota amely a korában egy kiemelkedő darab volt (pl Yaris I, E100 vagy a 110 Corolla). A mostani facelift előtti Yaris egy szégyen, külsőségekben éppúgy, mint tudásban, tartósságban úgy kb mindenben. És az aktuális Corolla, Rav4 Avensissel ugyanez a helyzet.

    Akkor is ha hosszasabban csak a Yarissal volt dolgom, a többi is ugyanazokat a hiányosságokat mutatta a felszínen, mint a yaris. Pedig a Yarisnál mélyebbre kapargatva még csúnyább dolgokat tapasztaltam.

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Kár rá a szó… egyértelmű, hogy egy mai corolla is bírná a napi nyélgázt hidegen-melegen:D (meg amúgy bármelyik modern autó) Az ideológiára vonatkozóan teljesen egyetértek veled.

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    A tények önmagukért beszélnek. Még a Toyota a világ legnagyobb gépjármű gyártója, hiszen év végén vonunk mérleget.
    Az, hogy valakinek többet számít a minőség érzet a valódi minőségnél, az már legyen az ő baja.
    Vitathatod, de a megjegyzésed elfogult és dilettáns volt. Ez is tény. 🙂

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Tényleg ideje lenne megnézni egy két mai toyotát. Persze akkor nehezebb lenne leegyszerűsített ideológiák alapján nyilatkozni, nyilván a tények mindig bonyolítják a dolgokat…

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Mondjuk az elmúlt évek botrányai és mostani európai Toyota és Lexus paletta mellett elemi csoda hogy még nem dőltek még össze, világ legnagyobb gyártója bakker, nem hiszem el, hogy ennyi balek él a világon .

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Kempi megint provokál, elemében van ezt a cikket képtelenség lett volna hogy kihagyja. Hagyjátok békén a kicsi komplexusaival együtt. Ez élteti, végre valaki válaszol neki. Bizonyított ő már a TFSI, most meg a Skoda cikk alatt. Szomorúsorsú….

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    Mesélj mi fáj.
    Az hogy a vesszőt kihagytam csipa?
    összetett mondat? többesszám?
    azok bizonygatják és nem csak az? mi a gond, a több technika bizonyít.
    Talán a te kipontozott szöveged amit ide másoltam az hibás meg te.
    A számi nyelv jó lesz kiscsipa.

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    [i]“…akkor a japán MEG-b-IZHATÓ ÉPESZŰ TECHNIKÁ-ik azt bizonygatják, hogy azért, mert az a jobb….”[/i]

    Ez a mondat értelmetlen. Nyelvtanilag és tartalmilag is. Ezt tanították neked a (fa)iskolában? 😀
    Vagy csak szimplán már besöröztél és töröd a magyart a szokásosnál is jobban? 😀
    Milyen nyelven menne hibátlanul csipa? Választhatsz pár európai közül.

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    És amikor éppen a Toyota vezet, akkor a japán MEG-b-IZHATÓ ÉPESZŰ TECHNIKÁ-ik azt bizonygatják, hogy azért, mert az a jobb. Sokkal jobb. Hibátlan, tökéletes, minden ÉPELMÉJŰ ember vágya. Most pedig…
    ….tessék csak elolvasni?
    DÖDÖDÖ

    NETADÓT KEMPELENNEK MERT TÚL SOKAT FRÖCSÖG.

  • 2017.10.28. at 14:56
    Permalink

    És amikor éppen a Toyota vezet, akkor a japán b.ik azt bizonygatják, hogy azért, mert az a jobb. Sokkal jobb. Hibátlan, tökéletes, minden ember vágya. Most pedig…
    ….tessék csak elolvasni?
    😀

    Netadót!

Vélemény, hozzászólás?