Megválasztották az Év motorját, tarolt a Ferrari!

Több kategóriában meglepetésektől mentes az Év motorja választás eredménye

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A nagyok között a Ferrari erőforrásai bizonyultak a legjobbnak a minden évben megválasztott Év motorja szavazás idei megmérettetésén. Persze azért másoknak is termett babér.


Négyliteres összlökettérfogat felett a Ferrari 6,3 literes V12-es erőforrása győzött, tán csak azért, mert az összesítettben Év motorjának választott Ferrari-erőforrás 3,9 literes. A Ferrari 488 GTB 669 lóerős biturbo V8-asa így az Év motorja díjon felül a 3 és 4 liter közötti kategória, valamint a nagyteljesítményű erőforrások és az új motorok kategóriáiban is nyert.
Hirdetés
Az egy liter alatti, továbbá az 1,0-1,4, az 1,4-1,8, az 1,8-2,0 és a 2,0-2,5 liter közötti kategóriákban pedig ugyanazok győzedelmeskedtek, mint tavaly. Vagyis a Ford 1.0 Ecoboost, a Peugeot/Citroën 1,2 literes, a BMW 1,5 literes hibrid, a Mercedes-Benz kétliteres, valamint az Audi 2,5 literes öthengeres erőforrásait választották idén is a legjobbnak. A 2,5 és 3,0 liter közötti kategóriában pedig a Porsche 911 modelljeiben dolgozó hathengeres boxer érdemelte ki a győzelmet.

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    “Ford currently produces a 1.0-litre turbocharged in-line three cylinder engine for the EcoBoost family developed at Ford’s Dunton Technical Centre in the UK.”

    Igazad van. Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy Angliában is van Ford-központ.

    (Látod, Intike, ilyen egy valóban okos hozzászóló. Olyan, amilyen te sose leszel:)

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    A szövegértelmezéssel te állsz hadilábon, Intike. Ráadásul valami rettentő fura perverzió miatt imádsz vitákban veszíteni. Mostanában több vitánkban elmaradt a válaszod, pedig nagyon vártam volna, hogy tovább jártasd a nagy, lepcses p**ádat. Kár, hogy bizonyítani semmit sem tudsz, de ez téged sose zavart. “Aki h*lye, az is marad.” – szól az örökérvényű igazság a Republic-nótában. Magadra ismersz, remélem:)

    Az utolsó mondatod meg mindent megmagyaráz. Ezek szerint a fejedre heggesztett szemellenzőtől nem láttad, hogy még autókhoz fűződő és egyben témába vágó hozzászólása a rágcsálóírtónak nem volt soha. És te felnézel rá. OK. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni, trollocska:)

    Szerencsétlen, dilettáns, buta tök.

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Én úgy tudom angol fejlesztés az 1.0 Ecoboost, úgy ahogy az elektromos feltöltő “turbo” is és csak a németek használják először mindegyiket. (Igaz az Audi elektromos turboja Valeo és 48 Volttal működik)

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Vicces, hogy te nevezel mast trollnak…
    Senki sem vagy ahhoz, hogy becezgess, olvasni, legalabbis ugy, hogy ertelmezd is, pedig nem tudsz. De mit is vartunk toled?
    Kempelennek ez gorenymentesitonek igaza volt/van. Kar, hogy a te nikked nem goreny.

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Idefigyelj, Süsüke. Lehet, hogy nálatok az oviban a “Hülye vagy! Azért, mert csak.”-attitűd a menő, de a felnőttek között ez úgy megy, hogy ha lehordasz valakit, akkor utána az a minimum, hogy ki is javítod. Nálad ez legtöbbször elmarad. Majd beszélünk, ha ezt megteszed – amíg nem, addig csak egy agyatlan kis trollocska maradsz a szememben. Érted a dörgést, Intike?:)

    Tök vicces, hogy te, mint digókocsi-rajongó, beszélsz “trendiségről”:))) Ez őrületes! Tudod, hibridet, elektromosat meg plug-int is eléggé “trendi” lenne már jó ideje gyártani, még sincs digó alternatíva! Tudod, mit? Ha majd a svéd, angol és ausztrál autóipar után bedől az olasz is, majd azért én is elmorzsolok utánuk néhány könnycseppet! Ja, nem…:)

    Most pedig ragadd meg az evezőt, és csónakázz tovább a dilettantizmus tengerén. Jó utat!:)

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Koreaiaknak is van 3 hengeres, literes turbója és nem hinném, hogy rosszabb, mint a Ford vagy a VW megoldása. Ennek ellenére listába se került, ami számomra is érdekes.

    Egyébként ahogy írták, nem a díj a fontos, hanem hogy az élet mit mutat. Ezek a díjak nem nyugtatják meg egyik autóst sem, aki alatt megkotlik a díjazott motor és vagyonokat költhet rá. Az ázsiaiak a valós életben mutatott megbízhatóságra törekednek, ami nekem (is) szimpatikus hozzáállás.

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Ez a díj nem sokat ér. Ugyan úgy, mint az év autója választás.
    Hogy hogyan sikerült egy motor, csak idővel dől el. Élő példa erre a VW kettős feltöltésű TSI-je, ami egy ipari hulladék volt, mégis megválasztották az év motorjának.
    Persze a dilettánsok komoly következtetéseket vonnak le ilyen díjak alapján. 🙂

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Masfelol, sosem irtam azt, hogy mindegyik balesetben gyulladt ki, volt errol egy gyujtemeny is valamelyik nevesebb kulfoldi oldalon 10-15 kiegett Ferrari volt benne, ebbol ~3 volt az, ami magatol egett porra, aztan az, hogy ezt mas oldalak hogyan kozlik, egesz mas teszta, de a kicsiny naiv agyadnak ugyis az kell, legyen min csamcsogni.

    Koreaiak mivel kerultek volna az ev motorja kozelebe? 1.6 szivoval? Megbizhato es egyszeru mint egy fakard, de nem ez a trend, igy labdaba sem rugnak.

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Persze, tudjuk, minden Ferrari balesetben gyulladt ki. Kímélj meg az ökörségeidtől, jó?:)

    Ez egy EURÓPAI Év motorja választás. Tök ugyanaz a séma, mint az Európai Év Autója-díj esetében. Európán kívüli márka nem nyerhet(nagyon ritka eset), ez le van zsírozva. A Ford 1.0 Ecoboost-ja gyaníthatóan nem amerikai fejlesztés, ezért az németnek számít.

    Nem mindenki h*lye, komám, de te egész biztosan:)

  • 2017.10.28. at 04:46
    Permalink

    Csak a szokásos – Európa megint magát fényezi. A Ferrari-motorhoz majd ne felejtsenek el poroltót is adni. A VW egyik TSI-motorja is nyert már korábban ilyen díjat – mégis a kis turbós motorok egyik legsz*rabbjaként vonult be a köztudatba. Európai kocsi-fanoknak és Kempelen-alteregóknak(lent) tökéletesek az ilyen cikkek, mert folyton önigazolást kerestek a buta dogmáitokra, miközben a távol-keleti autó tulajok csak beülnek és pöcc-röff a verda. És ez az igazán díjnyertes dolog.

Vélemény, hozzászólás?