Íme a világ leggyorsabb Audi R8-asa

Több mint 2100 lóerőt sajtoltak ki egy Audi R8-ból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem mindennapi munkát végzett az Underground Racing egy előző generációs Audi R8-ason. A gyári 650 lóerőt több mint 2100-ra növelték.


Ha nem tudnánk, hogy ez egy agyontuningolt R8, azt gondolhatnánk, hogy csupán egy némi módosításokkal ellátott gyári modellről van szó. Az Underground Racing viszont nem aprózta el. Az eredetileg 560 lóerős és 540 Nm forgatónyomatékkal rendelkező sportkocsit több mint 2100 lóerősre izmosították.
Hirdetés
A versenyeken az ellenfelek a legtöbbször versenyabroncsokkal állnak rajthoz, míg az R8-ason Toyo R888 papucsok feszülnek, mellyel még eredetibbnek hat. Egy texasi versenyen legutóbb ezzel az autóval futották meg a legjobbnak számító, 342 km/órás végsebességet. Olyan autókat utasított maga mögé, mint a Chevrolet Corvette vagy a Lamborghini Galardo. A döntőben egy 2200 lóerős T1 Nissan GT-R-t is sikerült legyőznie.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 12:09
    Permalink

    még az is lehet am 🙂 csak a dragtimes-ból indulok ki. ott azért voltak még állórajtok, oroszok gyűrték neki rendesen, mondjuk 2000ps volt ott a max (lambo meg gtr, asszem) , de szerintem sokat nem oszt nem szoroz az a 100+ ló esetleg. ez a repülőrajt egyébként is vicc kategória számomra is, ettől függetlenül.

  • 2017.10.28. at 12:09
    Permalink

    Abból egyet se. Ez az a fajta gyorsulás amúgy is szánalom kategória, se rajt, se váltás, gyakorlatilag nincs mit elbaxni… Egyszerűbb lett volna ha autóskártyáznak.

  • 2017.10.28. at 12:09
    Permalink

    ja kíváncsi lennék, ezek a kuplungok/váltók hány állórajtot bírnának ki 2000ps + körül azért…. :D:D:D:D:D:D egy drag party után, mehetne a csere…van egy olyan sanda gyanúm.

Vélemény, hozzászólás?