Megkapta jól megérdemelt kompresszorát a Toyota GT86

Tokióban mutatkozik be a Toyota GT86 feltöltött motorral

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Abflug Spiral 86 névre hallgat a japán tuningcég átépítése, plusz 58 lóerővel és 91 newtonméterrel lesz harapósabb a japán sportcsoda.



Hivatalosan csak a januári Tokiói Autószalonon leplezik le, de már most kapunk egy előzetest a japán Abflug tuningcég által épített Spiral 86-ról, ami pontosan az, amit beszédes neve alapján sejtenénk, vagyis egy mechanikus feltöltő segítségével megnövelt teljesítményű Toyota GT86 sportkocsi. Még így sem lőtték túl a teljesítményt, eddigi tapasztalataink és másoké alapján az autó futóműve és egyéb teherviselő részegységei különösebb átalakítás nélkül is elbírnák a HKS GT kompresszornak köszönhető 58 lóerős teljesítmény- és 91 newtonméteres nyomaték-növekedést, és abban is biztosak lehetünk, hogy ezzel már sikerült némi meglepetésfaktort is csempészni az eddig is kiemelkedően élvezetes, de talán túl kiszámítható autó viselkedésébe. A menettulajdonságok változásairól ugyan még nem tudunk semmit, ezt a bemutatóig nyilván megtartja magának az Abflug, melynek tunerei azért a karosszériát és a futóművet sem hagyták érintetlenül.
Hirdetés
Az autó a tuningalkatrészeket gyártó japán Dixcel termékeiből kapta új fékrendszerét, futóművét pedig új gátlókat és rugókat is tartalmazó HKS HiperMAX GT kittel frissítették: ezek mellé talán nem indokolatlanok a gyárinál két számmal nagyobb, 19 colos felnik és a Yokohama Advan Sport gumik. Már a futóműtuning is módosította kicsit a GT86 karakterét, de, hogy ne végezzenek félmunkát, módosított lökhárítókból, átrajzolt küszöbökből és a gyáritól eltérő hátsó szárnyból álló aerodinamikai csomaggal is felvértezték a Spiral 86-ot. Amit természetesen nagyon szívesen kipróbálnánk.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?