Már megint frissül az Opel Insignia

Új arcot ölt az Opel Insignia

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

2008-ban érkezett, a 2009-es Év Autója lett, azóta gyakorlatilag folyamatosan frissül, új arcát már tavaly megmutatta, idén pedig talán már a piacra is befut vele az Opel Insignia.


Kis benzines, turbós, élhető benzinmotor, dupla turbós izomdízel, LPG-s, etanolos, sebességkorlát nélküli OPC Unlimited verzió - az Opel Insigniához szinte minden félévben érkezik valamilyen frissítés, palettabővítés, ám a 2008-ban érkezett modell, az Opel mai korszakát meghatározó Insignia formáját úgy néz ki, annyira eltalálta az Opel dizájnrészlege, hogy azon máig nem kellett változtatni.
Mostanra azonban már mégiscsak itt egy frissítés ideje, hiszen az azért mégsem járja, hogy az Insigniájukat 4, közel 5 év után lecserélők azonos arccal vegyék meg az úját - márpedig az Opel igenis számít a visszatérő vásárlókra.
Hirdetés

Ezért aztán állítólag a márciusban nyíló Genfi Autószalonon már jó eséllyel látható lesz a kémfotókon már tavaly is felbukkant, s most ismét elcsípett frissített verzió, mely természetesen lökhárítóival, hűtőmaszkjával és lámpáival, meg persze friss felnijeivel és színeivel tér majd el az eredetitől.
Belülről sem várható komoly frissítés, leginkább a kárpitok, az órák rajzolata és persze a középkonzoli információs rendszer változhat, az első látott kép szerint a mostaninál kevesebb, jobban áttekinthető gomb és nagyobb kijelző lesz rajta.
A motorpaletta a mostaninak ígérkezik, azaz végeláthatatlanul hosszú lesz, 1.4 Turbo, 140 LE, 1.8, 140 LE, 1.6 Turbo, 180 LE, 2.0 Turbo 220 és 250 LE, 2.8 V6 Turbo, 260 és 325 LE benzinesek, valamint 2.0 CDTI 160 és 195 LE dízelek sorakoznak majd, debütál a szentgotthárdi 1,6-os dízel 135 lóerővel, illetve állítólag a benzines csúcsmodell teljesítménye akár 400 lóerőre is hízhat, ami azt is jelentheti, hogy az OPC Unlimited csúcssebessége 300 km/órára emelkedhet. Mindez egyelőre persze csak találgatás, másfél hónap múlva,a Genfi Autószalon idején azonban talán már pontos infók is lesznek a középkategóriában tavaly a magyar piacon a legtöbb vevő által választott Insignia megújult verzióiról.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 08:10
    Permalink

    Nagyon vergődik az Opel, sok új modellt hoz ki (minek? kinek?) és állandóan facelift-eli az autóit.
    Az Insignia se lett valami nagy siker főleg a szűkös utastér miatt amit a német rendőrök se tudtak elviselni…

  • 2017.10.30. at 08:10
    Permalink

    Ahogy látni a képen a kormánykerék is változik, új kezelőszervek kerülnek rá. Műszeregység órái is változnak és bekerül egy színes információs kijelző a kilométeróra és fordulatszám mérő közé.

Vélemény, hozzászólás?