Még várunk az újra, most ugyanis csak frissítést kapott az MX-5

Új generációs helyett újabb frissítéssel jön a Mazda MX-5

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Noha új generációról még mindig nincs szó a Mazda MX-5 esetében, a frissített modell az eddigieknél is jobb vezethetőséget ígér.


Bár a több mint 7 éve gyártásban lévő, harmadik generációs - NC kódjellel ismert - Mazda MX-5 kapcsán már a vadonatúj, negyedik generációs utódot várnánk, a Mazda most még kigördített egy frissített verziót. Leginkább a hűtőmaszk, valamint az első lökhárító lett más az immár delfinszürke árnyalatban is rendelhető MX-5-ön, de természetesen az utastérbe is jutott újítás: fényes sötétszürke a kormány küllője és a műszerfal dekorpanelje, fémfogantyús a kézifék.
Hirdetés

Az optikai megújuláson túl biztonságosabb is lett az MX-5, legalábbis a gyalogosok számára, gázolás esetén a nagyobb gyűrődési zóna érdekében a gépháztető elemelkedik a motortól. Persze a sofőrök számára is ígér pozitívumot a már idén ősztől a szalonokba kerülő - vélhetően legutolsó - MX-5 NC, gázreakciója a gyáriak szerint az eddiginél is jobb, s fékrásegítőjén is csiszoltak egy keveset, utóbbi és a finomabban működő fékerőelosztó miatt állítólag még jobb lesz kanyargós úton vezetni a legendás roadstert. Motorpalettáján nincs újdonság, marad az 5 fokozatú manuális váltós, 126 lóerős 1,8-as és a 2,0 literes, 160 lóerős, automatával is kapható, de inkább a 6 fokozatú kézivel igazi, hosszában beépített benzinmotor.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?