Dögös életmódautóként tér vissza a Suzuki Ignis

Új Suzuki Ignis mutatkozik be a Tokiói Autószalonon

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Néhány hete Frankfurtban a Suzuki Baleno új kiadása debütált, Tokióban az itthon is gyártott Ignis új nemzedéke lesz látható.

Talán a Kizashi elmaradt sikere alapján nem hoz új modellneveket a Suzuki, a Frankfurtban egy teljesen új kisautóval leporolt Baleno modellnév után a Tokiói Autószalonon egy kisméretű crossover hozza vissza az Ignis nevét. Nálunk a Wagon R+ nyújtott padlólemezén - Esztergomban is gyártott, akár családi igényeket is kielégítő, összkerékhajtással is kínált modellként futott be nagy sikert az említett sorozat.
Hirdetés

A Suzuki egyelőre koncepciónak nevezi a már most megmutatott, s a képek alapján meglehetősen gyártáshoz közeli állapotúnak tűnő új Ignist, ami az október 28-án nyíló (a közönség számára másnaptól november 8-ig látogatható) Tokiói Autószalonon fog debütálni.
Részletek egyelőre nem elérhetők az újdonságról, csak a marketing maszlag szöveg: a kisautó a mindennapos használhatóságot és a szabadidőautós jegyeket kívánja ötvözni. Emelt hasmagasságot és jó kilátást adó, magas üléspozíciót ad majd.
Az utastérben, illetve a kéttónusú műszerfalon meghatározó a tablet-szerű középső érintőképernyő, amin tolatókamera, illetve MirrorLink funkcióval okostelefonunk kijelzője is megjelenhet. A hajtást a Balenóból ismert 1,0 literes turbós és 1,2 literes benzines motorok adhatják majd, akár automataváltón keresztül, alapáron az első kerekeknek, opcióként összkerékhajtással. A piaci megjelenés idén semmiképp sem várható, s mivel a Suzuki még csak koncepciónak nevezi, még az sem biztos, hogy jövőre megérkezik az új Ignis.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    nem ezeket, csak van 100 féle am cucc, ebből kell válogatni és vannak jók, a homasitás arcok ritkán vesznek 100-150 ezrekért lámpákat (én led/neonosokat mondtam itt, de van olcsóbb lexusos igénytelen bubis is, meg csinálnak sokfélét..). Előre morimoto (maszek 🙂 ), hella vagy osram kisebb autókhoz, nagyobbakhoz van extraként xenon vagy led gyári, ott ritkán kell az elsőket cserélni, max ha 2010 előtti. volt olyan ismerősöm nekem is, akinek párásodott, aztán kihúzta a “szellőző dugót” és utána nem… 😀

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    a tragédia neked max…nekem bőven elég, hogy odajönnek az utcán megdícsérni a gépet 🙂 meg fotózni. szóval, szerintem ne röhögtesd már ki magad jobban :D:D:D:D

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Inkább optikai az a csalás. Ha már mindenképpen nagyon trendi akarsz lenni.
    Mondjuk szerintem a “nagyobbnak tűnik, nagyobbnak látszik” szép magyar szóösszetételeink jobban mutatják a lényeget.

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Mondjuk ez a Dectane pont homasitás kategória, ugyanezeket adják Depo, Tuning-Tec meg még ki tudja milyen neveken. Nekem a ködlámpám ilyen utángyártott csoda, párásodik is. Gyakran látom, hogy nem is illeszkednek olyan szépen, mint a gyáriak, pl. nagyobb a hézag. Ettől függetlenül a célnak megfelelnek, de az első lámpát már nem szívesen cserélném utángyártottra, esetleg Hellára, de azoknak elég borsos az ára is.

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Már bocsánat,hogy beleszólok,de ha egy autó “olcsó” akkar az ne legyen szép?De minimum esztétikus???Én nem értem,hogy miért akar a suzuki egy [b]KIS[/b] autóra nagy lámpákat?

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    jaj kempelen, ne legyél már tunyacsáp. attól, hogy te csak a homasitás cuccokat ismered az a te szegénységi bizonyítványod 🙂 az meg, hogy még összebüfized vele a fórumot is…hát na 😀 ne bohóckodj már.
    + ÉN ezzel igazán nem tudok mit kezdeni 😀 Képzeld, a 1.5- 2 millió hufos kidolgozott, kovácsolt felnik is aftermarket cuccok (100x jobbak és kidolgozottabbak mint a gyári)…és a 200 ezres led lámpák is….de neked, aztán mondhatom, aki apuval a homasitába jár nyáltcsorgatni apuval, aztán vesz valami sárkányos székhuzatot a trabiba :D:D:D:D::D
    másrészről képzeld, bármikor veszek plusz lököst és fényeztetem, akár új korában is, ha nincs olyan csomag, amivel tetszene, de maga a gép tetszik. ez nem állít elém semmilyen gátat 🙂 plusz nem korlátoz semmiben, tudod? bár lehet furcsa egy korlátok közt élő homasita bohócnak 😀
    figyu picim, nézegessél szét az adv1,vossen aftermarket @homasitás görgők körül 😉 mondjuk a 3 mecsid annyiba kerül, mint egy 20as szett azokból :D:D:D:D

    az ilyen lámpákkal pedig az égvilágon semmi gond nincs : https://www.dectane.de/RUeCKLEUCHTEN/Rueckleuchten-BMW/carDNA-LED-Rueckleuchten-BMW-E90-3er-Lim-05-08-smoke-RB27LLS.html?XTCsid=at6v7mte41be47v7gpdesb84r0

    B-)

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Azt ismerem el, hogy ebben a formában, nem egy csoda/szép a segge 😀 ha figyelembe veszem a kagóriáját és vszínű nem luxus árban lesz úgy viszont azt mondom, hogy jó egy kis plusszal pedig mégjobb.

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    [i] “egy jó aftermarket ledes lámpa”[/i]
    Ebből él a kínai gagyi-ipar. Amíg szar van, veréb is van.
    :-DDD

    [i]“a fekete betét fényezése”[/i]
    Életszerű a recept:
    1. Végy egy 0 kilométeres autót
    2. Végy hozzá egy ultra-gagyi hátsó lámpát, kizárólag a homashitánál
    3. Első utad vezessen a fényezőhöz vagy fóliáshoz és pimpeltesd meg a fényezést
    Mi másért vesz valaki új autót, ha nem ezekért?

    :-DDD

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    nincs azzal a hátsóval semmi gond. ha a cikkiró nem írja bele, most senki sem nyafizik miatta. egy jó aftermarket ledes lámpa, meg a fekete betét fényezése helyre ránthatja a dolgot (meg egy normális szín), nyilván nem egy rejszrojsz design, de árban sem és pozicióban sem arra hajaz.

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Ez a hátsó nagyon harmadik világbeli piacokat sejtet… Pedig az eleje és a belseje teljesen rendben van, nagyon pofás lenne, ha a farát nem szúrták volna így el.

  • 2017.10.28. at 12:40
    Permalink

    Szörnyű, hogy elfogy a szusz az autók hátuljához érve, szörnyű ronda lett, ahogy a vitara hátulja is érdekes lett.
    Pedig a front egész barátian néz ki. 🙂

Vélemény, hozzászólás?