Ugye, hogy nem béna kisautó a Toyota S-FR?

Újabb menő tanulmány a Toyotától: itt az S-FR Racing

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Toyota nem állt le. A korábbi S-FR után megcsinálta a kis sportkupé Racing nevű pályaváltozatát. Így már tuti nem bevásárlókocsi.


A Toyota S-FR koncepciója volt a Tokiói Autószalon talán egyik legjobban sikerült tanulmányautója. Örömmel látjuk, hogy a japánok sportrészlegénél nem állt meg az élet, sőt. Itt az S-FR Racing, amit - ahogy a neve is mutatja - valódi versenyautónak szántak. Erre már senki nem mondaná, hogy kis buta béka - mint ahogy ezt megkapta az élénksárga színű utcai változat. Hatalmas hátsó szárny, durva kerékjárat-szélesítések, komoly első kötény és hátsó diffúzor teszik komollyá ezt a változatot.
Hirdetés


Ráadásul a külső idomok karbonszálas erősítésű műanyagból készültek, hogy könnyebbek és erősebbek legyenek. Hosszabb és szélesebb is lett ez az utcára szánt változatnál, viszont alacsonyabb, elsősorban a combos ültetés miatt. Nagy valószínűséggel könnyebb is a 980 kilogrammosnak mondott S-FR-nél, de pontos súlyát nem tudni, és ahogy annál, így ennél sem árulta el a Toyota, hogy mi hajtja.

A pletyka szerint az európai Auris 1.2-es turbómotorja fogja hajtani az alapváltozatot, azaz legalább 115 lóerős és 185 Nm nyomatékú lesz. A korábbi hírek szerint viszont 1.5-ös szívó és 130 lovas motort kap, ami a karakteréhez azért sokkal jobban illene. A Toyota Gazoo Racing építette S-FR Racing nagy valószínűséggel megmarad show autónak, de az utcai változat hamarosan gyártásba kerülhet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?