Gyári fotókon a ráncfelvarrott VW Amarok
V6-os dÃzellel is elérhetÅ‘ a frissÃtett Volkswagen Amarok
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bemutatkozott a Volkswagen Amarok modellfrissÃtése, amely mostantól egy izmos V6-os dÃzellel is rendelhetÅ‘.
Úgy tűnik, hogy nem csak a SUV-ok, hanem a haszonjárművek piacán is egyre nagyobb kereslet van az erÅ‘s kivitelekre. A VW az Amarok frissÃtésével a korábbi 180 lóerÅ‘s 2,0 literes biturbó dÃzelt lecserélte egy 3,0 literes V6-osra, amely akár 224 lóerÅ‘ és 550 Nm forgatónyomaték leadására is képes. Utóbbi egész alacsonyan, már 1500 1/perces fordulatszámtól rendelkezésre áll. A józanabb változatra vágyóknak jó hÃr, hogy a V6-osból 163 és 204 lóerÅ‘s kivitel is készül.
Alapesetben az Amarok hátsókerékhajtást kÃnál, opcióként viszont kérhetÅ‘ kapcsolható vagy állandó 4MOTION összkerékhajtás is. ElÅ‘bbihez manuális, utóbbihoz Torsen differenciálmű és egy nyolcgangos váltó társul. A váltóáttételeknek köszönhetÅ‘en sikerült optimalizálni a fogyasztást, a legerÅ‘sebb V6-os 7,6 l/100 km-t Ãgér vegyes használatban, mÃg CO2-kibocsátása 199 g/km értéket hoz.
A legerÅ‘sebb dÃzel 20 colos kerekeket és elöl 17, hátul 16 colos tárcsafékeket kapott. Ezen felül LED-es nappali menetfény, bi-xenon fényszóró, LED-es rendszámtábla megvilágÃtás és szintén LED csÃkkal tarkÃtott oldalsó küszöbök is érkeztek a ráncfelvarrással. A négyajtós változat platóján egy Euro raklap fér el, a maximális hasznos teher akár 1 tonna feletti is lehet.
A belsÅ‘ tér sokkal személyautósabb lett, az újratervezett műszerfal mellett kényelmesebbnek Ãgért ülések várják az utasokat. Az Aventura változathoz alapfelszereltségként jár a parkolóradar és a városi vészfékezÅ‘ asszisztens. Az új V6-ossal szeptembertÅ‘l lesz elérhetÅ‘ az Amarok, kezdetben csak a 224 lóerÅ‘s kivitel jön, a gyengébbek szerényebb teljesÃtményűek késÅ‘bb csatlakoznak a kÃnálathoz.
Semmit. Pont olyan változatlan, mint a te ostobaságod.
Valaki lát bármiféle érdemi külső változást az elődhöz képest? Ez ismét csak a szokásos rózsapatron-forradalom a VW-nél. A Toyota, a Nissan és a Mitsu teljesen megújult modelleket hozott ki, a VW-nek meg csak erre futotta. Hozták a formájukat:)