Ezt is megértük, itt a négyhengeres Hetes BMW

Villanymotorral együtt azért így is 326 lóerős a 740e

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A rekord-sok díj után a legújabb Hetes BMW összkerékhajtású 740e modellje a leghosszabb típuselnevezésű és a leggazdaságosabb luxusautó címeket is kiérdemli.

Három új hibrid modellel bővül a BMW zászlóshajójának kínálata. A 740e mindegyik kivitele plug-in, azaz hálózatról is tölthető lítiumion akkumulátort kap. A BMW eDrive hibridrendszere itt is elérhető összkerékhajtással, csak nem olyan formában, mint a nemrég tesztre fogott 225xe Active Tourer esetében. Hiszen a hatékonyság és gazdaságosság jegyében, a Hetes BMW-ben a váltóba építettek egy 113 lóerős, 250 newtonméter forgatónyomatékú villanymotort. Ehhez kapcsolódik a típus történetének első négyhengeres benzinmotorja, amely 258 lóerős teljesítményével és 400 newtonméteres nyomatékával a márka legerősebb ilyen sorozatgyártású egysége.
Hirdetés
A 740Le xDrive iPerformance különlegessége, hogy kizárólag villanymotorral hajtva is összkerékhajtású, akárcsak a BMW X5 xDrive40e iPerformance esetében. Elektromotorral 41-48 kilométert képes megtenni az autó, legfeljebb 140 kilométer/órás sebességgel. Már a hátsókerék-hajtású 740 Le is 5,5 másodperc alatt katapultál százas tempóra, a rövidebb változatnak ehhez egy tizeddel kevesebb is elég, míg összkerékhajtással 5,3 másodperc a százas sprintidő, így mindhárom jogosan érdemelte ki az iPerformance utónevet. A BMW 740e iPerformance 29 547 000 forinttól kapható, sok más mellett alapáron LED fényszórókkal, állóhelyzeti fűtéssel és légkondicionálással.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?