A Subaru sem marad ki a SUV-buliból

VIZIV-7 néven mutatott be tanulmány SUV-t a Subaru

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egyelőre tanulmánynak mondja VIZIV-7 SUV-ját a Subaru, de ez már sokkal inkább sorozatgyártásra érettnek látszik, mint a korábbi VIZIV-ek.

Már a 2013-as Genfi Autószalonon is bemutatott egy VIZIV tanulmányt a Subaru, akkor kisebb méretben és dízelmotoros hibridként. Aztán a 2014-es Viziv 2 már benzinmotoros hibrid volt, a tavalyi VIZIV Future pedig a korábbiaknál is nagyobb SUV és közelebb állt a valósághoz. A most Los Angelesben debütált VIZIV-7 pedig a csúcsot képviseli a Subaru SUV tanulmány palettáján. Hiszen a VIZIV-7 minden korábbinál nagyobb, 5,2 méter hosszú karosszériája 3 üléssoros utasteret rejt, mert a Subaru szerint az emberek ilyet keresnek ebben a kategóriában. Mármint az Egyesült Államokban, ahol majd valóban bemutatják a VIZIV-7 sorozatgyártású változatát is 2018-ban.
Hirdetés
A VIZIV-7 5,2 méteres hosszához 2,03 méteres szélesség és 1,86 méteres magasság társul, a tengelytáv pedig 2,99 méter. A jókora test alatt szinte polgári méretűnek tűnnek a 265/55-ös abroncsokat viselő 21 colos felnik. A VIZIV-7 kiállása alapján nem lenne meglepő, ha a Toyota Land Cruiser alapjaira épülő sorozatgyártású típus érkezne a Subarutól, hiszen a márka (16,5 százalékos tulajdonrésszel) a Toyota-birodalom része.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 00:07
    Permalink

    “A VIZIV-7 kiállása alapján nem lenne meglepő, ha a Toyota Land Cruiser alapjaira épülő sorozatgyártású típus érkezne a Subarutól, hiszen [b]a márka (16,5 százalékos tulajdonrésszel) a Toyota-birodalom része.[/b]”

    Ez butaság. A Toyota-birodalom részei a Daihatsu, a Lexus és a Hino – a Scion is az volt, de nemrég megszüntették. [b]A Subaru eladásait nem adják hozzá a Toyotáéhoz[/b]. Innentől kezdve pedig nem is lehet a birodalom része… Az Isuzuban is van 5,9 %-uk, de ettől az még egy önálló cég.

    A Subaru közel 1 millió autót fog eladni idén. Ha azt hozzáadnák a Toyotához, akkor a VW-csoport még hosszú ideig nem tudná a Toyotát befogni és megelőzni – ehhez képest idén úgy néz ki, sikerül a németeknek a dolog.

Vélemény, hozzászólás?