A két amerikai Lamborghini-replika után most Ukrajnából kaptuk a hÃrt, miszerint nem csak
Ken és
Archie ért az autóépÃtéshez. AmÃg az amerikai dolgozók álma a Cadillac volt, az igazi tengerentúli luxusautó, addig a szovjet sztahanovisták álmaiban a Volga M21 suhant, ugró szarvassal az elején. ValószÃnűleg még mindig ez lehet az uralkodó tendencia, más különben mi értelme lenne egy Jaguarból épÃteni Volgát? Pedig szó szerint ez történt. Az 1993-as évjáratú, 3,2 literes motorral hajtott XJ40 tÃpus elejét és végét alakÃtották át Volga M21 stÃlusban, illetve a hátsó ajtóra is elkészÃtették az orosz tÃpus dÃszÃtését.
A Volga szebb, arányosabb volt!
Teljesen igaza van,Bandibácsi.A v12 Voga nem semmi autó,de annak az ára félmillió dollár volt már megjelenésekor is,ha jól emlékszem úgy 10 éve.Én errÅ‘l az autóról hiányolom a kilincsek cseréjét is.Bár akkor sem az igazi,az a sárvédÅ‘ domborÃtás nagyon rosszul sikerült.Azért kÃváncsi vagyok,ha nálunk valaki ezt megcsinálná,vagy hasonló átépÃtést,közlekedhetne e vele közúton,én nem hinném.A youtube-on van egy samara,ami teljesen lapos,Lambo szerű tetÅ‘vel van készÃtve.Az utcán van felvéve az autó,ezek szerint a műszakival sincs gond ott.
Hát ez nem olyan nagy szám, mint a BMW 850-re épÃtett Volga kupé, az igen profi munka volt. Ez inkább barkácsszakkör unatkozó lakatosoknak.