Álmok finomítva: ilyen lehet a következő Volkswagen CC

X-Tomi megrajzolta a következő Volkswagen CC-t

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Előzetes grafika, gyári grafika, majd a tanulmány után most megmutatjuk milyen lehetne a Volkswagen CC 2016-ban megjelenő szériaváltozata.


Januárban láthattuk a német Auto Motor und Sport grafikáján aztán februárban a gyár is közzétett pár rajzot az új Volkswagen CC-ről. A Genfi Autószalonon aztán bemutatkozott a tanulmány, ami előrevetíti a következő négyajtós kupé következő generációját.
Hirdetés

Persze, a tanulmányok mindig nagyon jól néznek ki, aztán a sorozatgyártásba kerülő változat meg jóval visszafogottabb. A magyar virtuáltuner, X-Tomi segít nekünk elképzelni, hogy a CC esetében ez hogy is alakulhat. A tanulmányhoz képest az ő változata a ma gyártott Volkswagenekéhez hasonló ajtókilincseket kapott. feltűnő még a fényszóró, a kékre színezett nem gyári autón a tanulmány jövőbemutató fénytestei helyett azokhoz képest hagyományosnak mondható egységek vannak. A Sport Coupe Concept GTE turbinalapátszerű felnijei helyett egy kevésbé feltűnő kétszer ötküllőset rajzolt X-Tomi a leendő CC alá. Mindezekkel, ha így készülne a kocsi, kicsit sem lenne kiábrándító. Kérdés, hogy a gyár mit fog megtartani a tanulmányból.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 20:26
    Permalink

    Komolyan mondom még mindig nem értem mi értelme van annak, hogy egy “önjelölt rajzolgató” képeit folyamatosan megjeleníti az oldal, és mellé egy cikket is írnak. Nem hinném, hogy a VW-nél a fejükre csapnak egy napon és azt mondják, hogy megtaláltuk a neten a magyar Xtomi rajzát, legyen ilyen az új CC.
    Természetesen elismerem, hogy az alkotó nagyon ügyesen, profi módon tud rajzolni számítógépes grafikai programokkal, szépek a munkái, de inkább csak öncélú értelme van. Más lenne a helyzet, ha be tudna kerülni valamelyik autós céghez designernek. Ez sem lehetetlen, ott van Kovács Miklós példája, akinek sikerült az Audihoz kerülnie, ahonnan aztán a KIA-hoz ment.

Vélemény, hozzászólás?