Audi A4 nekünk, fapadosan

X-Tomi megrajzolta az új Audi A4 olcsósított változatát

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Múlt hónapban debütált az Audi A4 legújabb generációja, melyből a hazai virtuáltuner, X-Tomi elkészítette a gyártól nem várható fapados kivitelt.


Szinte pontosan egy hónappal ezelőtt, június végén mutatta be a legújabb, B9 kódjelű, elődjénél minden szempontból jobb, finomabb A4-est az Audi, melyből X-Tomi, hazánk világhírű virtuáltunere elkészítette azt a verziót, amiből akár az A3 Limousine-hoz hasonlóan rendőrautó is készülhetne, s amelyre a lehető legalacsonyabb árat írhatná a gyár, ha valóban elkészítené a fapados belépőverziót. Utóbbi persze nem várható, az Audi imidzsébe ma már nem férhetne bele a képen láthatóhoz hasonló, fényezetlen lökhárítós, kilincses és külső tükrös, lemezfelnis és dísztárcsa nélküli alapváltozat.
Hirdetés

Pedig valójában felettébb józan választás lenne a városi lökdösődéseket, parkolóhelyi "harcokat" a fényezettnél sokkalta jobban tűrő lökhárító, a kátyúkat a könnyűfémnél jobban viselő acélfelni. Bár a lökhárítók fényezése alap az Audinál, a kifutó A4 kereke alapáron acél - persze kulturált dísztárcsákkal - és teljesen józan, 205/60 R16-os, viszonylag ballonos abroncsokkal, amelyek bizony a képen láthatónál is jóval magasabb oldalfalúak. Remélhetőleg a B8-ashoz hasonlóan a B9 esetén is ilyen lesz az alapméret, s nem kap majd alapáron 17 colos kerekeket az új modell - pedig esély sajnos utóbbira van több.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 14:51
    Permalink

    Eme itt felvázolt Audi A4 formakonstrukciója kifejezetten tetszik. Igazán elindíthatnák ilyen, vagy hasonszőrű külső elemekkel felvértezett autó gyártását, városba tényleg nem kell nem tudom milyen agyon designolt, agyon finomított, csillogó, villogó sznob kocsi. Ami azt ha kap egy igazi városi madár,- a galambnak a szarját,- a tulajdonos 1 hétig aludni sem tud a bánattól, izgalomtól, hogy vajon a fényezéssel, prémium díszítő elemekkel mi lesz most?

    A parkolási, dugós afférokat meg hagyjuk is…

  • 2017.10.28. at 14:51
    Permalink

    A poszt maga meg totális marhaság, poénnak meg kicsit száraz… Alapvető dolgokkal nincs tisztában aki ezt a koncepciót belengette.

    A kifutó modellnél mindig jobb feleszerltésget adnak akciókkal, az újnak épp az a lényege hogy megmutassa a tulaj, ezért az elején nemhogy ilyen formai korcsok, de még a belépőmotorok is hiányozni fognak.

  • 2017.10.28. at 14:51
    Permalink

    Nekem is 205/60/16os ballonok vannak fenn a a bálnán, ez tényleg a belépőgumi, általában árban is barátságosabbak mint a “peresebb” társaik. Viszont a csillapításért cserébe picit billegősebbek. Nem kanyarvadász autókra valók.

    A kompaktoknál teljesen mások a méretek, emlékeim szerint még a passat is 205/55-ös, a 60as már tényleg vastag, egy 55össel nagyon nem nyúl mellé senki…

  • 2017.10.28. at 14:51
    Permalink

    Nem értem mit sírnak a gumin … 225/50/17 a mostani 17 méret aminek a falvastagsága megegyezik egy 205/55/16 . Ami annyit tesz hogy a 2 guminak ugyan akkora a gumi oldalfal vastagsága … ebből az adódik hogy egyik sem ballonosabb vagy peresebb a másiknál . Csak arra próbáltam ezzel rávilágítani , hogy a legtöbb ” prémium ” kompakt a 16 os gumikkal jár “205/55/16 ” és ha ott nem ciki a ” vékony ” oldalfal ” lásd :Golf5-7, Focus,A3,1es BMW, Merci a,b , stb” akkor egy kategóriával fentebb ahol jobb a rugózás is már ott sem fog az lenni … peres gumi méret az nem a 225/50 es falvastagságnál kezdődik … hanem mondjuk 225/45-40-35-30…. bár még a 45 is elviselhető .

Vélemény, hozzászólás?