FIAT ULYSSE (2002 − 2014)

Zörgő, esetleg sérült elemek az utastérben.
Futómű gondok (legéscsillapító, stabilizátorok).
Rosszalkodhat az oldalajtók elektromos mozgatása.
Beázós tetőablak.
Elektronikai hibák, elsősorban a műszerfalon lehet gond.
Gyújtótrafó hiba a 3,0 literes V6-osban.
Ellenőrizzük a gumik egyenletes kopását!

Vigye az egeret a sárga jelölőkre!

Névjegy

Benzin:

3 fajta motor

100-148 LE

1761-1998 cm³

1 féle karosszériával

Dízel:

3 fajta motor

90-110 LE

1905-2088 cm³

1 féle karosszériával

Pozitív

Komfortos, praktikus, jól variálható utastér, tekintélyes raktér, erős motorok, remek vezethetőség, biztonság.

Negatív

Hét üléssel nem túl nagy csomagér, újonnan magas vételár, nagy értékvesztés.

Összértékelés

4,0

Mit kínál?

Méret, kényelem, kidolgozás

Kiviteltől függően hat vagy hét embernek is tágas, finoman kidolgozott, barátságosan berendezett, de részleteiben helyenként elnagyolt kivitelezésű. A kezelőszervek ergonómiája nagyrészt rendben, de igencsak ötletszerű a középre helyezett műszeregyüttes: nehezen áttekinthető. Felhasználóbarát részletmegoldások, rengeteg segítő kütyü, (legtöbbször elektromos mozgatású) tolóajtók. Elődjénél 30 centivel hosszabb, így itt már akkor is van csomagtartó, ha az összes ülőhely bent van, öt ülés mögött már 780 literes raktér, két üléssel majdnem három köbméter rakteret kínál.

Különleges felszereltség

Hasznos, ügyes részletmegoldások, akár három tolótető, igényes berendezés. Alapból van klíma, szervokormány, elektromos ablak, egy szinttel feljebb már az ülés meg a hátsó ablak is gombnyomásra mozdul. De nem ritka a még ezeknél is dúsabban felextrázott plüss, vagy éppen bőr bútorzatú luxuskivitel sem.


Hogy megy?

Ajánlott motor

Általános igényekhez elég a 2,0-es dízel 109 lóereje, persze kellemesebb az erősebb, alig kevésbé takarékos, ráadásul különösen kulturált járású 2,2-es dízel. A 2000-es benzinessel el lehet járni, de a nagy és nehéz kocsit csak pörgetve képes némileg dinamikusabban mozgatni. A V6 bő 200 lóerejével a német autópályák mércéjével is gyors, de a fogyasztása is másik dimenzió.

Vezethetőség, menetkomfort

Feszes rugózásával egyterűs körökben jól irányíthatónak, kezesnek és stabilnak számít, pontos és gyors a kormányzás, a fék is erős és jól adagolható, de még a váltókar megvezetése is elég határozott. Nem igazán kényelmesek az alacsonyra helyezett hátsó ülések. Sokzónás ugyan a klíma, de a szellőző-fűtő rendszer a nagy légtérrel, a hatalmas, döntött szélvédőn besütő nap erejével nem igazán boldogul. Az úthibák nagy részét kisimítja, de inkább feszes, semmint ringatózós a rugózás. Jó hangszigetelés.


Hogy szolgál?

Fenntartási költség

Újonnan meglehetősen magas listaárak, különösen az erősebb motorokkal, gazdagabb felszereltséggel. Nagy értékvesztés, így fiatal használtautóként jobban megérték az árukat, és idővel a finomabb-erősebb darabok felára is megfizethetővé olvad. Érdemes megnézni ikertestvérei; a Citroen C8, a Peugeot 807, vagy akár a Lancia Phedra kínálatát is. A szerkezetek tartósak, nagyobb gondok csak kivételesen adódhatnak, inkább csak kisebb zűrök fordulnak elő. Átlagosnak mondható karbantartási és javítási költségek.

Biztonság

Ötcsillagos törésteszt, az utasokra, különösen a gyerekekre (természetesen megfelelő gyereküléssel) nagyon vigyáz, de a gyalogosokat nem kíméli. Egyébként komplett biztonsági felszereltség, majdnem tökéletes, csak néhány részletmegoldás lehetne jobb, például a hátsó fejtámlák alacsonyak.

FIAT ULYSSE (1994-2016)

Általános információk
Átlagos életkor
17 év
Átlag km
217.111 km
Adatlapok száma

Osztályzat (18 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,8 pont

Használói vélemények

Válasszon márkát!
  • Válasszon márkát!
  • ALFA ROMEO (857)
  • ASTON MARTIN (3)
  • AUDI (1474)
  • BARKAS (9)
  • BENTLEY (3)
  • BMW (1752)
  • CADILLAC (10)
  • CHEVROLET (455)
  • CHRYSLER (233)
  • CITROEN (1534)
  • DACIA (252)
  • DAEWOO (742)
  • DAIHATSU (89)
  • DODGE (22)
  • FERRARI (16)
  • FIAT (2589)
  • FORD (3376)
  • GAZ (3)
  • HONDA (1313)
  • HYUNDAI (429)
  • INFINITI (4)
  • ISUZU (4)
  • JAGUAR (56)
  • JEEP (49)
  • KIA (366)
  • LADA (568)
  • LANCIA (210)
  • LAND ROVER (97)
  • LEXUS (98)
  • LOTUS (4)
  • MAHINDRA (2)
  • MARUTI (41)
  • MASERATI (6)
  • MAZDA (896)
  • MERCEDES-BENZ (1175)
  • MG (8)
  • MINI (21)
  • MITSUBISHI (750)
  • MOSZKVICS (21)
  • NISSAN (956)
  • OLTCIT (2)
  • OPEL (5412)
  • PEUGEOT (1990)
  • POLSKI FIAT (100)
  • PORSCHE (39)
  • PROTON (9)
  • RENAULT (3169)
  • ROVER (290)
  • SAAB (191)
  • SEAT (1152)
  • SHUANGHUAN (4)
  • SKODA (2040)
  • SMART (74)
  • SSANGYONG (45)
  • SUBARU (159)
  • SUZUKI (3335)
  • TALBOT (1)
  • TATA (11)
  • TOYOTA (2049)
  • TRABANT (182)
  • VOLKSWAGEN (3664)
  • VOLVO (738)
  • WARTBURG (132)
  • YUGO (17)
  • ZASTAVA (16)
  • ZAZ (3)
  • FORD (USA) (1)
Választhat modellt is!
  • Választhat modellt is!
Választhat típust is!
  • Választhat típust is!
Keresés

FIAT ULYSSE

(1994-2016 )

18 autós véleménye alapján
Hogy tetszett (3,0)
Véleményezze Ön is autóját!

FIAT ULYSSE (1994-2016) képekben

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0JmV2amFyYXRfdG9sPTE5OTQmZXZqYXJhdF9pZz0yMDA0
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0JmV2amFyYXRfdG9sPTE5OTQmZXZqYXJhdF9pZz0yMDA0

FIAT ULYSSE modelltörténet

  • 09/1994Modelleinführung der Großraumlimousine (Baugleich mit Citroen Evasion, Lancia Zeta und Peugeot 806) mit zwei seitlichen Schiebetüren und bis zu acht Sitzplätzen. Motorvarianten: 2.0 (89 kW/121 PS) und 2.0 Turbo (108 kW/147 PS); ABS, Fahrer- und Beifahrerairbag serienmäßig04/1995Neuer Motor: 1.9 TD (66 kW/90 PS)06/1996Neuer Motor: 2.1 TD (80 kW/109 PS) ersetzt 1.9 TD (66 kW/90 PS)11/1996Neuer Motor: 1.8 (73 kW/99 PS)06/1998Neuer Motor: 2.0 16V (97 kW/132 PS); Motor 1.8 (73 kW/99 PS) entfällt10/1998Motor 2.0 Turbo (108 kW/147 PS) entfällt06/2000Leichte Modellpflege und neuer Motor: 2.0 16V (100 kW/136 PS); Motoren 2.0 (89 kW/121 PS) und 2.0 16V (97 kW/132 PS) entfallen09/2002Modellwechsel (Baugleich mit Citroen C8, Lancia Phedra und Peugeot 807) und neue Motorvarianten: 2.0 16V (100 kW/136 PS), 3.0 V6 24V (150 kW/204 PS), 2.0 JTD Automatik (79 kW/107 PS) mit Rußpartikelfilter, 2.0 JTD (80 kW/109 PS) und 2.2 JTD (94 kW/128 PS) mit Rußpartikelfilter; ABS, ESP, Fahrer,- Beifahrer,- Seiten- und Kopfairbag serienmäßig10/2005Motoren 2.0 16V (100 kW/136 PS) und 3.0 V6 24V (150 kW/204 PS) entfallen04/2006Neuer Motor: 2.0 JTD Multijet 16V (88 kW/120 PS) ersetzt 2.0 JTD (80 kW/109 PS); Erfüllung der Schadstoffklasse Euro406/2006Neuer Motor: 2.0 JTD Multijet 16V (100 kW/136 PS) mit Rußpartikelfilter ersetzt 2.2 JTD (94 kW/128 PS); Erfüllung der Schadstoffklasse Euro411/2006Motor 2.0 JTD Automatik (79 kW/107 PS) entfällt

FIAT tesztek

Fiat Tipo 1.4 16V Opening Edition teszt

Lusta, de szerethető családtag - Fiat Tipo teszt

Rég járt nálunk Fiat tesztautó, ezért nagy lelkesedéssel vártuk, mit nyújt majd az új Tipo. Az alapmotornak számító 1.4-essel próbáltuk.


Fiat 500L 1.3 Mjet 16V PopStar teszt

De hiszen ez egy Multipla. Fiat 500L teszt

Megint van különleges kinézetű olasz egyterű, s az végül is mindegy, hogy nem Multipla, hanem 500 a neve. Azaz 500L. A Fiat új MPV-jét 1,3 literes dízelmotorral teszteltük.


Fiat Panda 1.2 8V Lounge teszt

Boldogsághormon. Fiat Panda teszt

Végre-valahára kipróbálhattuk az új Fiat Pandát, s bár messze nem tökéletes, továbbra is szerethető, stílusos, nagyon olasz kisautó. És az 1.2-es benzinmotornál nem kell jobb.


Fiat Freemont 2.0 Multijet Urban teszt

Az év meglepetése: Fiat Freemont Urban teszt

Amerikai génekből mexikói munkások által összerakott, olasz családi autót teszteltünk. Lehet jó egy ilyen multikulti kombináció?


Lengyel hétvége: a legolaszabb lengyel, Fiat 132 teszt

Polákmérgezés: lengyel prémiumautó teszt, Fiat 132

A 125-öst Olaszországban 1972-ben váltotta a 132-es, Lengyelországban 1974-től készült. Ilyet vezettünk.


Még több FIAT teszt

Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

ALFA ROMEO 147 2.0 T. Spark Distinctive Selespeed F1 VÁLTÓ+BŐR+TEMPOMAT!

ALFA ROMEO 147 2.0 T....

Ár: 799.000 Ft

Évjárat: 2002 / 7

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 156 1.6 16V T. Spark Distinctive Mo-i.1.tul

ALFA ROMEO 156 1.6 16V...

Ár: 690.000 Ft

Évjárat: 2001 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 156 2.0 16V T. Spark Distinctive Selespeed SELESPEED-BŐR

ALFA ROMEO 156 2.0 16V...

Ár: 250.000 Ft

Évjárat: 2000 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD Progression Vezetett Szervizkönyv!!!

ALFA ROMEO 156 SW 1.9...

Ár: 929.000 Ft

Évjárat: 2004 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 146 1.6 T.Spark L Szép állapot! Friss muszaki!

ALFA ROMEO 146 1.6 T.S...

Ár: 350.000 Ft

Évjárat: 2000

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO SPIDER 2.0 TS RITKASÁG !!!

ALFA ROMEO SPIDER 2.0...

Ár: 1.250.000 Ft

Évjárat: 1995 / 4

Kivitel: Cabrio

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark ECO Progression M.O-i.TÖRÉSMENTES.Mille Miglia

ALFA ROMEO 147 1.6 T....

Ár: 698.000 Ft

Évjárat: 2001 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD 16V Distinctive Névre írva!

ALFA ROMEO 156 SW 1.9...

Ár: 540.000 Ft

Évjárat: 2003 / 3

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO 166 2.0 Twin Spark 16V

ALFA ROMEO 166 2.0 Twi...

Ár: 299.000 Ft

Évjárat: 2001

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark Distinctive Szervizelt!!!

ALFA ROMEO 147 1.6 T....

Ár: 390.000 Ft

Évjárat: 2001 / 4

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó