Galéria – Fullextrás, újszerű Volkswagen Passat féláron? Használtteszten vall

Tetszik
Nem tetszik
Értékelés: 3,1 (8 db)
  •  
  •  
  • /56
  •  
  •  
Az eredeti kép megtekintése Kép adatainak megtekintése
  • Feltöltő neve: Autónavigátor.hu
  • Feltöltés dátuma: 2012. márc. 28. 22:16
Kép adatainak elrejtése

Legfrissebbek

Közel az új Swift érkezése, az indiai gyártósorról érkezett egy friss fotó az autóról

Álca nélkül kapták le az új Suzuki Swiftet

Viszonylag korán lebukott a formaterv levédetésének fotóival, az autót viszont még csak álcázva láttuk. Most itt az első fotó az új Swiftről!


Bemutatkozott a Ferrari 488 Challenge

Versenyautó készült a Ferrari 488 GTB V8-ból. A Ferrari Challenge első turbós pályaautója lesz, ezzel történelmet ír a friss olasz.


Duplacsuklós busszal készül a Volvo, 30 méteres és 300 utast szállít majd

A világ legnagyobb busza egy Volvo lesz

Bemutatta friss fejlesztésű busz alvázát a Volvo. Hamarosan elkészül rá a felépítmény is, amiben 300 utas fér majd el. Hatalmas szerelvény, nem belvárosi közlekedésre való.


Tovább drágulnak az üzemanyagok, nem is kicsit

Nem elég a szerdai üzemanyagár-emelés, pénteken újabb, nagyobb mértékű, a benzin és a gázolaj esetén újabb egységes ártöbblet következik.


Friss tesztek

Nissan GT-R Black Edition 2017 teszt

„Low cost” szupersportautó - Nissan GT-R teszt

Egy végtelenül feszes versenyautó, félelmetes erővel és a szupersportautók között is méltányos árral. Csak ne melegedne túl ilyen gyorsan.


Röviden, meggyőző - Fiat Tipo

Szépen magára talált az utóbbi időben a Fiat. Kínálatuk erősen frissült, a Tipo ráadásul egyből három karosszériaváltozattal érkezett. A csapotthátú rengeteg előnyével pozitív csalódás.


Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Okos választás – Skoda Fabia 1.0

Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál például alig, a Fabiához is ez az egyetlen turbó nélküli, és nem rossz döntés.