AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro 2006 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő; Csomagfogó háló; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Erőátvitel: összkerékhajtás [4WD]; Fabetétek; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fény és esőszenzor; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kiegészítő belső világítás; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Rakodórekeszek az utastérben; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
36 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A legjobban tetszett, havas útokon verhetetlen volt. eygedül a sportos futómű miatt kicsit kemény az úttartása (megérzi az úthibákat)

Használó

Születési éve
1979
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9.2 l
Fogyasztás országúton
7.9 l
Vegyes fogyasztás
9.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 250000 Ft. Leírás: Turbo
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Mazda6 sebességrekord: 24 óra 221 km/órás átlagtempóval, dízelmotorral

Sebességrekordokat döntött, kupéként is jöhet a Mazda6

37 perce – Autósvilág hírei

Nemrégiben gázolajos sebességrekordot döntött a Mazda6, most pedig itt a hír, hogy kupéként is jön a formás középkategóriás.


Duster Oroch - strandautó tanulmány a Daciától, azaz a Renault-tól

Itt az eddigi legmenőbb Dacia tanulmány, Renault jelvénnyel Videó

14 órája – Autósvilág hírei

Renault Duster Oroch néven mutatják be a nálunk Dacia néven ismert Duster menő, platós változatát. Egyelőre még csak tanulmány.


Járt már nem hivatalos autószervizben? A NAV már igen!

Rászállt a NAV az illegális autójavítókra

17 órája – Autósvilág hírei

Hamis szoftvereket foglaltak le a NAV pénzügyi nyomozói egy rácalmási autószerelőnél, aki még működési engedéllyel sem rendelkezett.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A3 1.9 PD TDI Ambiente

AUDI A3 1.9 PD TDI Amb...

Ár: 2.740.000 Ft

Évjárat: 2007 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 3.2 V6 quattro Ambition DSG Bi-xenon.S-line.Bőr.Navi

AUDI A3 3.2 V6 quattro...

Ár: 3.999.000 Ft

Évjárat: 2006 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 1.9 PD TDI Ambiente SPORTBACK

AUDI A3 1.9 PD TDI Amb...

Ár: 2.999.000 Ft

Évjárat: 2008 / 8

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.6 Ambiente SPORTBACK LPG

AUDI A3 1.6 Ambiente S...

Ár: 3.199.000 Ft

Évjárat: 2009 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 1.6 Ambiente (Automata) M.O.-i 1TULAJD.82.E.KM!

AUDI A3 1.6 Ambiente (...

Ár: 1.590.000 Ft

Évjárat: 2003

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó