AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro 2006 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő; Csomagfogó háló; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Erőátvitel: összkerékhajtás [4WD]; Fabetétek; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fény és esőszenzor; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kiegészítő belső világítás; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Rakodórekeszek az utastérben; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
36 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A legjobban tetszett, havas útokon verhetetlen volt. eygedül a sportos futómű miatt kicsit kemény az úttartása (megérzi az úthibákat)

Használó

Születési éve
1979
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9.2 l
Fogyasztás országúton
7.9 l
Vegyes fogyasztás
9.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 250000 Ft. Leírás: Turbo
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Közel 700 lóerőre húzták fel az RS6 Avant teljesítményét

695 lóerővel támad a Schmidt Revoultion Audi RS6-osa

1 órája – Autósvilág hírei

A legtöbb tunercég általában azt gondolja, hogy erőből sohasem elég. Így voltak az Audi RS6 Avant gyári 560 lóerejével, amelyhez további 135-öt adtak.


Golf VII GTD-t alakított az MR Racing, de nem akárhogyan

V8-as motorhangot ígér az MR Racing dízel Golfja

4 órája – Autósvilág hírei

Az MR Racing dízel Golfjában nem az a kunszt, hogy 221 lóerőt és 450 newtonmétert hoz a 2,0 literes gázolajos, hanem az, hogy V8-as hangot ígér.


Ferrari Racing Days: egy napig csakis az olasz márkáé volt a Hungaroring

Vörösbe borult a Hungaroring, Vettel volt a sztár

6 órája – Sztori

A Forma-1 előtt négy héttel Ferrarik lepték el a Hungaroringet. Garantáltan megszerette a márkát, aki kilátogatott a Ferrari Racing Daysre.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Opel Insignia Country Tourer 2.0 CDTI (170 LE) AWD teszt

Önkényes tűzoltó – Opel Insignia Country Tourer

Már hét éve kapni, mégsem untuk meg. Az Opel Insignia ma is érdekes és jó is, pláne Country Tourerként és a legújabb dízelmotorjával.


BMW X3 xDrive 20d teszt

Családos, utazós, prémiumos - BMW X3 teszt

Ráncfelvarrott külsővel, és frissített dízelmotorral járt nálunk a BMW X3 belépő szintű összkerékhajtású szabadidő-autója.


Suzuki Vitara 1.6 DDiS GLX 4WD teszt

Többszörös meglepetés - Suzuki Vitara 1.6 DDiS 4WD teszt Videó

Ezúttal dízelmotorral, összkerékhajtással és a létező legjobb felszereltséggel járt nálunk az új Suzuki Vitara. Több meglepetést is okozott.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A3 SB 1.4 TFSI Ambition S-tronic Magyar!10eKm.Navi.Bőr!

AUDI A3 SB 1.4 TFSI Am...

Ár: 6.590.000 Ft

Évjárat: 2014 / 1

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 2.0 PD TDI Ambition 8p

AUDI A3 2.0 PD TDI Amb...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2003 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DSG

AUDI A3 2.0 PD TDI Amb...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2004 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.6 TDI Ambiente DPF MAGYARORSZÁGI! 1 TULAJDONOS á

AUDI A3 1.6 TDI Ambien...

Ár: 4.290.000 Ft

Évjárat: 2011 / 4

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 Limousine 1.4 TFSI Ambiente CoD S-tronic Km futás: 10 500 km

AUDI A3 Limousine 1.4...

Ár: 8.990.000 Ft

Évjárat: 2014

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó