AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro 2006 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő; Csomagfogó háló; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Erőátvitel: összkerékhajtás [4WD]; Fabetétek; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fény és esőszenzor; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kiegészítő belső világítás; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Rakodórekeszek az utastérben; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
36 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A legjobban tetszett, havas útokon verhetetlen volt. eygedül a sportos futómű miatt kicsit kemény az úttartása (megérzi az úthibákat)

Használó

Születési éve
1979
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9.2 l
Fogyasztás országúton
7.9 l
Vegyes fogyasztás
9.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 250000 Ft. Leírás: Turbo
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Teszteli önvezető versenyautóját a Roborace

Biztosan erre kell tartania az autósportnak? Videó

6 órája – Sztori

Egy versenyautó pilóta nélkül? Értelmetlen! Idén mégis Formula-E betétfutam lesz a Roborace, a DevBot pedig az első önvezető versenyautók egyike.


Kétkerekűt is gyárt a Rimac, autójához hasonló stílusban

Horvát versenybicikli, más értelemben, a Rimactól Videó

9 órája – Sztori

Nem biztos, hogy jogosítvány nélkül kerekezhet vele bárki, de azért kerékpár a Rimac nem mindennapi e-bike-ja is, a Greyp.


Íme a Nissan elképzelése az elektromos élményautók jövőjéről

Elektromos méregzsák koncepció a Nissantól

11 órája – Autósvilág hírei

Elektromos hajtás, 3 kagylóülés, 770 Nm és drift mód. A Nissan nem viccel: a BladeGlider valóban vezethető koncepció, és már debütált Rióban.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!


Mercedes-Benz E 220 d teszt

Alapdízel, mégsem a zöldséges autója - Mercedes E 220 d teszt Videó

Minden eddiginél fiatalosabb és nagyobb a legújabb, W213 gyári kóddal érkezett Mercedes E-osztály. Legkisebb dízelével is nagyon sokat tud már.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A3 1.8 T FSI Attraction quattro

AUDI A3 1.8 T FSI Attr...

Ár: 5.490.000 Ft

Évjárat: 2012 / 10

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 1.6 Komfort Ambition

AUDI A3 1.6 Komfort Am...

Ár: 699.000 Ft

Évjárat: 1999 / 11

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 2.0 FSI Attraction Gyári S-line!Gyári állapot!

AUDI A3 2.0 FSI Attrac...

Ár: 1.999.000 Ft

Évjárat: 2005 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 Limousine 1.6 TDI Attraction S-tronic MAKULÁTLAN-SZALON ÁLLAPOT!!!

AUDI A3 Limousine 1.6...

Ár: 5.799.000 Ft

Évjárat: 2014 / 6

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DSG S-LINE PLUS

AUDI A3 2.0 PD TDI Amb...

Ár: 2.990.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

Még több autó