AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro 2006 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő; Csomagfogó háló; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Erőátvitel: összkerékhajtás [4WD]; Fabetétek; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fény és esőszenzor; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kiegészítő belső világítás; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Rakodórekeszek az utastérben; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
36 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A legjobban tetszett, havas útokon verhetetlen volt. eygedül a sportos futómű miatt kicsit kemény az úttartása (megérzi az úthibákat)

Használó

Születési éve
1979
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9.2 l
Fogyasztás országúton
7.9 l
Vegyes fogyasztás
9.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 250000 Ft. Leírás: Turbo
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Frissített Mazda CX-5 a Los Angeles-i Autószalonon

Még egy kicsivel nagyobb lett a Mazda CX-5 arca

11 órája – Autósvilág hírei

Csőstül hozza újdonságait a Mazda. Az új CX-3 és a Mazda6 frissítése mellett a ráncfelvarrott CX-5 is debütált a Los Angeles-i Autószalonon.


Kínai Guinness rekord: szűk parkolás Minivel

Ezt csináld utána! Megdőlt a szűk parkolás rekordja Videó

14 órája – Sztori

Az autónál alig 8 centivel nagyobb helyre tud beparkolni a rekorder. Kérdés, hogyan áll ki? Egyáltalán hallottál már a kínai drifterekről?


Színes búcsúkiadással búcsúzik a világ legrondább autója

Még egy utolsó ijesztgetés belefér?

17 órája – Autósvilág hírei

Már egyszer elbúcsúztattuk, erre nem feltámadt? Még 11 darab készül a világ legrondább autójából, ezúttal színesben.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Még a Golfot is lenyomja? Nissan Pulsar 1.2 DIG-T teszt

Visszatért a hagyományos kompakt modellek szegmensébe a Nissan, a Pulsar ráadásul az év egyik meglepetése, annyira jó.


Renault Twingo 1.0 SCe teszt

Csók a hatvanas évekből - Renault Twingo teszt Videó

Négy üléssel, négymillióért súlyos eset az új Twingo. Jó kocsi? Farmotoros, csinos, de ezzel az árral nagyon nem a "mi autónk".


Toyota Aygo 1.0 VVT-i teszt

X-travagáns városi cirkáló - Toyota Aygo teszt

A korábbi legkisebb Toyota, az iQ forgalmazásának megszűnése után az Aygo lett a japán gyártó alapmodellje. Vászontetővel teszteltük a második kiadást.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A3 1.9 TDI Ambition

AUDI A3 1.9 TDI Ambition

Ár: 399.999 Ft

Évjárat: 1998 / 9

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.8 Ambition

AUDI A3 1.8 Ambition

Ár: 750.000 Ft

Évjárat: 1996 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 Limousine 1.6 TDI Ambiente RAKTÁRKÉSZLET AKCIÓ!!!

AUDI A3 Limousine 1.6...

Ár: 7.990.000 Ft

Évjárat: 2013 / 12

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.9 TDI Ambiente 5 AJTÓS!!ÜLÉSFŰTÉS!

AUDI A3 1.9 TDI Ambien...

Ár: 729.000 Ft

Évjárat: 1999 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.8 Ambiente (Automata) Cserélhető motorkerékpárra is!

AUDI A3 1.8 Ambiente (...

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 1997 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó