AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro 2006 - 156 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2006
Típus
AUDI A3 2.0 PD TDI Ambiente DPF quattro
Felszereltség
Alu-Dekor betét a műszerfalon; Belső visszapillantó tükör, automatikusan sötétedő; Csomagfogó háló; Elektromos ablakemelők elöl-hátul; Erőátvitel: összkerékhajtás [4WD]; Fabetétek; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: blokkolásgátló fékrendszer [ABS]; Fény és esőszenzor; Fordulatszámmérő; Hátsó ablaktörlő-mosó berendezés; Indításblokkolás; Kárpit: szövet; Kartámla elöl; Kartámla elöl fiókkal/rakodórekesszel; Kiegészítő belső világítás; Kipörgésgátló [ASR]; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Könnyűfém keréktárcsák: 17'; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök a karosszéria színében; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Rakodórekeszek az utastérben; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességszabályozó [tempomat]; Sebességváltómű: 6 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szépítkezőtükör a vezető és az utasoldalon; Szépítkezőtükör megvilágítással a vezető és az utasoldalon; Szervokormánymű: sebességfüggő; Színezett üvegek; Utasoldali légzsák: kikapcsolható; Ülések hátul: lehajtható és osztható; Ülések: állítható magasságú vezető-és utasülés; Vészhárítók a karosszéria színében
Futott km most (vagy eladáskor)
156 000 km
Vezetett km
36 000 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
A legjobban tetszett, havas útokon verhetetlen volt. eygedül a sportos futómű miatt kicsit kemény az úttartása (megérzi az úthibákat)

Használó

Születési éve
1979
Neme
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
lakott terüet
Lakóhely
Budapest

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9.2 l
Fogyasztás országúton
7.9 l
Vegyes fogyasztás
9.2 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
2 alkalom, ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása
Lerobbanás oka: motor
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: motor
Javítás összege: 250000 Ft. Leírás: Turbo
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Trükkös és egyben ötletes zebra könnyítheti a gyalogosok dolgát

Egy zebra, ami előtt mindenki meg fog állni

2 órája – Autósvilág hírei

Érdekes ötlettel állt elő két művésznő, akik egyedi festésű gyalogátkelőhelyet készítettek. Ez előtt biztos, hogy minden autós megáll majd.


Vezérműtengely nélküli motort mutatott be a Kínai Qoros

Eldobhatjuk a vezérműtengelyt?

15 órája – Autósvilág hírei

Nem kell többé vezérműszíj-cserével bajlódni, nem kell többé megnyúló lánc miatt aggódni. A Qoros bemutatta a vezérműtengely nélküli motort.


Meeke: A 2017-es WRC-knek B-csoportos hangulata van

Már a B-csoporthoz hasonlítják a jövőre érkező WRC-ket Videó

17 órája – Sztori

Videón az Citroën új, 2017-es specifikációjú C3 WRC-je. Kris Meeke murván tesztelte a még álcázott raliautót.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Ford S-MAX 2.0 TDCi 180 LE AWD PowerShift Automata teszt

És ebből még Vignale is van! Ford S-MAX teszt

A Ford csendesen, de egészen prémium minőségűre gyúrta a korábban is a kategória legsportosabbjának számító S-MAX egyterűjét. Egy baja persze van.


DS5 BlueHDi 180 EAT6 teszt

Egy Citroën logóval kevesebb - DS5 teszt

A franciák divatmodellje tavaly óta annyira különcnek számít, hogy a Citroën nevet is ledobta magáról, és önálló márkaként, DS néven fut tovább. Legnagyobb és legerősebb változatát tettük próbára.


Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi ST3  teszt

Családi Mustang? Ford Focus ST Kombi 2.0 TDCi teszt

Dízelmotoros kombiként sokaknak fura a Ford Focus ST, ami akár még automata váltós is lehetne. És még így is a legtökösebb kompakt kombi.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A3 1.8 T FSI Ambition 2x S-line. Xenon. Tető. Félbőr

AUDI A3 1.8 T FSI Ambi...

Ár: 2.799.000 Ft

Évjárat: 2008 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

AUDI A3 2.0 TDI Ambiente DPF

AUDI A3 2.0 TDI Ambien...

Ár: 4.100.000 Ft

Évjárat: 2009 / 5

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 2.0 PD TDI Ambition quattro

AUDI A3 2.0 PD TDI Amb...

Ár: 2.498.000 Ft

Évjárat: 2007 / 3

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.9 TDI Komfort Ambition GÖNYÖRŰ

AUDI A3 1.9 TDI Komfor...

Ár: 999.000 Ft

Évjárat: 1999 / 9

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

AUDI A3 1.6 Ambiente

AUDI A3 1.6 Ambiente

Ár: 1.650.000 Ft

Évjárat: 2003 / 12

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó