AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Kémfotókon látható már az új, K szériás Opel Astra Sports Tourer

Kevés meglepetéssel, jövőre jön az új Opel Astra kombija

1 órája – Autósvilág hírei

A legújabb Opel Astra mindenben felülmúlja elődjét, és ez a legpraktikusabb változatánál is így lesz. Csinos forma, nagy puttony várható.


Az iGO fejlesztője újabb felhasználói élményt kínál a navigációt használóknak

Már gyári szerelés nélkül is az autózás része a navigáció

7 órája – Sztori

A navigációs iparág egyik legfontosabb, állandó kérdése, hogy hogyan lehet még biztonságosabbá tenni a vezetést. Az NNG egy innovatív japán tech-céggel együtt dolgozva kínál erre megoldást.


Sutyiban készült fotón a Lada Vesta belseje

Ilyen lesz az új kompakt Lada beltere

16 órája – Autósvilág hírei

A Vesta a WTCC-ben már szerepel, de az utakon még ismeretlen. Hamarosan jön a bemutató, sőt a hazai forgalmazás, most meg az első kép róla.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium X Powershift teszt

Könnyen magával ragad - Ford C-Max teszt

Egy erős ráncfelvarrást követően, duplakuplungos váltóval és a csúcs, 170 lóerős dízellel teszteltük a Ford kompakt családi autóját. Lássuk, valóban megéri-e az árcédula a 11,2 milliót?


BMW 220i Gran Tourer teszt

Élmény a családnak - BMW 2-es Gran Tourer teszt Videó

Legizmosabb benzinmotorjával teszteltük az első prémium kompakt egyterűt. A BMW 2 Gran Tourer a márkától megszokott színvonalat hozza.


Új Skoda Superb - itthon vezettük, ajánljuk

Hazai próba: Skoda Superb, 2015

Még nem teszt, de már több, mint a külföldi menetpróba: egy délelőtt az új Skoda Superbbel. Végre egy őszintén jó, nem túlbonyolított autó!

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 Avant 3.0 V6 TDI quattro Tiptronic ((S-Line.233LE-s VADÁLLAT !!))

AUDI A4 Avant 3.0 V6 T...

Ár: 2.349.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.9 TDI SZÉP ÁLLAPOT!

AUDI A4 Avant 1.9 TDI...

Ár: 975.000 Ft

Évjárat: 2000 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI

Ár: 790.000 Ft

Évjárat: 2001 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.7 V6 TDI DPF

AUDI A4 Avant 2.7 V6 T...

Ár: 3.499.000 Ft

Évjárat: 2009 / 8

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.5 TDI Multitronic

AUDI A4 Avant 2.5 TDI...

Ár: 1.270.000 Ft

Évjárat: 2002 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó