AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

50 éves a világ legnépszerűbb autója, a Toyota Corolla

Szinte minden volt már a vevők kedvence

1 órája – Sztori

Volt már hátul hajtó kupé, összkerekes kombi és temérdek más is, ma viszont már csak egy szedán a Toyota Corolla. Túl 50 éven és 44 millió példányon.


Grafikán a német luxuskupé kabrió változata

Ilyen lehetne a kabrió Vision Mercedes-Maybach 6

13 órája – Sztori

Csak napok kérdése volt, de X-Tomi Design máris elkészítette hogyan nézne ki a Mercedes-Maybach legújabb koncepciója kabrió változatban.


Beindult az elektromos enduro sorozatgyártása

Alta, a villanymotoros enduro Videó

16 órája – Sztori

Két kerékre álmodott Tesla-követő újonc az Alta Motors, amely 2007 óta dolgozik Redshift névre keresztelt endurója megvalósulásán.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Mercedes-Benz C 300 Cabrio teszt

Neveletlen hercegnő - Mercedes C kabrió

Kabrióként vallott a legújabb C Merci. Egy igazi ékszer, főleg ebben az összeállításban. Szinte minden egyes rá költött forint ordít róla. De vajon van olyan jó, amilyennek látszik?


Volkswagen Golf 1.4 TGI Bluemotion Comfortline DSG teszt

Egy Golf, ami a dízelnél is takarékosabb

Nem TDI, TGI az aktuálisan nálunk járt Golf, nem dízel, hanem CNG/benzines üzemű tehát. És igen, olcsóbb vele autózni, mint a dízellel.


BMW 440i Cabrio M Sport xDrive teszt

Betonhattyú - BMW 440i Cabrio

Ennél följebb már csak az M4 van, bepróbáltuk, milyen a második legerősebb benzines 4-es kabrió BMW. Nem annyira patyolat, mint amilyennek mutatja magát. Lehet ez jobb is, kevesebbért!

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 Avant 1.9 TDI Klima

AUDI A4 Avant 1.9 TDI...

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 1.9 TDI

AUDI A4 1.9 TDI

Ár: 888.000 Ft

Évjárat: 1998 / 11

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.0 PD TDI Vezetett szervizkönyv! Magyaro

AUDI A4 2.0 PD TDI Vez...

Ár: 1.849.000 Ft

Évjárat: 2007 / 10

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 PD TDI DPF 185511 KM !!! SZUPER ÉLMÉNY.KI

AUDI A4 Avant 2.0 PD T...

Ár: 2.290.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 PD TDI NAVI!ABS!KLÍMA!METÁL!

AUDI A4 Avant 2.0 PD T...

Ár: 2.500.000 Ft

Évjárat: 2008 / 2

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó