AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Középre húzták az eladó 911-es kormányát

Háromüléses Porsche eladó

7 órája – Autósvilág hírei

Komoly átalakításon esett át ez a 911-es. Elsőre nem látszik, a furcsaságokat bent kell keresni. McLaren F1 stílusban építették át. Igen, középen van a vezetőülése.


Nyár óta tölthetünk villanyautót Székesfehérvár magasságában az M7-en, már tábla  is mutatja

Új tábla került az M7 autópályára, villanyautó-töltőt jelez

10 órája – Autósvilág hírei

Elektromosautó-töltőállomást jelző táblákat helyeztek ki az M7 autópályára, melyek a nyáron átadott 22 kW-s gyorstöltő helyét mutatják.


Közel kétezer kilométeres hatótávot ígér a Nikola One

Elkészült a hidrogénhajtású kamion Videó

13 órája – Autósvilág hírei

Ismét nagy lépést tett a Nikola, bemutatták a régóta várt és sokat ígérő One nyergesvontatót. A számok nagyon jól mutatnak, de még nincs gyáruk, viszont rengeteg rendelés érkezett rá.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Toyota Proace Panel Van Active teszt

Munkás francia, vagyis japán - Toyota Proace teszt

Toyota jelvénnyel próbáltuk a PSA vadiúj furgonját. Praktikus, jól vezethető, a piac egyik legolcsóbbja, és keveset is fogyaszt. Mi kell még?


Skoda Fabia 1.0 Clever teszt

Okos választás – Skoda Fabia 1.0

Lassan nem is lehet hagyományos szívómotorhoz jutni némely márkánál. A Volkswagen-csoportnál például alig, a Fabiához is ez az egyetlen turbó nélküli, és nem rossz döntés.


Volkswagen e-load up! teszt

Ingyen munkaerő - Volkswagen e-load up! teszt

Haszonjárműként járt nálunk a Volkswagen első és legkisebb elektromos autója. Zöld rendszámmal és villanymotorral a legjobb pizzafutár lehet.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI Xenon-Navi-Radar

AUDI A4 Avant 1.9 PD T...

Ár: 1.299.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 1.9 PD TDI Style

AUDI A4 1.9 PD TDI Style

Ár: 1.699.000 Ft

Évjárat: 2004 / 8

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 PD TDI DPF

AUDI A4 Avant 2.0 PD T...

Ár: 2.349.900 Ft

Évjárat: 2007 / 4

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.0 PD TDI DPF Multitronic Xenon!Navi!Digitk!

AUDI A4 2.0 PD TDI DPF...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2007 / 2

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 1.9 TDI Facelift

AUDI A4 1.9 TDI Facelift

Ár: 1.200.000 Ft

Évjárat: 1999 / 7

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó