AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Képeken a Genfben debütáló ABT Passat

Akár 280 lóerős dízellel: itt az ABT Sportsline Passat

7 órája – Autósvilág hírei

Túl szolid, túl szürke a Volkswagen Passat? Esetleg nem húz a dízele úgy, ahogy kéne? Az ABT Sportsline tudja a megoldást.


Egyelőre tolódik az új traffipaxok bevezetése

A rendőrség cáfol: folytatódik a tesztüzem

9 órája – Autósvilág hírei

A Komplex Közlekedési Ellenőrző Pontok (KKEP) tesztüzemét a rendőrség meghosszabbítja.


120 lóerőre húzza fel a Brabus a smart fortwo-t

Kicsi és mérges zöldborsó - először képen a smart fortwo Brabus

10 órája – Autósvilág hírei

A farát mutatták meg, de hiszen az a lényeg. A smart fortwo Brabus változatában a háromhengeres turbómotor 120 lóerőt fog tudni.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Hyundai i20 1.25i (HP) teszt

Nemzetközi menetjegy - Hyundai i20 teszt

A Hyundai az i20-assal is megmutatta, hogy tudnak európai ízlésre hangolt autót csinálni, ha akarnak. Végre akarnak. Veszélyben a Kia?


Ford Focus 1.5 EcoBoost (182 LE) teszt

Huligánt csinált belőlem - Ford Focus teszt

Leggazdagabb felszereltségével, legerősebb motorjával és sportos kiegészítőkkel járt nálunk a megújult Ford Focus. Csoda, hogy bejött?


Opel Corsa E 1.0 Turbo Cosmo teszt

Mosolyt fakaszt? Opel Corsa E 1.0 Turbo teszt

Ötajtósként, legerősebb szentgotthárdi motorjával járt teszten a vadonatúj Opel Corsa E. Mosolygós az arca, de vajon vezetni is öröm?

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 1.9 PD TDi

AUDI A4 1.9 PD TDi

Ár: 2.390.000 Ft

Évjárat: 2006 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic

AUDI A4 2.5 V6 TDI qua...

Ár: 1.750.000 Ft

Évjárat: 2004

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.4 V6 S-Line optika-Xenon-17col

AUDI A4 Avant 2.4 V6 S...

Ár: 1.444.444 Ft

Évjárat: 2002 / 9

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 2.0 TDI e DPF 12hó garancia!

AUDI A4 2.0 TDI e DPF...

Ár: 4.160.000 Ft

Évjárat: 2011 / 2

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI quattro SZERVIZKÖNYVES!!! Navigáció

AUDI A4 Avant 1.9 PD T...

Ár: 1.598.000 Ft

Évjárat: 2002 / 8

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó