AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

20 éves az Audi A4-es

20 éves az eddigi legsikeresebb Audi, az A4-es

2 órája – Autósvilág hírei

A 80-ast váltó A4-es nagyom nagy durranás volt 20 éve, a jövőre bemutatkozó ötödiket is annak ígérik. Közben elfogyott belőlük 6 millió.


A guminyomásszenzor kötelező, a téli gumi erősen ajánlott

Holnaptól kötelező a guminyomás-szenzor az új autóknál

6 órája – Autósvilág hírei

A téli gumi még mindig nem előírás, de erősen ajánlott, a guminyomás-szenzor pedig november 1-től minden új autónál kötelező tétel.


Mazda6 sebességrekord: 24 óra 221 km/órás átlagtempóval, dízelmotorral

Sebességrekordokat döntött, kupéként is jöhet a Mazda6

9 órája – Autósvilág hírei

Nemrégiben gázolajos sebességrekordot döntött a Mazda6, most pedig itt a hír, hogy kupéként is jön a formás középkategóriás.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

BMW i3 teszt

BMW, amivel mindenki szeretni fog! BMW i3 teszt Videó

Emissziómentes, de nagyon megy. Finoman kidolgozott, pedig részint újrahasznosított műanyagokból épül. A BMW i3 a legjobb mai villanyautó.


Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI DSG BMT teszt

Kutya ugat. Volkswagen Golf Sportsvan teszt

Plus volt, Sportsvan, lett egy szépen felpuffasztott VW Golf praktikus variálhatósággal és esetünkben persze riasztó árcédulával.


Toyota Yaris 1.4 D-4D teszt

Dízel kisautót? Persze, hogy azt! Toyota Yaris teszt

Dízel Yaris? A benzines olcsóbb, a hibrid meg kellemesebb. Akkor minek? Mert négyen, csomaggal, országúton hajtva ez bírja a legjobban.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 1.9 PD TDI

AUDI A4 1.9 PD TDI

Ár: 740.000 Ft

Évjárat: 2000 / 6

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 1.9 PD TDI

AUDI A4 1.9 PD TDI

Ár: 990.000 Ft

Évjárat: 2001 / 9

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.9 TDI

AUDI A4 Avant 1.9 TDI

Ár: 715.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 TDi DPF EU5 DIGIT KLIMA BLUETOOTH

AUDI A4 Avant 2.0 TDi...

Ár: 3.399.000 Ft

Évjárat: 2010 / 3

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 2.0 TDi Attraction Navigáció

AUDI A4 2.0 TDi Attrac...

Ár: 8.850.000 Ft

Évjárat: 2013 / 11

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

Még több autó