AUDI A4 1.9 PD TDi 2004 - 230 000 km

Használói vélemények

Az értékelt autó

Évjárat
2004
Típus
AUDI A4 1.9 PD TDi
Felszereltség
ABS + EDS + ASR [elektr. differenciálzár + kipörgésgátló]; Alu-Dekor betét a műszerfalon; Elektromos ablakemelők elöl; Fejtámlák elöl-hátul [5 db]; Fékrendszer: fékerőszabályozó, elektronikus [EBV, EBD]; Fényszóró-távolságállítás belülről; Fordulatszámmérő; Függönylégzsák [windowbag] elöl-hátul; Indításblokkolás; Járműstabilitás ellenőrzése: ESP [elektromos járműstabilizációsprogram]; Kárpit: szövet; Kartámla hátul; Kormánykerék: magasság-és távolságállítású; Központizár távirányítással; Külső hőmérsékletmérő; Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők; Lábszőnyeg: velúr; Légkondícionáló berendezés [ACC] automatikus; Légzsák a vezető-és utasoldalon, oldallégzsákok elöl; Mikrofilter [por-és pollenszűrő]; Olvasólámpák elöl-hátul; Pótféklámpa [harmadik féklámpa]; Pótkerék: szükségkerék; Rádió-magnó előkészítés [antenna + 4 hangszóró]; Riasztóberendezés, beltéri érzékelős; Sebességváltómű: 5 fokozatú mechanikus; Szélvédőmosó fúvókák fűthetők; Szervokormánymű; Színezett üvegek; Vészhárítók és külső tükrök a karosszéria színében; Világítás: ködfényszórók elöl
Futott km most (vagy eladáskor)
230 000 km
Vezetett km
229 850 km

Néhány szóban

Mennyire szereti az autóját?
Venne-e ismét ilyen autót?
Igen, új generációt
Tetszett / utáltam
Számomra megfelelő az autó,sokat járok vele külfőldi autópályákon,igy dinamikusan jól vezethető.Gondom eddig csak annyi volt,hogy kategoriája miatt,sokszor volt rendőri ellenőrzés.Számomra ez ami nagyon nagy hátrány.Az autó egyébként mind álltalában az audik kevés motor olaj fogyás,és hát a gyengéje viszont a féltengelyek.

Használó

Születési éve
1971
Neme
Férfi
Vezetési stílusa
dinamikus
Döntően hol autózik?
autópálya, országút
Lakóhely
Falu
Gyerekek száma
1

Komfort/dizájn

Utastér
tágas
Csomagtér
tágas
Ülések
kényelmes
Használhatóság
könnyen variálható
Dicsérik, megbámulják-e az autót?
igen

Dinamizmus

Hogy megy?
fürge

Költség

Megérte-e az árát?
igen
Fogyasztás városban
9 l
Fogyasztás országúton
10.5 l
Vegyes fogyasztás
9 l

Megbízhatóság

Meghibásodások száma
4 alkalom
Mi volt a legjelentősebb hiba?
Hiba oka: hajtás / váltó
Javítás összege: 260000 Ft.
Km óra állása a legjelentősebb hibánál
100000 km
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között?
nem

Felelősség kizárása

Az oldalunkon megjelenő adatok az internethasználók által kitöltött kérdőívekben rögzített adatokon alapulnak, semmilyen összefüggésben sem tükrözik az oldal üzemeltetőjének véleményét. A kérdőívek kitöltése anonim módon történik, és nem ellenőrizhető a közlések megalapozottsága. Bár a szerkesztők mindent elkövetnek a hibás, valótlan adatok kiszűréséért, ilyenek megjelenése nem zárható ki teljes biztonsággal. Ezért az itt megjelenő adatok nem tekinthetők tudományos igényű közvélemény-kutatásnak, csupán a kérdőívet beküldők véleményét tükrözik. Mindezekre tekintettel az oldalon megjelenő adatokkal kapcsolatban az oldal üzemeltetője mindennemű felelősséget kizár.

Friss cikkek

Nyerj jegyet a Gyorsulási Verseny Országos Bajnokság első futamára

Jövő hétvégén startol a gyorsulási OB a Kiskunlacházi Reptéren

3 órája – Autósvilág hírei

Évadnyitó Honda találkozóval közös hétvégén, a Kiskunlacházi Repülőtéren veszi kezdetét a Gyorsulási Verseny Országos Bajnokság.


Még meg sem jelent, máris rendőrautóval ütközött a következő generációs 7-es BMW

Álcázott 7-es BMW borított rendőrautót

4 órája – Autósvilág hírei

Péntek este Stuttgartban történt a baleset, amely során egy álcázott 7-es BMW prototípus összeütközött egy rendőrségi Mercedes Sprinterrel.


Már túl az ötmillió példányon, mind több Fordba kerül EcoBoost motor

Minden negyedik európai Ford EcoBoost motoros

7 órája – Autósvilág hírei

Már a Ford sem nagyon kínál szívómotorokat, ami turbós benzines, az EcoBoost. Nem meglepő, hogy minden negyedik Ford EcoBoost motoros.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1hdWRp

Friss tesztek

Opel Vivaro Tour 1.6 BiTurbo CDTI teszt

Nagy arc, kicsi motor - jó kombináció? Opel Vivaro Tour teszt

Ezúttal személyszállító, Tour kivitelével és biturbó csúcsdízelével járt nálunk az új Opel Vivaro. Sok-sok szerepben remekül szolgálhat.


Kia Soul EV teszt

Csomagpolitikában erős - teszten a Kia Soul EV

Semmiben sem nagyon erős, van amiben nem is erős a Kia Soul EV, az emissziómentes és vagány kisautó összességében mégis egy jó ajánlat.


Volkswagen e-Golf teszt

Közepes, fehér, hittérítő - a Volkswagen e-Golf

Az e-Golf jó villanyautónak, de még jobb demonstrációs eszköznek. Ha a villanyautózás ősellenzőit kéne letaglóznom, akkor őt mutogatnám.

Még több teszt

Használtautó.hu

AUDI A4 2.0 TDI multitronic garanciális

AUDI A4 2.0 TDI multit...

Ár: 6.450.000 Ft

Évjárat: 2012 / 4

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.6 184e KM!!!1 Tulajdonos

AUDI A4 Avant 1.6 184e...

Ár: 895.000 Ft

Évjárat: 1998 / 6

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Benzin

AUDI A4 Avant 2.0 TDI e DPF

AUDI A4 Avant 2.0 TDI...

Ár: 3.999.000 Ft

Évjárat: 2011 / 5

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 2.0 TDI DPF EU5 Xenno.Navi.Sport belső.170Le

AUDI A4 Avant 2.0 TDI...

Ár: 4.750.000 Ft

Évjárat: 2011 / 2

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI

AUDI A4 Avant 1.9 PD TDI

Ár: 649.999 Ft

Évjárat: 2004 / 1

Kivitel: kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó