FIAT UNO vélemények

FIAT UNO

Általános információk
Átlagos életkor
23 év
Átlag km
192.311 km
Adatlapok száma

Osztályzat (137 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
5 %
Férfi
95 %
Nem adta meg
0 %
Életkor
18-29 év
36,5 %
30-39 év
33 %
40-49 év
14 %
50-69 év
9,5 %
70 év felett
0 %
Nem adta meg
7,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
25 %
Vezetési stílus
dinamikus
48 %
átlagos
38,5 %
higgadt
13 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Uno 1.4 Dízel Super Turbo

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Szerencsémre hosszas keresgélés után teljesen véletlen találtam az autót egészen újszerű állapotban első tulajdonostól. Kb fél év állás után hibátlanul indult és tett meg 400 kilómétert. Sokkal halkabb társainál. Van tapasztalatom mert 1997-óta új autókat adok át és merem állítani hogy bármelyik...

Uno 1.0 i.e. Ungheria

(Évjárat: 1995, stílus: dinamikus, )

Mivel a jogosítványom megszerzése után, első autóként vásároltam, én imádtam, igaz kicsit nehéz volt az átállás, mivel dízelen tanultam és benzinest vettem, de imádtam vezetni, könnyű, kicsi, első tanulóautónak maga a tökély és még a mai napig is megvan, egyben vagy és bírja :)

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1984, stílus: dinamikus, )

Minimálautó a retro kedvelőinek, minimális pénzből fenntartható. A szoci autóknál lényegesen megbízhatóbb, komolyabb. A maga idejében egészen különleges lehetett.

Uno 1.1 i.e.S

(Évjárat: 1995, stílus: higgadt, )

minden tetszett, megfelelő autó

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1997, stílus: átlagos, )

A legjobban tetszik az 5literes fogyasztás , a pörgős motor, hidegbe melegbe mindig beindul nem egy kényes auto . Nem utállok raja semmit.

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1999, stílus: átlagos, )

Nagyon kis pörgős kocsi és nagyon olcsó a fenntartása

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1998, stílus: dinamikus, )

Legjobban a fogyasztása és a fenntartási költségei tetszettek. Nagyon igénytelen autó, csak én használtam és nem a szerelőnél állt napokig. Ahhoz képest ,hogy 1.0 benzines 46 lóerős kis motor hatja , nagyon kis pörgös motorja volt. Az utazója kényelmesen 100 és 110, de 150-el is elment(nem dombon...

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

fogyasztás, ,könnyen lehet vele forogni, ami hátránya, nem kímélik,gyorsan előjön a rozsda

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

fogyasztás, ,könnyen lehet vele forogni, ami hátránya, nem kímélik,gyorsan előjön a rozsda

Uno 1.3 Dízel

(Évjárat: 1985, stílus: dinamikus, )

megbízhatóság,fogyasztás

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

Corvette Z06: 625 LE vászontetővel

Itt a Corvette csodás izomkabriója

2 órája – Autósvilág hírei

New Yorkban mutatkozik be az eddigi legizmosabb vászontetős Corvette, a Z06 kabrió állítólag ugyanolyan merev, mint a kupé.


Apró változásokkal és erősebb motorral frissült a Mini Countryman

Alig észrevehető a Mini Countryman ráncfelvarrása

4 órája – Autósvilág hírei

Hét lóerőt kapott a Cooper S, és az összes Countryman megfelel már most az Euro 6 normának. A külső változásokat csak a fanatikusok látják.


Bemutatták a Windows autókba szánt legújabb változatát

Itt a Microsoft válasza az Apple CarPlay-re Videó

17 órája – Sztori

Az autós Windows befogadja a legtöbb szoftver alatt futó kütyüt, szemben az Apple szebb, de zárt rendszerével.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic teszt

Magyar és menő. Audi A3 Limousine teszt Videó

Majdnem mindenestül nálunk készül, csinos, finom autó az Audi A3 Limousine. És persze drága. Hengerlekapcsolós 1.4 TFSI-ként teszteltük.


Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi teszt

Nagyra nőtt! Ford Grand Tourneo Connect teszt

Csúcsverziójával járt nálunk az új és hosszított Ford Grand Tourneo Connect. Nem csak méretével, tudásával is nagy.


SEAT Leon ST 1.6 TDI CR teszt

Szép nagy bendő spórolósan. SEAT Leon ST teszt

Először van SEAT Leon kombi, s jó, hogy megcsinálták, mert igen remekre sikeredett. És 1.6-os dízelmotorral szinte semmit sem fogyaszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

FIAT UNO 1.0 i.e.

FIAT UNO 1.0 i.e.

Ár: 190.000 Ft

Évjárat: 1998 / 11

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT UNO 1.0 i.e.

FIAT UNO 1.0 i.e.

Ár: 168.000 Ft

Évjárat: 1998 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT UNO 1.1 50 S

FIAT UNO 1.1 50 S

Ár: 87.000 Ft

Évjárat: 1985 / 7

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT UNO 1.4 i.e.

FIAT UNO 1.4 i.e.

Ár: 130.000 Ft

Évjárat: 1991

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

FIAT UNO 1.1 i.e.S

FIAT UNO 1.1 i.e.S

Ár: 200.000 Ft

Évjárat: 1993 / 10

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

Még több autó