FIAT UNO vélemények

FIAT UNO

Általános információk
Átlagos életkor
23 év
Átlag km
192.311 km
Adatlapok száma

Osztályzat (137 autós véleménye alapján)

Értékelés
Mennyire szerette
2,7 pont

Ki mondja?

Nem
5 %
Férfi
95 %
Életkor
18-29 év
36,5 %
30-39 év
33 %
40-49 év
14 %
50-69 év
9,5 %
70 év felett
0 %
Nem adta meg
7,5 %
Hol vezet?
lakott terüet
25 %
Vezetési stílus
dinamikus
48 %
átlagos
38,5 %
higgadt
13 %

Legújabb vélemény legelöl
  • ----
  • Legújabb vélemény legelöl
  • Legrégebbi vélemény legelöl
  • Leghosszabb leírás legelöl
  • Legrövidebb leírás legelöl
Uno 1.4 Dízel Super Turbo

(Évjárat: 1992, stílus: dinamikus, )

Szerencsémre hosszas keresgélés után teljesen véletlen találtam az autót egészen újszerű állapotban első tulajdonostól. Kb fél év állás után hibátlanul indult és tett meg 400 kilómétert. Sokkal halkabb társainál. Van tapasztalatom mert 1997-óta új autókat adok át és merem állítani hogy bármelyik...

Uno 1.0 i.e. Ungheria

(Évjárat: 1995, stílus: dinamikus, )

Mivel a jogosítványom megszerzése után, első autóként vásároltam, én imádtam, igaz kicsit nehéz volt az átállás, mivel dízelen tanultam és benzinest vettem, de imádtam vezetni, könnyű, kicsi, első tanulóautónak maga a tökély és még a mai napig is megvan, egyben vagy és bírja :)

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1984, stílus: dinamikus, )

Minimálautó a retro kedvelőinek, minimális pénzből fenntartható. A szoci autóknál lényegesen megbízhatóbb, komolyabb. A maga idejében egészen különleges lehetett.

Uno 1.1 i.e.S

(Évjárat: 1995, stílus: higgadt, )

minden tetszett, megfelelő autó

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1997, stílus: átlagos, )

A legjobban tetszik az 5literes fogyasztás , a pörgős motor, hidegbe melegbe mindig beindul nem egy kényes auto . Nem utállok raja semmit.

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1999, stílus: átlagos, )

Nagyon kis pörgős kocsi és nagyon olcsó a fenntartása

Uno 1.0 i.e.

(Évjárat: 1998, stílus: dinamikus, )

Legjobban a fogyasztása és a fenntartási költségei tetszettek. Nagyon igénytelen autó, csak én használtam és nem a szerelőnél állt napokig. Ahhoz képest ,hogy 1.0 benzines 46 lóerős kis motor hatja , nagyon kis pörgös motorja volt. Az utazója kényelmesen 100 és 110, de 150-el is elment(nem dombon...

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

fogyasztás, ,könnyen lehet vele forogni, ami hátránya, nem kímélik,gyorsan előjön a rozsda

Uno 1.3 Dízel Super

(Évjárat: 1986, stílus: dinamikus, )

fogyasztás, ,könnyen lehet vele forogni, ami hátránya, nem kímélik,gyorsan előjön a rozsda

Uno 1.3 Dízel

(Évjárat: 1985, stílus: dinamikus, )

megbízhatóság,fogyasztás

Kapcsolódó tartalom


Friss cikkek

A Porsche múzeumának időszakos kiállítása régi prototípusokról lebbenti fel a fátylat

A Porsche majdnem megcsinálta 30 éve a Mazda MX-5-öt

4 órája – Sztori

MX-5 kaliberű olcsó sportkocsi 1984-ből, nagy négyajtós, mint a Panamera, csak 1991-ből. Ilyen csodák is láthatóak a Porsche múzeumában.


Párizsban debütál, decembertől lesz kapható a Mercedes Benz V 250 BlueTEC 4Matic

Jön az összkerekes Mercedes V-osztály

7 órája – Autósvilág hírei

Eddig kizárólag hátsókerékhajtással lehetett rendelni a Mercedes-Benz V-osztályt, év végétől a csúcsverzió 4Maticként is kapható lesz.


Csak szolidan: Volkswagen Polo GTI facelift

Új motort és új kézi váltót is kapott a VW Polo GTI

10 órája – Autósvilág hírei

Párizsban mutatkozik be a frissített Volkswagen Polo GTI, a kis hot hatch 1.8-as turbómotorja 192 lóerővel szaggatja az aszfaltot.


dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1maWF0

Friss tesztek

Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo ECOTEC Start/Stop 200 LE teszt

Ez a legizmosabb! Opel Zafira Tourer 1.6 Turbo 200 LE teszt

Három éve érkezett, és azóta három hazai motorral is bővült az Opel Zafira Tourer kínálata. Most a 200 lovas csúcsgépet teszteltük.


Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Volkswagen e-up! teszt

Ez sem a mi autónk. Volkswagen e-up! teszt Videó

Igen, elektromos, teljesen. És nem hát, sokat ebből sem fognak eladni. Nálunk biztos nem. Pedig tök jó kis autó: Volkswagen e-up! teszt.

Még több teszt

Használtautó.hu

ALFA ROMEO 155 1.8 TS 16V Sport

ALFA ROMEO 155 1.8 TS...

Ár: 500.000 Ft

Évjárat: 1997

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO GT 1.9 Jtd 16V téli-nyári alukeré

ALFA ROMEO GT 1.9 Jtd...

Ár: 1.690.000 Ft

Évjárat: 2006 / 6

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Dízel

ALFA ROMEO GT 2.0 JTS Blackline Selespeed 50e km

ALFA ROMEO GT 2.0 JTS...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2007 / 5

Kivitel: coupe

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 147 1.6 T. Spark ECO Progression Klíma. 8 Légzsák

ALFA ROMEO 147 1.6 T....

Ár: 1.199.000 Ft

Évjárat: 2006 / 5

Kivitel: ferdehátú

Üzemanyag: Benzin

ALFA ROMEO 155 ALFA 155 1.7 TWIN SPARK

ALFA ROMEO 155 ALFA 15...

Ár: 360.000 Ft

Évjárat: 1997 / 10

Kivitel: sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó